חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ורוניקה רוזנברג

מנכ"ל ארגון חברות הניקיון בישראל

שם ושם משפחה: ורוניקה רוזנברג

השכלה: בעלת תואר B.A במשפטים אוניברסיטת ת”א ובוגרת קורסי ניהול, קואצינג ו- NLP.

חברה: ארגון חברות הניקיון בישראל

אתר: www.rguncleaning.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“פסימיסט רואה קושי בכל הזדמנות ואופטימיסט רואה הזדמנות בכל קושי” (וינסטון צרציל)

אני תמיד בוחרת לראות את חצי הכוס המלאה וחושבת כיצד אוכל למלא את חציה השני.

הדרך לתפקיד

שלושה צמתים בחיי הובילו אותי לבחור בתפקיד מנכ”לית ארגון חברות הניקיון בישראל, ארגון המעסיקים היציג של ענף הניקיון בישראל.

הצומת הראשון היה כשבחרתי לעסוק בעריכת דין מתוך כוונה שעיסוק זה יאפשר לי לצבור ידע, ניסיון וישכלל את כישוריי ויכולותיי בעבודה מול לקוחות, מנהלים ועובדים, לרבות ניהול מו”מ, בניסיון להגיע לפשרות תוך ראיה פרקטית.

הצומת השני היה כאשר הרגשתי שמיציתי את תפקידי כעורכת דין וחיפשתי את האתגר הבא. בחרתי להשתלב בתפקיד ניהולי בכיר מתוך אמונה שכך אוכל להשפיע בצורה משמעותית וחיובית יותר על החברה הישראלית, תוך הבאת היכולות והכישורים שלי לידי ביטוי. ואכן, שימשתי תקופה כמ”מ מנכ”ל באחת החברות העירוניות הגדולות בעיר ת”א.

בתום עשור, כשהחלטתי לקראת יובל שנים לפרוש כנפים ולהתחיל דרך חדשה, הגיעה נקודת המפנה השלישית.

הדרך הייתה מאתגרת אבל כשמוכנות פוגשת הזדמנות זה פשוט קורה. בחרתי בתפקיד הנוכחי מתוך שליחות, רצון להוביל ולחולל שינוי בענף החיוני במשק תוך יצירת אימפקט חיובי בחברה הישראלית. האתגר בניהול ארגון יציג הוא שהתוצאות והמהלכים שבוחר הארגון הופכים לקריטיים לענף ולכן האחריות כבדה.

הארגון מטפל בנושאי מיקרו ומאקרו של הענף והעוסקים בו ומשמש “הקול” שלהם מול מקבלי ההחלטות והרגולטורים השונים. אנו מקדמים הצעות חוק שיכולות לסייע לענף ומונעים הצעות חוק שיכולות להזיק להם.