חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוה זינגבוים

מנכ"ל חוה זינגבוים בע"מ

שם ושם משפחה: חוה זינגבוים

השכלה:

  • אסתטיקה וקוסמטיקה מטעם מדינת ניו-יורק.
  • קוסמטיקה קלינית – הכשרה מטעם בית חולים “סקוט אנד ווייט טמפל”, טקסס. Scott &white memorial hospital temple-ty

חברה: חוה זינגבוים בע”מ

קרא עוד

בבעלותנו שתי חברות פרטיות:

  1. חברה למחקר, פיתוח וייצור תכשירים טופיקליים, מבוססי טכנולוגיית מזעור חדשנית, לטיפול בצורכי העור ובמגוון מצבי עור כגון: אנטי-אייג'ינג, הבהרת כתמי עור, אקנה ועוד. אנו פועלים בשיתוף פעולה עם המחלקה לננו-טכנולוגיה באוניברסיטת בר-אילן. בראש מחלקת המחקר והפיתוח שלנו עומדות פרופ' רחל לוברט וד"ר ענת ליפובסקי, וביחד, אנו מובילים פריצות דרך בין-לאומיות בתחום החדירות העורית. המחקרים שלנו התפרסמו בכתבי-עת מדעיים כגון:JCAD (Journal of Clinical and Aesthetic Dermatology) 
  2. חברת "דרמה שירותי אסתטיקה" הפועלת בתחום ההכשרה המקצועית, ומפעילה רשת בתי ספר להכשרה בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה המקצועית. במסגרת זו אנו פועלים בשת"פ עם בית חולים איכילוב, ומובילים את התחום בארץ ובעולם.

אתר: havazingboim.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“דע מאין באת ולאן אתה הולך ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון”

פרקי אבות הם נר לרגליי. כאישה, כאדם, כאשת עסקים. כל משנה, כל פנינה, כאשר אנו זוכרים מאין באנו, תמיד נהיה מחוברים ל”למה” שלנו – לסיבה שבשמה אנו פועלים. למה יצאנו לדרך? למה פתחנו את העסק, מה מניע אותנו מלכתחילה?

ובנימה אישית – ה”דע מאין באת” האישי שלי, שומר עליי עם הרגליים על הקרקע, מחוברת להיסטוריה הפרטית שלי ומחוברת לצורכי הלקוחות. כשאני מרגישה שהתרחקתי מעט, אני מתחברת חזרה לרצפת המכירה וללקוח.ה.

“ולאן אתה הולך” – אלו המטרות שלנו, תוכניות הפעולה שלנו. מטרות בטווח הקצר, בטווח הארוך, בתחום המקצועי, בתחום הכלכלי, בתחום האסטרטגי ובתחום האישי.

“דין וחשבון” – עבורי הוא קודם כל מול בורא עולם, ואז כמובן דין וחשבון אישי, כלכלי וכו’.

הדרך לתפקיד

את דרכי המקצועית התחלתי בשנת 1994, כשבבית החולים “סקוט אנד ווייט” בטקסס נפתח מסלול התמחות ראשון מסוגו בעולם, ללימודי קוסמטיקה פרא-רפואית. במהלך השתלמותי שהיתי שעות ארוכות בחדרי ניתוח, ובמחלקות הדרמטולוגיה, האונקולוגיה והכירורגיה הפלסטית, ולאחר שבחנתי והבנתי לעומק את התהליכים המתרחשים בעומק העור, גיבשתי את מתודולוגיית הטיפול הדו-עומקי (DUAL DEPTH METHOD), שנותנת מענה לגורמים לבעיות העור, במקביל לסימפטומים (תופעות הלוואי) הבאים לידי ביטוי על שכבת העור העליונה. שיטת טיפול זו מלווה אותי מאז ועד היום, והיא הבסיס לפיתוח כל תכשירי חוה זינגבוים.

יצאתי לדרכי העצמאית כשאני מצוידת בתפיסת עולם מקצועית מגובשת וברורה, ופתחתי קליניקה ראשונה בלונג איילנד, ולאחריה גם קליניקה מצליחה ומבוקשת מאוד בלב מנהטן.

למרות הקריירה המשגשגת בניו יורק, הגעגועים לארץ גברו, והחלטנו לשוב לישראל. תחום הקוסמטיקה בארץ היה אז בחיתוליו, והביקוש לידע ולחומרים פעילים היה רב מאוד. הדרישה ההולכת וגוברת מצד קוסמטיקאיות, ללמוד את שיטת הטיפול הייחודית שלי, הובילה אותי לפתוח קורס, ובהמשך להרחיב את פעילותי ולפתוח בית ספר לקוסמטיקה מתקדמת P.M.E, המציע מסלול לימודים מקצועי רב-תחומי. במקביל להעשרת הידע, התעורר ביקוש גם לתכשירים המותאמים לשיטת הטיפול הדו-עומקית, וב-2005 הקמתי ביחד עם מוטי בעלי את חברת הקוסמטיקה “חוה זינגבוים”, המשתפת פעולה עם מכוני מחקר ומעבדות בארץ (אוניברסיטת בר-אילן) ובחו”ל (אירופה וארה”ב), אשר עוסקת בפיתוח ובייצור של תכשירי קוסמטיקה המבוססים על טכנולוגיות חלוציות, מהמתקדמות ביותר בעולם.

מאז ועד היום פיתחה חברת חוה זינגבוים למעלה מ-150 תכשירים קוסמטיים מתקדמים, והגיעה לפריצות דרך עולמיות עם פיתוחן של פורמולת PROPHECY ופורמולת REMICRONIZED, שכל אחת מהן הפתיעה את עולם המדע, והוכיחה באמצעות טכנולוגיות מזעור ייחודיות, כי הן מצליחות להחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת וקולגן פברילי ממוזער לעומק העור.

אני מאמינה כי עולם הקוסמטיקה הוא חלק בלתי נפרד מעולם המדע והרפואה, ועבורי חדשנות אינה סלוגן. חדשנות היא דרך חיים.