חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חן אניה שקליאר ברששת

מנכ"ל Q ELITE BEAUTY

שם ושם משפחה: חן אניה שקליאר ברששת

השכלה: לימודי פסיכותרפיה גופנית

חברה: Q ELITE BEAUTY

אתר: www.q-elitebeauty.com

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

להיות מותג זה מחייב!

הדרך לתפקיד

את דרכי המקצועית התחלתי בתפקיד זוטר בעודי סטודנטית בת 25 במלון פשוט בירושלים. רצה הגורל והמלון נקנה על ידי רשת מלונות שבדיוק התרחבה. “קנו” אותי עם המלון ושם התחילה הקריירה הראשונה שלי.

במהלך עשור ברשת קודמתי פעמים רבות וביצעתי תפקידי שיווק ומכירות מגוונים. שם בעצם למדתי איך לנהל עסק, איך להכין תכנית עסקית, למדתי שיווק ומכירות. היה לי עוזר צמוד, משרדים במגדלים בתל אביב ותפקיד בכיר ומכובד.

הילדים שלי גדלו בסוויטות בבתי מלון ואילו אני… אני איבדתי את התשוקה לחיים. הייתי קמה בבוקר ללא שיר בלב ובלי תשוקה לעשייה. עד שיום אחד בגיל 35 החלטתי שזהו. אני רוצה להגשים את עצמי, אני רוצה לחיות את החלום, אני רוצה לעשות משהו אחר…

לקחתי את כל הקשרים שלי בתחום התיירות ואת כל ארגז הכלים העסקי שקיבלתי בחברה ופתחתי חברה שנותנת שירותי ביוטי לאלפיון שמגיעים מחול לחגוג אירועים בארץ.

פתחתי חברה, הקמתי נכסים דיגיטליים והתחלתי לעבוד. תוך חצי שנה הבנתי שלהתעסק עם תיירים אמריקאים באיפור ושיער משעמם אותי אבל המיתוג של החברה שלי היה מוצלח. יום אחד אשת עסקים פנתה אלי וביקשה שאפיק לה צילומי תדמית ומיתוג לחברה שלה. קפצתי על ההזדמנות, ומשם נולד הרעיון. להפיק צילומי תדמית פרימיום לאנשי עסקים בהפקה יוקרתית ומושקעת ומאז…

החברה שלי קיימת כבר 5 שנים ועם לקוחותינו נמנות חברות כנסת, בעלי חברות, נשים מהצמרת העסקית בישראל.