חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבי ברססט

מנכ"ל ובעלים הולנדיה

שם ושם משפחה:  אבי ברססט  

השכלה: תיכונית 

מזל אסטרולוגי: שור

חברה: הולנדיה

אתר אינטרנט: www.hollandia.co.il

תפקיד: בעלים ומנכ”ל

משפט מפתח

“הדרך להצלחה עוברת בהכרח דרך האנשים שתאגד סביבך”. 

הדרך לתפקיד

ב- 1986, בהיותי בן 21 ועם שחרורי התחלתי את צעדי הראשונים בחברת הולנדיה, שהוקמה על ידי אבי, יצחק ברססט. עברתי את כל שרשרת התפקידים האפשריים בחברה: נהג מוביל, מרכיב מיטות, טכנאי מכונות, איש מכירות, מנהל שיווק ולימים מוניתי לתפקיד המנכ”ל. כל שלב וכל תפקיד הובילו אותי למי אני כיום, שהרי לטעמי אי אפשר היה לעשות את מה שאני עושה היום מבלי להכיר את צרכי הלקוח.

למדתי לדעת עד כמה חשוב לספק את המוצר ללקוח בזמן ולעשות זאת בחדוה מלאה, ולהתמלא בתחושת גאווה כשהלקוח מרוצה. למדתי להכיר את המוצר שלנו מתוך זה שעזרתי בהרכבתו וכך גם למדתי איך למכור ולפעמים אפילו לתת רעיונות לשיפור. למדתי להכיר את צרכי השוק המקומי ואת האתגרים השיווקיים שעומדים בפנינו. למדתי לעבוד עם נבחרת משובחת של אנשי מקצוע ולגדול יחד איתם ובסופו של דבר מכל תפקיד הבאתי איתי לתפקיד המנכ”ל את הטוב ביותר.

על עצמי

אני מאושר ממה שיש לי, מאוד מעריך את הקיים ועושה הכל כדי שיהיה לי ולסובבים אותי, הכי טוב שאפשר.

עצה טובה שקיבלת

אבי, יצחק ברססט, מייסד הולנדיה צייד אותי בעצה שמשמשת אותי בכל יום: לדעת לקבל החלטות מהירות, במיוחד בעתות משבר. לדעת לסחוף את העובדים של החברה בהתלהבות ובאמונה גדולה במטרות שהחברה הציבה לעצמה. להפגין נדיבות סביב הסובבים אותך ולפעול תמיד מתוך צניעות וענווה.

עצה טובה לתת

אני מעביר הלאה את העצות שקיבלתי מאבי. “לדעת לקבל החלטות מהירות, בעיקר בעתות משבר” היא עצה שהוכיחה את עצמה בשנה האחרונה בעת המשבר הבריאותי והכלכלי הגדול ביותר של התקופה האחרונה.

בנוסף אני תמיד ממליץ למנהלים לתת את האפשרות לאחרים להיות שותפים ומעורבים ובסופו של דבר לקחת אחריות ולשדר יציבות ויכולות.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  • לפעול תמיד מתוך ענווה וצניעות
  • להפגין יכולת הקשבה והכלה
  • לעולם לא לשכוח את חשיבות התרומה והנתינה.

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

  • סקרנות – המפתח לגילויים ולחידושים העולמיים.
  • שאפתנות – כי רק המעז מצליח.
  • חדשנות – מנוע הצמיחה של העולם החדש.
  • יוזמה – להפוך את החלום והבלתי אפשרי לאפשרי.

המהלך הניהולי של השנה 

מגפת הקורונה הציבה אותנו בפני אתגרים שלא הכרנו עד כה במישורים שונים: בריאותית, חברתית, כלכלית, תעסוקתית ועוד.

היה עלינו לארגן את פעילות החברה בהתאם לצו השעה ולסגרים שהונחתו על המשק. מהר מאוד לקחנו את ההחלטה להכשיר את צוות אנשי המכירות של הרשת למכירה שאינה פרונטלית.

וכדי לייצר את ההבדל בימים של ריחוק חברתי אף הכנו את המשלוחים, למשלוחים אישיים לבתי הלקוחות.

לא היה יותר מרגש מהתגובה של הלקוחות כשפגשו בי מגיע עם המיטה או הכרית שהזמינו.

ועל אף כל הקשיים והמכשולים הצלחנו לשבור את תקרת הזכוכית ולהשיג מטרות נכספות: האחרונה שבהן,  קבלת הזיכיון לשיווק מזרני טמפור מארה”ב, המיוצרים בטכנולוגיית נאסא, בהונגריה ובמדינות אירופה נוספות.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

ניל ארמסטרונג, אסטרונאוט אמריקאי והאדם הראשון שהלך על הירח שטבע את המשפט “צעד קטן לאדם, צעד ענק לאנושות”, משפט שלאורו אנו פועלים בהולנדיה: להעז לחלום ולדעת שכל חלום ניתן להגשמה, זה רק עניין של זמן והתמדה.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

הספר האחרון של חנוך דאום ” החיים הם תקופה קשה” – ספר העצמה במלא מובן המילה שמוכיח כי היכולת לצחוק מכל דבר יש בה כדי להעניק למי שפועל בצורה זו עוצמות אדירות להתעלות מעל הקושי ולהתגבר על כל משבר.

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד 

ג’וב חלומותיי הוא להיות סבא.

אני רואה את עצמי בעיני רוחי ממלא את התפקיד הכי כיפי בעולם. מקדיש לנכדים את כל הזמן שאפשר ומלמד אותם לחלום, לפנטז ולא להפסיק לעשות זאת, כי יגעת ומצאת – תאמין.