חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בן יקיר

מנכ"ל איטוול

שם ושם משפחה: בן יקיר

השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים

חברה: איטוול

אתר:  www.eatwell.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

הדרך לא פחות חשובה מהמטרה

הדרך לתפקיד

התחלתי כאיש מכירות בחברת קירבי(סקטור פרטי) ולאחר מכן סוכן מכירות של מיכון משרדי של חברת טכנו ראלקו( סקטור עסקי), עשיתי קורס הסבת אקדמאים לאנשי מכירות בהייטק מטעם גון ברייס והפכתי להיות מנהל שיווק בהייטק בבית תוכנה.

לאחר שנה וחצי כמנהל שיווק בבית התוכנה התבשרתי שחברה אחרת רכשה את הפעילות של המוצר שקידמתי כולל לקוחות, עובדים ואני צריך להישאר כמנהל שיווק לשאר המוצרים הקיימים.

מאד התאכזבתי ועזבתי, הרגשתי שלקחו לי את הבייבי שפיתחתי.

לאחר מכן, ניהלתי מגזין שנקרא “דרך האושר” בחרתי בניהול המגזין מאג’נדה לקדם מודעות, אחרי שנתיים וחצי של ניהול המגזין ביקשו ממני לקחת עוד מגזין אחר שלא קשור לתחום וסירבתי.

איימו עלי בפיטורים, למרות שהייתי אחד מאנשי השיווק הטובים בחברה והגעתי עם המגזין לכ-100,000 בתי אב, החלטתי לפעול לפי האג’נדה שלי ולא לקדם משהו שאני לא מחובר.

נפרדתי מהמגזין, מהלקוחות, מהעובדים ושוב לקחו לי את הביבי שלי..

בעקבות 2 “המתנות” שקיבלתי גם בהייטק וגם במגזין דרך האושר החלטתי שמהיום אני הופך להיות עצמאי ואף אחד לא ייקח לי את הבייבי שלי ללא רצון שלי למכור או לחלוק.

 וב-2008 הפכתי להיות עצמאי והקמתי את eatwell, הפורטל לתזונה בריאה.

לא היה לי מושג איך לנהל אתר, לא ידעתי לערוך תכנים, לא היה לי הרבה כסף, ואני גם לא איש מקצוע שיודע לכתוב תכנים מקצועיים בתזונה.

אבל בעקבות דלקת במעי הגס- קולטיס שסבלתי מגיל 20 החלטתי לשנות את התזונה שלי וראיתי שהרופאים לא מבינים ומתייחסים לתזונה החלטתי להקים את האתר כדי להעלות את המודעות בישראל.

התחלתי להפיק כנסי בריאות במסגרת ניהול האתר, והאתר גדל.

כיום הוא הגדול בישראל, יש בו כ-7,000 מאמרים בתזונה, כ- 140,000 חברים והפקתי כ-100 כנסי בריאות בישראל( כנסים מ400-2000 משתתפים)