חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יפעת ברכה דה-לרנה

מנכ"ל ליה לונדון (חלק חברת Wacoal היפנית)

שם ושם משפחה: יפעת ברכה דה-לרנה       

השכלה: תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני מנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי

חברה: ליה לונדון (חלק חברת Wacoal היפנית)

אתר: www.leialondon.com

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

בדרכי שלום מצליחים להשיג הרבה יותר מאשר במלחמות”

אני חיה את הדרך הזו ודואגת שכל הנשים שעובדות איתי ינהגו כמוני – כשיש בעיה אני מנסה לא לצעוק ולהרים את הקול – בעיקר כשמדובר בספקים, גם אם ברור לי שעשו פאשלה, מנסה להסביר את הבעיה ולראות איך ניתן לפתור אותה – זה שנמצא בצד השני כל כך מופתע מהדרך שלרוב הפיצוי הוא הרבה יותר גדול.

וזה גם לכיוון השני – אם יש לקוחה שאני יודעת בוודאות שלא מגיע לה פיצוי – אם היא תצעק היא לא תקבל מאתנו כלום, אם היא תסביר את הבעיה בנועם ננסה כמה שיותר ללכת לקראתה גם אם לא מגיע לה.

הדרך לתפקיד

כשסיימתי את ללימודי העבודה הסוציאלית הבנתי שאני נמשכת יותר לתחום העסקים. עבדתי במגוון משרות לפני עבודתי בליה לונדון, כמעט תמיד ללא הכשרה או ניסיון קודמים, תמיד בליווי והדרכה של אנשים שהאמינו בי ולא התאכזבו מהביצועים. תמיד הייתי טוטאלית, בכל עבודה קטנה כגדולה והתייחסתי אליה כאילו המקום שלי.

עשיתי רישיון תיווך של משרד המשפטים ועבדתי כסוכנת נדל”ן עסקי, לאחר מכן מכרתי רכבים בליסינג (תפעולי ומימוני), שימשתי כמנהלת שיווק ועוזרת מנכ”ל בחברת קליגולה וכך נפתחה בפני הדרך לעולם הקמעונאות.

תפקידי הראשון בחברת ליה לונדון היה כמנהלת הסחר, תחת הנהלה קודמת (החברה נקראה ווימן אונלי והייתה בבעלות ישראלית) בלי הרבה ניסיון בשטח אבל עם המון רצון ללמוד וקליטה מהירה וחדה.

לאחר פחות מחצי שנה החברה נרכשה על ידי חברת הלבשה תחתונה בריטית וקיבלתי במתנה מנכ”לית מדהימה, רונית קאשי ציטיאט שלקחה אותי תחת חסותה ואתגרה אותי במגוון רחב של תחומים – שיווק, סחר, פיתוח עסקי . כמו שהיא אתגרה אותי היא אתגרה והעצימה את שאר חברי ההנהלה ויחד הובלנו את המיתוג מחדש של הרשת. הצלחנו לעשות שינויים מרחיקי לכת וגם כשהמצב היה קשה לא וויתרנו. כל הצוות עבד יחד כמשפחה עם המון מוטיבציה ורצון להצליח.

לאחר ארבע שנים בחברה מוניתי למנכ”לית שלה ואני משמשת בתפקיד כמעט עשור.