חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לי אורון

מנהלת מחוז מרכז קופת חולים מאוחדת

שם ושם משפחה: לי אורון 

השכלה: תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול, תואר ראשון LLB במשפטים, תואר שני MA באסטרטגיה שיווקית

מזל אסטרולוגי: סרטן

חברה: קופת חולים מאוחדת

תפקיד:מנהלת מחוז מרכז

משפט מפתח

“עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה”

הדרך לתפקיד

התחלתי את דרכי בחברת יבמ גלובל סרוויסס שם ניהלתי פרויקט של משרד החינוך “קישורים” לאחר 5 שנים עברתי לחברת בזק בינלאומי שם ניהלתי בתפקידי האחרון את תחום הלקוחות העסקיים, לאחר 14 שנים בבזק בינלאומי שהייתה עבורי בית עברתי לחברת פרטנר ובתפקידי האחרון הייתי סמנכ”לית החטיבה העסקית, ניהלתי יחידת רווח והפסד שמנתה כ 650 עובדים עם תקציבי ענק.

לאחר לידת ביתי הרביעית החלטתי שאני רוצה לעבור לתחום שונה מתחום התקשורת ולנהל ארגון וכך הגעתי למנכל את חברת אוטופנט APS בית תוכנה אשר מספק פתרונות טכנולוגיים למגזר העסקי באמצעות הפתרונות שלנו תהליכי העבודה היומיומיים הופכים לפשוטים ונוחים יותר לתפעול.

על עצמי

מנכ”לית חדשנית ופרואקטיבית בעלת ניסיון רב בעולמות התקשורת, הטכנולוגיה והפיננסים. עם היסטוריה מוכחת בהובלת ארגונים לשלב הבא בהיבטי נתח שוק, היקף מכירות ו- P&L. כמנהלת בכירה שעשתה את רוב שנות הקרירה בעולמות המכירות לפלחי ה B2B וה B2C בשווקים תחרותיים ותובעניים, אני מביאה ניסיון נרחב בגיבוש אסטרטגיה עסקית ומימושה באופן מדיד. חיה את המגמות העדכניות ביותר בעולם חווית הלקוח, הסחר המקוון והמדיה הדיגיטלית ובשביל
הנשמה, יזמית של מותג אופנה אונליין מצליח לאופנת נשים של אופנה ישראלית.

עצה טובה שקיבלת

לפני מעל 20 שנה שתחום הקואצינג בישראל עוד היה בחיתוליו  זכיתי למאמנת שלימדה אותי משפט  שמוביל אותי בכל תחום בחיים שלי, ” מקסימום זה יצליח” ובזכות אותה תובנה אני מעיזה, מצליחה, נכשלת, לומדת ומתקדמת הלאה, משפרת את הכישורים שלי, לא מפחדת להיכשל להיפך מכל כישלון שלי רק למדתי.

עצה טובה לתת

תעיזו! לפעמים לסביבה יש נטייה להוריד אותנו למטה, אם אתה מאמין בהחלטה העסקית/ ברעיון תלך על זה. תבנה סביבך הנהלה חזקה שתדע לממש את ההחלטות שלך אך גם לאתגר אותן. תצמיח  את המחליף שלך בבוא היום.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

תלמד להיכשל ולנהל את הכישלון, הכי חשוב אל תחזור על אותה טעות פעמיים
תשמור על האני מאמין שלך,  אל תהיה מנהל מרצה בסוף זה חוזר אליך חזרה
דבר עם כל אחד בגובה העינים, תזכור מאחורי כל אחד עומד מסע שלם
תיהיה פתוח לשינוים וגמיש מחשבתית ותלמד הרבה על הטרנדים הבאים, אל תישאר מאחור

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

מנהיג שמהווה דוגמה אישית לאנשיו, קשוב,  יצירתי, מעז, לא מפחד להיכשל ולא מפחד לשנות את החלטותיו, מאציל סמכויות ותמיד רואה צעד אחד קדימה.

המהלך הניהולי של השנה

במהלך שנת  2020 מיזגתי את הפעילות העסקית של חברה מתחרה שלנו, מהלך שהפך אותנו לחברה המובילה בישראל בתחומנו. המהלך היה כרוך באיחוד ה roadmap המוצרי, מיזוג טכנולוגיות בחצר לקוח, איחד תהליכי התמיכה והשירות ופריצת היעדים העסקיים של שתי החברות בשנה הראשונה לריצתן המשותפת ותחת מגבלות הקורונה.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

אבי גבאי מנכ”ל סלקום , שזכיתי לעבוד תחתיו בחברת בזק בינלאומי, לימד אותי שגם מנכ”ל בסדר גודל שלו יודע ומכיר את הפרטים הקטנים ורואה כל עובד באשר הוא, שילוב של אנושיות ומנהיגות.  בהבט האישי אמא שלי שלא ויתרה לי לרגע ולימדה אותי מגיל מאוד צעיר, להצטיין להצליח ושאפשר גם וגם.. הכל בראש.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

המלכה גמביט – סדרה שמוכיחה שגם אם יצאת לדרך בחיים שלך, עם נתונים הרבה פחות טובים מהסביבה ויש לך כישרון, השמים הם הגבול, וגם היכולת שלה להיכשל לרדת לתהומות ולקום מחדש כמו עוף החול ולהצליח. סדרה מעוררת השראה.

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

יש לי עוד עבודה רבה בתפקידי הנוכחי, להצמיח את החברה לכיוונים נוספים ולהמשיך לספק ללקוחותינו פתרונות נוספים מעולמות האוטומציה (RPA) , לאחר שאביא את החברה למקום הבא שלה אשמח למנכל חברה גדולה יותר מעולמות תוכן אחרים אולי בתחום הקמעונאות שאני מאוד אוהבת.