חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוסטרובסקי אלכסנדר

מנכ"ל א.א. משמר ירושלים

שם ושם משפחה: אוסטרובסקי אלכסנדר

השכלה: תואר ראשון במשפטים

חברה: א.א. משמר ירושלים – O & O HOLDING

אתר:  www.a-aleph.comwww.oo-holding.com

תפקיד: מנכ”ל

לוגו משמר ירושלים

משפט מפתח

בחיים מנהלים סיכונים, לא מבטלים אותם

הדרך לתפקיד

מילדותי רציתי שיהיה לי עסק משלי, חלמתי על כך וידעתי שזה מה שאעשה בחיים.
ב-1997, כשמלאו לי שמונה עשרה, הקמתי החברה העצמאית הראשונה שלי, שנקראה  ‘Ostrovsky Group’. היא לא הייתה החברה הכי מצליחה, ועם זאת, בזכותה צברתי ניסיון התחלתי בניהול.

לאחר שנתיים עליתי לישראל. החלטתי לנסות ולעסוק בחיי הלילה, ולכן שכרתי בניין נפרד בחוף לידו שבאשדוד והקמתי בו את מועדון הלילה ‘Obsession’. שנה לאחר מכן, בשנת 2000, נאלצתי לסגור את המועדון, אך פתחתי מועדון, שנקרא ‘Seamens Club’, בחוף מיאמי, באשדוד. ב-2004, אחרי שלוש שנים של עבודה מוצלחת, מכרתי את המועדון וסיימתי את הקריירה בתחום הבילוי וחיי הלילה.

בשנתיים הבאות רכשתי ניסיון חשוב כנציג הרשמי של משרד עורכי הדין אריק שלו בקהילה דוברת רוסית בישראל. בזכות הניסיון הזה רכשתי ידע רב בתחום דיני העבודה, שעוזר לי מאוד גם היום.

בשנת 2006 הצעתי לנועם לוי, הבעלים של חברת האבטחה ש.נ.ל. כח אדם ושמירה בע”מ’ הצעה משתלמת – לפתוח ביחד, בירושלים, כשותפים שווים, סניף נוסף של החברה שבבעלותו. הוא הסכים, ואני התחלתי שלב חדש בתחום האבטחה, תחום שבו אני נמצא גם היום. תוך זמן קצר מצאתי חדר, שישמש כחדר הנשק הראשון שלי, שכרתי ובניתי אותו מהתחלה ובלי ניסיון. לאחר שפתחתי את הסניף של החברה ופיתחתי אותו היו בו כ-100 שומרים חמושים. ערכנו פרויקטים מורכבים למנהלי חברות שונות, כמו מקרקעי ישראל, בזק ומוסדות חינוך שונים. כשהסניף רק הוקם ניהלתי אותו, היה לי רישיון מיוחד (כאחראי על חדר נשק), אך גם הייתי מפקח, סייר, נהג הסעות, כך שאפשר לומר שלמדתי את התחום מכל הכיוונים.

ב-2007 פתחתי חברת אבטחה משלי, את ‘משמר ירושלים’. כלומר, במשך תקופה ארוכה ניהלתי שתי חברות במקביל, אך בשנת 2017, בגלל העומס בעבודה ופתיחת סניף חדש של חברת ‘משמר ירושלים’ בתל אביב, נאלצתי לסיים את שיתוף הפעולה עם חברת ‘ש.נ.ל.’ והתמקדתי בחברה שלי.

כאמור, יש לי 25 שנות ניסיון בניהול חברות שונות, וחוץ מחברת ‘משמר ירושלים’, שאותה הקמתי מאפס והגעתי למחזור של עשרות מיליוני שקלים, יש בבעלותי מספר חברות העוסקות בתחומים שונים במדינות שונות:

  1. O & O HOLDIND – Outsourcing, Outstaffing and Medical Billing
    San Francisco, California, US
  2. O & O HOLDIND – Call Center
    Tbilisi, Georgia
  3. O & O HOLDIND – Development & Investment
    Bangkok, Thailand
  4. O & O HOLDIND – Entertainment
    Moscow, Russian Federation

לדעתי, חשוב שלא נשכח את האנשים שעזרו ועוזרים לנו כשאנחנו חדורי מטרה או מכהני בתפקיד מסוים, ואני מתכוון למשפחה, שכן היא יכולה להאיץ ולהקל על הדרך שלנו או להפוך אותה לקשה מאוד או כמעט בלתי אפשרית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאבי, יורי אוסטרובסקי, שתמיד תמך במאמציי העסקיים ומילא תפקיד חשוב בחברה שהקמתי ובהצלחתה וגם לבקש סליחה מילדיי, מילנה-בטיה וגלב-סטפן, שסבלו מנסיעות העסקים הארוכות שלי ומעבודתי. לצערי, לכל דבר יש מחיר, ועלינו להיות מוכנים לשלם אותו.