פורום המנכ"לים מהווה במה מרכזית להתייעצויות בין מנכלים, שיתופי פעולה, יצירת כוח של קבוצה, למידה מניסיון משותף.

מתחברים יחד לעשות טוב l תוכנית המנטורים של פורום המנכ"לים l יום המעשים הטובים של פורום המנכ"לים l תוכנית ההרצאות של פורום המנכ"לים l תמונות של חברי הפורום

בנייה והתאמה של מערך השכר והתמריצים

בנייה והתאמה של מערך השכר והתמריצים

על פי העיקרון הפיטרי (לורנס ג'יי פיטר וריימונד האל) כל עובד מוצלח יקודם בתפקידו לאור הצלחתו, עד אשר יתקבע בתפקיד
למנכ"ל את הגוף והנפש ארבעת אבני יסוד למנהל עם ביצועי שיא

למנכ"ל את הגוף והנפש ארבעת אבני יסוד למנהל עם ביצועי שיא

האם לדעתכם יש קשר בין גוף בריא לביצועים בעבודה? האם הייתם רוצים לשפר את ביצועי העובדים שלכם ולהגביר את האפקטיביות
הטעות שאתם עושים בניהול העובדים שלכם – ואיך לנטרל אותה

הטעות שאתם עושים בניהול העובדים שלכם – ואיך לנטרל אותה

לפני שנים, בתחילת דרכי בעולם המנכ”לות, הביקורת שהופנתה כלפיי (ובצדק) הייתה שאני לא תמיד מזהה חולשות של אנשים, ולא יודע
המדריך להתמודדות עם בדידות המנכ"ל

המדריך להתמודדות עם בדידות המנכ"ל

כאשר אנו חושבים על תפקיד המנכ"ל אנחנו רואים לנגד עינינו את היוקרה של התפקיד: תנאים מפליגים, שכר גבוה, רכב יוקרתי,
סגנונות תקשורת – להתקשר ולהשפיע

סגנונות תקשורת – להתקשר ולהשפיע

עיקרון ההשפעה – לעקוב ולהוביל בכל ארגון ישנם תפקידים רבים אשר נדרשים להשפיע על אחרים ולהוביל אותם דרך תקשורת בינאישית
התמריץ שממריץ – "הטמעה ובקרה" (פרק 4)

התמריץ שממריץ – "הטמעה ובקרה" (פרק 4)

אז המודל יצא לדרך. ישבנו פרטנית עם כל העובדים וטיפלנו בכל ההתנגדויות לשינוי. ווידאנו שאף עובד לא יופתע לראשונה בתלוש
התמריץ שממריץ – "ההשקה" (פרק 3)

התמריץ שממריץ – "ההשקה" (פרק 3)

בשעה טובה ומוצלחת יש לנו מודל תמריץ. חשבנו, בנינו, שינינו, החלטנו וקיבלנו את ברכת הדרך מהמנהלים, וכעת צריך לגשת לשלב
התמריץ שממריץ – "על שולחן השרטוטים" (פרק 2)

התמריץ שממריץ – "על שולחן השרטוטים" (פרק 2)

אז אחרי שהגדרנו ואפיינו מה אנחנו רוצים להשיג ובאיזו שיטה, ואנחנו יודעים אילו פרמטרים ומדדים אנחנו רוצים לשפר, עוברים לשלב
התמריץ שממריץ – "מה אנחנו רוצים"? (פרק1 )

התמריץ שממריץ – "מה אנחנו רוצים"? (פרק1 )

הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לשנות את שיטת התמרוץ של העובדים ביחידה/ארגון שלנו.
דווקא עכשיו – מתמקדים בהגדלת המכירות ושיפור הרווחיות

דווקא עכשיו – מתמקדים בהגדלת המכירות ושיפור הרווחיות

תמונת המצב צינור החמצן המרכזי של כל ארגון הוא היכולת שלו למכור את השירות שהוא מציע ואת מוצריו.
לבד בצמרת? –דירקטוריון ניהולי (חיצוני) יעשה זאת אחרת

לבד בצמרת? –דירקטוריון ניהולי (חיצוני) יעשה זאת אחרת

כדי לנהל ארגון לצמיחה ושיפור מתמיד – נדרש לעבוד בתוכנית עבודה, תקציב, בקרה ומדידה וגורם מקצועי חיצוני אשר מסוגל להעמיד
למה חובה לבצע אבחון ארגוני אחת לשנה כל שנה?

למה חובה לבצע אבחון ארגוני אחת לשנה כל שנה?

אבחון ארגוני אבחון ארגוני הוא צילום תמונת מצב ארגונית שמאפשרת למקבלי ההחלטות להבין ולזהות תהליכים מרכזיים שקורים בארגון ולפעול על
החיסון הארגוני האמיתי לוירוס הקורונה – בניית תרבות ארגונית מחסנת

החיסון הארגוני האמיתי לוירוס הקורונה – בניית תרבות ארגונית מחסנת

וירוס הקורונה חשף בארגונים רבים את המחלה האמיתית. ממחלה פיזית מתאוששים בעזרת תרופות וחיסונים, ממחלה ארגונית נדרש חיסון אחר.
המומחים של פתרונות אפקטיביים

המומחים של פתרונות אפקטיביים

עולם העסקים הינו קשוח ותובעני וזאת נוכח התחרות המתמדת על נתח שוק והרחבת קהל הלקוחות. אחד המפתחות לצמיחה והצלחה עסקית
איך להגדיל תפוקות ותוצאות – ולא שעות והוצאות… העתיד בניהול עובדים כאן במייל!

איך להגדיל תפוקות ותוצאות – ולא שעות והוצאות… העתיד בניהול עובדים כאן במייל!

עידן הקורונה ותהליך הגלובליזציה שעובר השוק חייבו את המעסיקים והמנהלים למצוא פתרונות ניהוליים חדשים.
בחינת הוזלה ציוד ומיכון משרדי

בחינת הוזלה ציוד ומיכון משרדי

ציוד משרדי מהווה מרכיב חשוב וחלק בלתי נפרד מסביבת העבודה. ציוד משרדי הינו חיוני לפעילות השוטפת של העסק ומספק אפשרות
שינוי תפקידי – כלי אפקטיבי ומחויב המציאות להתאמת המשאב האנושי לצרכים

שינוי תפקידי – כלי אפקטיבי ומחויב המציאות להתאמת המשאב האנושי לצרכים

כשחושבים במונחים של התייעלות באופן טבעי התפיסה היא של קיצוץ, הורדה, הפחתה וכדומה. מנהלים שרואים צעד קדימה בוחנים את תהליכי
המדריך לחיסכון בניהול משק הרכב והדלק בארגון

המדריך לחיסכון בניהול משק הרכב והדלק בארגון

"ברבור שחור", "סכין נופלת" או "גבינה שזזה" הן רק מקצת מהמטפורות בהן נעשה שימוש בתקשורת בהתייחסות לתמורות אותן עבר המגזר
מנהל עצור!! שפר בקרתך

מנהל עצור!! שפר בקרתך

בקרה הנה אחד מעקרונות הניהול החשובים ביותר בעולם שבן המציאות משתנה מהר, הלקוחות לומדים ומשתנים, המתחרים משתפרים, החוקים והכללים מצטברים
התאמה של מערך השכר והתמריצים בחזרה לשגרה – פתרונות אפקטיביים

התאמה של מערך השכר והתמריצים בחזרה לשגרה – פתרונות אפקטיביים

על פי העיקרון הפיטרי (לורנס גיי פיטר וריימונד האל) כל עובד מוצלח יקודם ויוזז מתפקידו לאור הצלחתו עד אשר יתקבע
על "נמתין ואולי" מול "ניזום ובוודאי" כאסטרטגיה ניהולית

על "נמתין ואולי" מול "ניזום ובוודאי" כאסטרטגיה ניהולית

בתקופה כזו שבה מתקיימת אי וודאות גבוהה ועמימות במציאות העסקית והארגונית ניצב כל מנהל בפני צומת דרכים.
רפורמת הדלקן האוניברסלי

רפורמת הדלקן האוניברסלי

רפורמת הדלקן האוניברסלי – סקירת סטטוס על ידי צבי ליכטצייגר במסגרת התוכנית "צבע הכסף" ברשת ב'.
בלו מג'יק הוא הסם הכי נפוץ במדינה

בלו מג'יק הוא הסם הכי נפוץ במדינה

המדינה התמכרה להכנסות ממס הבלו המוטל על הדלק; ההשלכות ארוכות הטווח הן זיהום אוויר, תחלואה ומוות
המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: ליסינג

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: ליסינג

לפני ביצוע עסקת ליסינג חדשה יש לתת דגש למספר פרמטרים, נעבר לכך רצוי מאוד להתייעץ עם יועץ ליסינג:
המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: סולר דלקים בצוברים

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: סולר דלקים בצוברים

מחירו של הסולר מורכב מכמה מרכיבים: שער בסיס – ע"פ המפורסם באתר בתי הזיקוק – מחיר שונה מחברה לחברה. בלו
המומחים של פתרונות בנושא כרטיסי אשראי

המומחים של פתרונות בנושא כרטיסי אשראי

יש לבדוק האם יש מספר לקוח אחד, או כמה. מומלץ לקבל את כלל הח.פ הרלוונטיים ולייצור קשר עם מוקד חברת