חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המומחים של פתרונות בנושא כרטיסי אשראי

  1. יש לבדוק האם יש מספר לקוח אחד, או כמה. מומלץ לקבל את כלל הח.פ הרלוונטיים ולייצור קשר עם מוקד חברת האשראי.
  2. ע”פ הנתונים שהתקבלו יש לבדוק בכל מותג את המחזור השנתי ועמלת הסליקה:
  • ישראכרט
  • מאסטרקארד
  • יורופיי (מאסטרקארד חו”ל).
  • ויזה
  • ויזה חו”ל
  • אמריקן אקספרס
  • אמריקן אקספרס חו”ל
  • דיינרס
  • דיינרס חו”ל

העמלה בכרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד וויזה אמורה להיות זהה!!!!

  1. האם יש תוספת לעמלה בגין עסקאות בתשלומים/קרדיט ובגין עסקה שאינה טכנולוגית (מסומן בד”כ בכוכבית).
  2. האם מבצע ניכיון שוברים? – במידה וכן יש לקבל טבלת ניכיון מעודכנת.
  3. עמלות תפעוליות – האם מחויב בעמלות תפעוליות?, עמלת מינימום, המחאת זכות וכיו”ב.
  4. בחינת פעילות כרטיסי חו”ל – במידה וקיימת פעילות יש לבדוק האם קיים חשבון מט”ח לזיכוי. חשבון מט”ח מאפשר זיכוי במטבע זר (דולר, אירו, פאונד) בשער המרה נמוך.

עוד מאמרים בנושא…

 ארגוני
למה חובה לבצע אבחון ארגוני אחת לשנה כל שנה?

  אבחון ארגוני אבחון ארגוני הוא צילום תמונת מצב ארגונית שמאפשרת למקבלי ההחלטות להבין ולזהות תהליכים מרכזיים...

 ללא שם (1)
המדריך לחיסכון בניהול משק הרכב והדלק בארגון

“ברבור שחור”, “סכין נופלת” או “גבינה שזזה” הן רק מקצת מהמטפורות בהן...

פורום
על "נמתין ואולי" מול "ניזום ובוודאי" כאסטרטגיה ניהולית

בתקופה כזו שבה מתקיימת אי וודאות גבוהה ועמימות במציאות העסקית והארגונית ניצב כל מנהל בפני צומת דרכים....

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שלח/י אלינו את המאמר

פורום המנכ"לים

העלאת קבצים: פורמט word בלבד