חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטל מולכו פיליבה

מנכ"ל פמי פרימיום


שם ושם משפחה: 
אטל מולכו פיליבה

השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים

מזל אסטרולוגי: בתולה

חברה: פמי פרימיום

אתר אינטרנט: www.femi.com

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“מכשולים הם הדברים המפחידים שאתה רואה כשאתה מוריד את העיניים מהמטרה שלך”

הדרך לתפקיד

הצטרפתי לפמי פרימיום כסמנכ”לית שירות ותפעול בשנת 2004. במרוצת השנים התקדמתי לתפקיד משנה למנכ”ל ומשם לכיסא המנכ”לית כאשר לכל אורך הדרך הייתה לי הזכות לעבוד עם מנכ”ל שהיה שותף אמיתי לדרך. עם השנים שינתה פמי את פניה ומחברה קטנה של 30 עובדים שסיפקה שירותים רפואיים לעובדים זרים הפכה פמי לחברה מובילה בתחום הטכנולוגיות המתקדמות בעולם הבריאות. כיום פמי מעסיקה כ – 1200 עובדים ופועלת יחד עם 5,000 שותפים מתחום הבריאות.

אנחנו החברה המובילה בישראל בתחום הטלמדמסין, נבחרנו ע”י משרד הבריאות להקים את התשתית הלאומית לרפואה מרחוק בישראל ומידי שנה אנחנו מעניקים יותר ממיליון ייעוצים רפואיים תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר בעולם. באמצעות עובדים ומנהלים מדהימים הצליחה פמי לאורך השנים להיות יצירתית, לפרוץ קדימה ולשנות את פניה מחברת שירותים “מסורתית” לחברת טכנולוגיה רפואית חדשנית שאחראית בין היתר להטמעת ותפעול הפלטפורמה הטכנולוגית בבתי החולים וקופות החולים, כמו גם עבור חברות מובילות וארגונים גדולים בסקטור הפרטי.

על עצמי

אני מאמינה בעבודה קשה, נחישות וחתירה למטרה תוך מתן אמון באנשים ויצירת חיבורים בין-אישיים המובילים לשיתופי פעולה משמעותיים, יצירתיים ואפקטיביים.

עצה טובה שקיבלת

“אין חכם כבעל ניסיון” הינו המשפט שמלווה אותי לאורך כל הקריירה שלי ואני תמיד שואפת ללמוד מאנשים שאני מעריכה וקרובים לליבי, מהם השכלתי והפנמתי בעיקר את החשיבות הגדולה במתן דוגמא אישית למנהלים ולעובדים, את העובדה ש”עסקים עושים עם אנשים” ושאם משכילים לחשוב תמיד (גם) מחוץ לקופסה, הרי שאין בעיה בלי פתרון.

עצה טובה לתת

כאשר נולד בני האהוב קיבלתי עוד עצה; להיות נוכחת בכל מקום במאת אחוזים ולהשאיר את רגשי האשמה מחוץ למשחק. זו התגלתה כעצה נפלאה שאני מיישמת בגאווה הן בעבודה והן בבית.

אני ממליצה לנהוג כך לכל אשת קריירה שאני פוגשת (וגם לכל קרייריסט).  

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  • להיות נחושה בדרך להשגת המטרה ולהשקיע בחשיבה ותכנון לפני ביצוע
  • כל תכנית היא בסיס לשינויים – לא לפחד אלא לחבק את השינוי בכל פעם שהוא מגיע ותמיד לשאוף לנסות לפתור דברים בדרכים שונות ויצירתיות
  • תמיד לראות את האנשים מסביבך ולעבוד תמיד בגובה העיניים

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

ראשית, מנהלת טובה צריכה לראות את עצמה כמנהיגה ולא רק כמנהלת. כמנהיגה, על המנהלת לאפשר לעובדים ולמנהלים תחתיה לא רק לבצע את עבודתם אלא ליזום, לחשוב יצירתי והכי חשוב להביע את “ה – אני מאמין” הפנימי שלהם באופן אופטימלי ומבלי שיחששו גם לטעות. מנהיגה נדרשת להיות יצירתית, לסמן מטרות שאפתניות ובעיקר לקבל החלטות באופן מהיר ושקול.

לנשים שביננו אני מציעה: שבו בראש השולחן, קחו אחריות ופיקוד ואל תחששו להשמיע את עמדתכן ודעתכן.

המהלך הניהולי של השנה

בשנה האחרונה וכתוצאה ממשבר הקורונה, טכנולוגיית הטלמדסין שלנו הוכחה “כגיבורה השקטה של מגפת הקורונה” והיא כבר משנה, הלכה למעשה, את הדרך שבה אנו צורכים ונצרוך שירותי רפואה – גם לאחר תום המגפה .

על מנת לעמוד בביקושים הגבוהים לשירותים שלנו ובד בבד לעמוד בכל הוראות הריחוק החברתי של משרד הבריאות הצלחנו לעבור בזמן שיא למצב של מאה אחוז עבודה מהבית ללא פשרות על בריאותם ורווחתם של העובדים המעולים שלנו ותוך הימנעות מוחלטת מהוצאה של עובדים לחל”ת. בנוסף לעליה הגבוהה בהיקף העבודה, השכלנו גם להמשיך ולשמור על רוח היזמות שמאפיינת את פמי, והקמנו בעיצומה של המגפה חברת בת חדשה עם שותף טכנולוגי בינלאומי בתחום התפתחות הילד און ליין.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

רוני דוידוף, שייסד את קבוצת דוידוף ובעזרת שאפתנות, יצירתיות וסבלנות, הפך את העסק המשפחתי הקטן לקונצרן עולמי מוביל בתחומו.

הרוח היזמית של רוני שהחל את דרכו כיזם קטן ובנה אימפריה עם יכולת אישית ייחודית לראות שוב ושוב את הנולד היא מעוררת השראה ובהחלט מהווה מודל לחיקוי עבורי.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

אני אוהבת לקרוא המון ספרים כך שכל תקופה יש ספר שמשאיר בי חותם ומשפיע על העשייה שלי. ספר אחד שככל שאני חוזרת אליו אני מבינה יותר את העוצמות שלו הינו “חיפוש האדם אחר משמעות” מאת ויקטור פרנקל.

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

העובדה שנבחרתי לכהן כמנכ”לית פמי פרימיום היא כבר בעבורי חלום שהתגשם. אני מייחלת ומאחלת לעצמי להשכיל להמשיך ולהצעיד את החברה הנפלאה שזכיתי לעמוד בראשה – פמי פרימיום, למיצוי הפוטנציאל הגלום בה ובהון ההון שלנו, להוביל אותה בהצלחה למחוזות פעילות נוספים ולהמשיך להשתבח באחריות ובהתמדה.