לפני ביצוע עסקת ליסינג חדשה יש לתת דגש למספר פרמטרים, נעבר לכך רצוי מאוד להתייעץ עם יועץ ליסינג:
- תקופת עסקה: כלל- 36 חודשים, 30,000 ק”מ לשנה.
חריגים: 30 חודשים, 50,000 ק”מ לשנה ומעלה.
ניתן כמובן לשנות לפי עניין. בעסקאות חדשות עם ספק קיים ניתן להשתמש בפיקדון הקיים אצל הספק ולחדש לפני סיום 36 חודשים. - מספר תשלומים מראש: כלל: 3 חודשים מקדמה
מטרה: להקטין את המקדמה בכמה שיותר ולחתור ללא תשלום מראש - קנסות יציאה: ככלל- שנה ראשונה 3 תשלומים, שנה שנייה 2 תשלומים, שנה שלישית תשלום אחד.
מטרה: שנה ראשונה 2 תשלומים, שנה שנייה תשלום אחד, שנה שלישית ללא קנסות כלל.
אפשרות החזרה ללא קנס- 20% מהרכבים - עלות ק”מ עודף: 9 אג’ לק”מ עודף, החישוב ייעשה ב- POOL לכל הרכבים יחד ללא החרגה ע”פ תקופת החזרה קלנדרית.
חריגה תחשב רק מעבר ל- 15% מהבסיס שנקבע לכל הרכבים יחדיו. החישוב יתבצע אחת ל 3 שנים. - דמי טיפול דוחות/ קנסות/ כבישי אגרה: עד 15 ₪
מטרה: ללא דמי טיפול - השתתפות עצמית: 700 ש”ח לא כולל נהג צעיר או חדש.
800 ₪ כולל נהג צעיר או חדש. - אופציית רכישה בסוף התקפה: 20% פחות ממחירון לוי יצחק
- השבה לקדמות בסוף התקופה: 900 ₪ פיקס
מטרה: 700 ₪ - זמן הודעה מראש על החזרה מוקדמת: מידית ללא התראה
- כמות החלפת צמיגים/ מצברים/ מגבים: ללא הגבלה לתקופת ההסכם
עוד מאמרים בנושא…
עוד מאמרים בנושא…
- למה חובה לבצע אבחון ארגוני אחת לשנה כל שנה?
- המדריך לחיסכון בניהול משק הרכב והדלק בארגון
- על "נמתין ואולי" מול "ניזום ובוודאי" כאסטרטגיה ניהולית
למה חובה לבצע אבחון ארגוני אחת לשנה כל שנה?
08 אוגוסט 2022
אבחון ארגוני אבחון ארגוני הוא צילום תמונת מצב ארגונית שמאפשרת למקבלי ההחלטות להבין ולזהות תהליכים מרכזיים...
המדריך לחיסכון בניהול משק הרכב והדלק בארגון
08 אוגוסט 2022
“ברבור שחור”, “סכין נופלת” או “גבינה שזזה” הן רק מקצת מהמטפורות בהן...
על "נמתין ואולי" מול "ניזום ובוודאי" כאסטרטגיה ניהולית
08 אוגוסט 2022
בתקופה כזו שבה מתקיימת אי וודאות גבוהה ועמימות במציאות העסקית והארגונית ניצב כל מנהל בפני צומת דרכים....