חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להבית אקרמן

מנכ"ל ד"ר להבית אקרמן בע"מ

שם ושם משפחה: להבית אקרמן

השכלה: ד”ר רופאת עור

חברה: ד”ר להבית אקרמן בע”מ

אתר: www.drlehavit.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“אם מתחילים חזק ואז מגבירים”
“מי שהולך לבד יגיע מהר אבל מי שהולך בצוות יגיע רחוק”

הדרך לתפקיד

הכל התחיל בלימודי הרפואה ואף במהלכה בכלל רציתי להיות מורה לריקוד, אך, ההורים שלי דחפו אותי לכיוון רפואה. למדתי באוניברסיטת בת”א ועשיתי התמחות בבית חולים בלינסון במחלקת עור.

כל הזמן חיפשתי תחום שישלב את הידע המקצועי שלי וגם את הפן היותר יצירתי שבי שהוא מהריקוד שטמון בי, שייתן לי סיפוק ומגע אנושי ונשאבתי לתחום האסתטיקה, וכך התחלתי לפני 16 שנים, זה היה קצת אחרת ולא היה רשתות חברתיות וידעתי שאני צריכה להיות מספיק טובה כדי שיבואו אליי, כך השם שלי נבנה קצת יותר לאט.

שרק התחלתי לבצע בטיפולים קוסמטיים את הזרקות בשפתיים לא היה לזה מודעות, היום זה תחום שתופס את כל חתכתי האוכ’ גם מבחינת מגזרים וגילאים.

אחרי ההתמחות עבדתי ביחידת לייזר בבית חולים השרון וחיפשתי במה להתמקצע, ולאט לאט התחלתי ללמוד את התחום בכנסים וסדנאות, לאחר מכן התחלתי לעבוד בכללית אסתטיקה והתלוויתי לרופאת עור וממנה למדתי המון.
בזמן הזה, חברה של אימי היא קוסמטיקאית והיא ביקשה שאצטרף אליה ונתחיל בטיפולים קוסמטיים במכון שלה. בתקוה של אז הטיפולים הקוסמטיים לא היו פופולריים יותר מידי כמו היום.

בסופו של דבר הסכמתי ופתחנו שם טיפולים קוסמטיים, זה היה המזרק הראשון שהזרקתי! ועד היום אני מגיעה לביצוע טיפולים אחדים בקליניקה וזאת משום שאני מעריכה וזוכרת את מי שדחף אותי קדימה.

לפני 12 שנים פתחתי את הקליניקה הראשונה ברמת אביב ולאחר מכן הוא עבר להרצליה, ולאט לאט פתחתי עוד סניפים בראשון לציון ובאור יהודה.

אני מעידה על עצמי שאני נהנית לעבוד עם האנשים שהתרגלתי אליהם, אני נהנית שאני עצמאית, אך יש לי עבודה אינטנסיבית ושוחקת לכן בכל קליניקה יש לי צוות אחר שמנהל את הסניף, ככה בניתי צוותים כדי שהם יספקו גם כן את התפוקה, ככה כל אחד אחראי על הניהול שלו.

בלי קשר אני מאמינה שהזרקות של בוטוקס זה כמו ספר לשיער, טיפולים קוסמטיים אלו טיפולים שנכנסו לשגרת טיפוח של המון אנשים, כמובן שיש חשיבות לנוחות, ברגע שיש לי סניפים פרוסים בכמה מקומות בארץ ללקוחות יותר נוח להגיע.

בסופו של דבר, אני בשלב שאני לא מתחשבנת איפה ארוויח יותר כסף, אלא אני עובדת איפה שאני מרגישה בנוח יחד עם האנשים שלי, כשנוח לעובדים שלי הכל מצוין!