חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אביה מגן

מנכ"ל רשת מלונות פתאל ישראל

שם ושם משפחה: אביה מגן

השכלה: תואר במשפטים

חברה: רשת מלונות פתאל ישראל

אתר: www.fattal.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

יגעת ומצאת- תאמין”

משפט המלווה אותי שנים רבות.

יש לנו מטרות שאנו שואפים להגיע אליהן ולעיתים הדרך רצופה באתגרים ובהשקעה של משאבים כמו זמן, אנרגיה, התמדה וחריצות. בחיים המקצועיים, תפיסת עולמי שאין קיצורי דרך “מי שטורח ומתאמץ, ישיג את מבוקשו”.

הדרך לתפקיד

נולדתי והתחנכתי בעיר אילת. כנערה מתבגרת כשעוד לא ידעתי במה אבחר לעסוק, היה לי ברור וחשוב מאוד להיות במקום ובתפקיד שאוכל להשפיע.

כשהשתחררתי מהצבא, חשבתי כמו שאר חבריי שסיימו תיכון, לעבוד ולקבל את מענק העבודה המועדפת ולצאת לטיול הגדול של אחרי צבא. אך במקום, בחרתי להשתלב באחד המלונות בעיר ולא חלמתי או ידעתי שזאת תהיה הקריירה שלי ושאתאהב בענף.

עבודתי הראשונה הייתה כפקידת קבלה במלון “פורפוינטס”, לימים “מלון לאונרדו קלאב אילת”. כבר בתפקיד זה, הרגשתי שאני רוצה להתפתח וללמוד את המקצוע, לצבור עוד ידע וכלים ולעשות את התפקיד באופן מיטבי עבור האורחים שמתרגשים לקראת החופשה ועבור המלון.

אני מציינת את התפקיד הזה באריכות, כי זאת הייתה חוויה משמעותית בשבילי בתוך עולם העבודה. הרגשתי שמעבר להנאה המרובה מהתפקיד, אני מיישמת ערכים שקיבלתי מבית.

אמא שלי רוחמה שמה, תמיד לימדה את אחיותיי ואותי שבכול תפקיד או תחום שנבחר לעסוק בו, תמיד לעשות את הטוב ביותר.

במהלך העבודה כפקידת הזמנות, לקחתי באופן אישי כל הזמנה של אורח וניסיתי לעשות את ההתאמה המדויקת עבורו, על מנת שתהיה לו חופשה טובה ומרגשת, כאילו זאת החופשה שלי.

ב-23 השנים שחלפו כיהנתי בתפקידי ניהול שונים ובגיל 27 קיבלתי את תפקיד ניהול המלון הראשון שלי. מוניתי כמנכ”לית מלון “קלאב מד”, לימים מלון “U קורל ביץ’ אילת”.

לאחר 5 שנים שניהלתי את המלון, בשנת 2009, מוניתי לנהל את קומפלקס “ארמונות הרודס” – שלושה מלונות המשלבים שלושה סגנונות שונים של אירוח, שטחים ציבוריים רבים ו-441 חדרים. זכיתי להיות שותפה במיזוג הגדול של רשת מלונות פתאל עם חברת אזורים (שרתון). האתגר החדש שניצב בפניי, היה למזג בין שתי תרבויות של רשתות, להטמיע את הערכים והחזון של פתאל. ללא ספק, הכלים והתובנות שקיבלתי מתקופה זו, אפשרו לי להתקדם לתפקיד הבא.

לאחר שניהלתי את “ארמונות הרודס” שהייתה עבורי חוויה מקצועית וניהולית מעשירה, קיבלתי את תפקיד מנכ”לית אזור אילת, הכולל עשרה בתי מלון בעיר. תפקיד זה היה ללא ספק, אבן דרך משמעותית לקראת תפקידי כמנכ”לית רשת מלונות פתאל.

בשנת 2017, כשהייתי בת 39, קיבלתי מדוד פתאל יו”ר רשת פתאל והבעלים של החברה וכן המנטור שלי, הזדמנות אדירה כאשר מינה אותי למנכ”לית הרשת, תפקיד בו אני מכהנת בשש השנים האחרונות. אני חייבת להודות שאני נהנית מאוד מהעשייה, מהדרך ובעיקר מהאנשים שעובדים לצידי.