חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיכל מלומד

מנכ"ל מעבדות ד"ר מלומד – החטיבה המקצועית

שם ושם משפחה: יעל גלזר

השכלה: תואר ראשון פסיכולוגיה, הכשרות מקצועיות יו״ר דירקטורים וכו׳

חברה: מרקורי (גלזר הדרכה לשעבר)

אתר: www.mercur-e.com

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“תן למה שאתה מחפש למצוא אותך” 

הדרך לתפקיד

בתור קיבוצניקית תמיד שאלתי את עצמי איך אפשר לצאת לדרך ולכבוש את העולם. אני זוכרת את עצמי כבר מגיל צעיר חולמת להסתובב בעולם עם חליפת עסקים ומזוודה, קיבוצניקית מוזרה שכזו.

בגיל 26 תוך כדי עבודה בבית הספר בקיבוץ הבנתי שאם אני רוצה להיות האמא שתמיד חלמתי להיות, אני צריכה למצוא דרך לייצר הכנסה משמעותית וכך התחלתי למכור באיביי. בהתחלה מכרתי תקליטים, טרנזיסטורים, מוצרים מירושלים העתיקה ועוד עד שעליתי על מוצר אדיר שהתרכז בישראל בכמויות גדולות ולא היה לו ביקוש – לגו של באטמן. רוקנתי את החנויות בישראל ומכרתי בעשרות אלפי דולרים לרחבי העולם. בתוך 5 חודשים התפטרתי ועברתי למכור מהבית באופן מלא עם ספקים מכל רחבי העולם.

בשנת 2010 הגשמתי חלום – לחנך וללמד וכך הוקמה גלזר הדרכה (מרקורי של היום) בדרך שהייתה אז חדשנית – אונליין בעולם הדיגיטל. למדתי את ההכשרות הטובות ביותר בעולם של מכירות אונליין ויצאנו כך לדרך.. עם מעט ניסיון ושאפתנות אדירה עברו אצלנו למעלה מ-100,000 איש, למעלה מ15,000 בוגרים שלימדנו איך להקים עסקים באיביי, אמזון, שופיפיי ופלטפורמות מסחר נוספות. הצלחות אדירות של אנשים ומשפחות שבתקופה הזו יותר מתמיד זקוקים לעסק שמפרנס אותם.

אחת מנקודות הציון הייתה השקת הפודקאסט כשכסף פוגש אנשים עם למעלה מ-50,000 האזנות שמראיין הצלחות של יזמים ואנשים מכל תחום ונמצא במקומות הראשונים בקטגוריות קריירה ברשימת ההשמעות בישראל.

בשנים האלה נכנסנו להכשרות משמעותיות מאוד של בעלי עסקים בעולמות האיקומרס והיום החברה מלמדת באקדמיה את תחום מנהלי האיקומרס, מכשירה עסקים לניהול עסקי איקומרס בינלאומיים, בונה אתרים ומספקת שירותים בתחום ולמעשה נותנת בית לכל מה שאתה רוצה לדעת ולעשות בתחום האיקומרס.