חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדר גולדמן

בעלים קבוצת גולדמן השקעות

שם ושם משפחה: הדר גולדמן   

השכלה: 17 שנות לימוד

חברה: קבוצת גולדמן השקעות

אתר אינטרנט:
www.goldmaninvestments.realestate 
www.hadargoldman.com
www.c2communities.com

תפקיד: בעלים                                     

משפט מפתח

CREATING VALUE THROUGH VALUES

הדרך לתפקיד

נולדתי כמוסיקאי מחונן-כנר. כבר בגיל 6, ההתמסרות לכינור לימדה אותי את פירות השקדנות והירידה לפרטים. מהר מאוד קיבלתי תשואות וייצגתי את ישראל כסולן עם תזמורות רבות ברחבי אירופה ובישראל.

בגיל 18 חיברתי את הכינור לחשמל ואז התחלתי לפתח סגנון מוסיקלי ונגינה אישי שלי. אותה צורת נגינה ייחודית הקנתה לי הערכה רבה אף יותר ואגב כך למדתי את חשיבות היתרון היחסי או טביעת האצבע האישית כיתרון משמעותי. עם התובנה הזו המשכתי לענף הפרסום והתקשורת, ושם נאמר לי שחובה עלינו הפרסומאים לדבר למרכז, מה שנקרא לפריים טיים. מהר מאוד הבנתי שעל מנת לזכות בקהלים גדולים עבור המותגים הגדולים אותם ייצגתי, עלי דווקא לפנות לקהלים בודדים, לאותם “מלכי הכיתה” אותם מכתיבי הטרנדים והם כבר הביאו איתם את כל השאר.

השיטה פותחה והייתה להצלחה רבה מאוד. את התובנה הזו לקחתי עמי לנדל”ן בארה”ב, שם פתחתי חברה. אמרו לי שהדבר החשוב ביותר בנדל”ן הוא המיקום: LOCATION, LOCATION, LOCATION אך מניתוח מעמיק הגענו למסקנה שהעולם הלך לשירות. מרבית דיירינו שוכרי הדירות הינם צעירים בגילאים 21-36 ולהם השירות חשוב יותר.

במהלך ה 4 שנים, פיתחנו פלטפורמה טכנולוגית מהוקצעת  אשר מספקת את כל השירותים בלחיצה על כפתור. ואכן הוכחנו למשקיעינו ולבנקים הגדולים בארה”ב שהשוק נמצא ב SERVICE SERVICE SERVICE .

את זאת לקחתי הלאה לעולם האנרגיה הירוקה וגם שם…….

בקיצור, אני מאמין גדול שהברכה מצויה באותם אוקיינוסים כחולים ונפלאים אותם אנו מקפידים ליצור בכל קטגוריות העיסוק שלנו. וכן, אנו עוסקים בהצלחה יתרה בנדל”ן למגורים בארה”ב, טכנולוגיות לנדל”ן ואנרגיה ירוקה. סך אחזקותינו כיום הוא כ 1 מיליארד ועוד ידינו נטויה