פורום המנכלים מהווה במה מרכזית להתייעצויות בין מנכלים, שיתופי פעולה, יצירת כוח של קבוצה, למידה מניסיון משותף


סגנונות תקשורת – להתקשר ולהשפיע
עיקרון ההשפעה – לעקוב ולהוביל בכל ארגון ישנם תפקידים רבים אשר נדרשים להשפיע על אחרים ולהוביל אותם דרך תקשורת בינאישית אפקטיבית.


התמריץ שממריץ – "הטמעה ובקרה" (פרק 4)
אז המודל יצא לדרך. ישבנו פרטנית עם כל העובדים וטיפלנו בכל ההתנגדויות לשינוי. ווידאנו שאף עובד לא יופתע לראשונה בתלוש השכר, אבל טרם סיימנו.


התמריץ שממריץ – "ההשקה" (פרק 3)
בשעה טובה ומוצלחת יש לנו מודל תמריץ. חשבנו, בנינו, שינינו, החלטנו וקיבלנו את ברכת הדרך מהמנהלים, וכעת צריך לגשת לשלב הבא – הצגת המודל ביחידה.


התמריץ שממריץ – "על שולחן השרטוטים" (פרק 2)
אז אחרי שהגדרנו ואפיינו מה אנחנו רוצים להשיג ובאיזו שיטה, ואנחנו יודעים אילו פרמטרים ומדדים אנחנו רוצים לשפר, עוברים לשלב של תכנון ובניית המודלים.


התמריץ שממריץ – "מה אנחנו רוצים"? (פרק1 )
הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לשנות את שיטת התמרוץ של העובדים ביחידה/ארגון שלנו.


דווקא עכשיו – מתמקדים בהגדלת המכירות ושיפור הרווחיות
תמונת המצב צינור החמצן המרכזי של כל ארגון הוא היכולת שלו למכור את השירות שהוא מציע ואת מוצריו.