חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוכן עניינים

-פרץ-מנכל-פתרונות-אפקטיביים2

אבי פרץ רוכש 50% מחברת הייעוץ של ניר דובדבני

היזם אבי פרץ, מנכ"ל ובעלי "פתרונות אפקטיביים" מקבוצת פורמולה, רוכש 50% מ"קבוצת ניר דובדבני", בבעלות המנטור העסקי ניר דובדבני, לפי שווי חברה של 37 מיליון שקל. מטרת המהלך היא להרחיב את פעילות הקבוצה, ולהפוך אותה למרכז המאגד תחת קורת-גג אחת שירותי אסטרטגיה, ניהול, מיסוי, שיווק, נדל"ן, יחסי ציבור, מכירות, השקעות ועוד.

פורסם ב  לכתבה המלאה לחצו כאן

17.01.2022
17 מרץ
2020
270040956_23849867209920188_744686818788112355_n

המנטור שעשה אקזיט: ניר דובדבני שווה 37 מיליון שקל

האדם הוא המוצר? היזם אבי פרץ רוכש 50% מ'קבוצת ניר דובדבני' בבעלות המנטור העסקי ניר דובדבני, לפי שווי חברה של 37 מיליון שקל. מטרת המהלך להביא עסקים לביצועי שיא על ידי אספקת כלל השירותים העסקיים במקום אחד

פורסם ב   לכתבה המלאה לחצו כאן

10.01.2022
10 מרץ
2020
-פתרונות

הוציאו אתכם לחופשה ללא תשלום? זה הסכום שתקבלו מהמדינה

אבי פרץ, מנכ"ל חברת 'פתרונות אפקטיביים', מסביר כי "עובד אשר הוצא לחופשה ללא תשלום בשל משבר הקורונה, ביוזמת המעסיק, למשך חודש לפחות יהא זכאי לדמי אבטלה ככל שעבד שישה חודשים לפחות במהלך השנה שקדמה לכך. חודשי העבודה לא חייבים להיות רצופים ולא חייבים להיות ממעסיק אחד. עבודה בחלק מהחודש נחשבת לחודש עבודה מלא. כלומר, אפילו יום עבודה אחד בחודש ייחשב לך כחודש עבודה"...

פורסם ב   לכתבה המלאה לחצו כאן

18.03.2020
18 מרץ
2020
-פתרונות-6

עלויות גבוהות וניהול חובבני: מסעדות היוקרה נסגרות בזו אחר זו

"כשל נפוץ נוסף שמוריד דרמטית את הרווחיות הוא ניהול כושל של המלאים. לדברי אבי פרץ, מנכ"ל של חברת פתרונות אפקטיביים שעוסקת בהפחתת עלויות לעסקים "לעתים קרובות מסעדנים רבים מוצאים את עצמם זורקים סחורה שהתקלקלה מאחר שלא נעשה בה שימוש. מדובר בבלאי טיפוסי לתחום המסעדנות, שגורם להפסדים רבים, ושהוא תולדה של חוסר מקצועיות וניהול לקוי. מסעדן שלא מטמיע תרבות של חיסכון – ייכשל במוקדם או במאוחר. יש מסעדות רבות שבהן אין הקפדה על סיום אריזות במלואן, קילוף וחיתוך ירקות עם פחתים מינימליים, או חיתוך בשר בצורה מקצועית כך שהמנות יהיו אחידות ושקולות. גם בכל הנוגע לחסכון בחומרי אריזה וניקוי אנו נתקלים במקרים רבים שבהם הזלזול והברדק חוגגים"."...

פורסם ב   לכתבה המלאה לחצו כאן

15.04.2016
15 אפריל
2016
-פתרונות-3

מאחרים לעבודה? מה זה אומר עליכם ועל המעסיק שלכם

חברת פתרונות אפקטיביים ערכה באחרונה סקר בנושא של איחורים לעבודה בהתבסס על בחינת נתוני הנוכחות של 1,506 עובדים המועסקים ב-110 חברות ועסקים בישראל. הסקר מעלה כי 37% מכלל הנסקרים הגברים לא מאחרים כלל לעבודה, ואילו בקרב הנשים - הנתון עומד על 31.2%. כמו כן, עפ"י הסקר, ממוצע האיחורים בפרק זמן של עד חמש דקות עומד על 40.45%, ואיחור של 15 דקות ומעלה עומד רק על 9.6% בממוצע.

לדברי אבי פרץ, מנכ"ל פתרונות אפקטיביים, "בשנים האחרונות אנו רואים מגמה של החמרת האכיפה כלפי איחורי עובדים ותשלום על זמן עבודה בפועל, שכן הארגונים הבינו כי הנזק הכלכלי שנגרם להם עצום: אם מדובר בארגון שמעסיק 200 עובדים ש-10% מהם מאחרים מדי יום במשך רבע שעה - הרי שבחישוב של 22 ימי עבודה ועלות מעביד של 35 שקל לשעה - האיחורים האלה יוצרים הפסד כספי שנתי של 46,200 שקל.

פורסם ב  לכתבה המלאה לחצו כאן

30.11.2015
30 נוב'
2015
 אסטרטגי

מצמצמים הוצאות | יצאתם לארוחת צהריים? המעסיק יקזז לכם את ההפסקה מהמשכורת

יותר ויותר מעסיקים מנכים את זמן ארוחת הצהריים משכרם של העובדים במטרה לצמצם את הוצאותיהם - כך עולה מסקר שערכה החודש חברת פתרונות אפקטיביים בשיתוף חברת עוקץ מערכות. הסקר נערך בקרב 240 עסקים הפועלים בחמישה ענפים עיקריים: מזון, תעשיית מתכת, מסחר ושירותים, היי-טק ופיננסים.

הממצאים מתבססים על בדיקת תלושי שכר של 15,201 עובדים והשוואה לאותו מספר תלושים בדצמבר 2011. לפי הסקר חלה עלייה של 25% בשיעור העסקים שמנכים את זמן ארוחת הצהריים משכר העובדים - מכ-12% ב-2011 לכ-15% ב-2012.

פורסם ב   לכתבה המלאה לחצו כאן

13.01.2013
13 ינואר
2013
-פתרונות-5

ישבתם שעות על הפוך קטן? בית הקפה הפסיד

בהנחה שגם זה לא עוזר, כיצד יכול בעל העסק לצמצם נזקים? לדברי אבי פרץ, מנכ"ל חברת "פתרונות אפקטיביים", העוסקת בייעוץ עסקי לחסכון ובקרת עלויות, בהנחה שהפתרונות היצירתיים לא עובדים, כדאי להתמקד בצמצום עלויות ובעיקר בהסכמים עם הספקים "בית קפה מתקשר בממוצע עם 30 ספקים שונים, אולם בשל מגבלות תקציב, ניהול המו"מ עימם נעשה לרוב על ידי בעל המקום או ע"י גורם אחר בצוות בית הקפה, שאינו מיומן דיו או שאין לו די זמן לבחון בצורה מעמיקה. בנוסף, בשוק האספקה יש הרבה 'חאפרים' או בעיות בעצם האספקה ולא אחת, בתי הקפה נאלצים לפעול ברגע האחרון על מנת להשיג את הסחורה, לעיתים במחיר יקר". 

פרץ מסביר עוד כי כדאי לבחון מדי פעם את הסכמי הסליקה עם כל חברות כרטיסי האשראי, ולנסות להגיע להפחתת עמלות. "שיעור הלקוחות שמשלם בכרטיס אשראי בבתי קפה גבוה מאוד וזה מקטין את שולי הרווח. בנוסף, כדאי לבית העסק לרכז את הזיכויים והתשלומים למועד אחד בתחילת החודש, ולכן הקדמת תשלום תמורת עמלה מהווה בזבוז".

פורסם ב   לכתבה המלאה לחצו כאן

23.12.2012
23 דצמ'
2012

ארכיון כתבות