חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיכאל כרסנטי

מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד.

שם ושם משפחה: מיכאל כרסנטי      

השכלה: תואר ראשון מנהל עסקים ומערכות מידע, תואר שני במנהל עסקים התמחות בנדל”ן.

מזל אסטרולוגי: גדי

חברה: החברה לפיתוח קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד.

אתר אינטרנט: WWW.CAESAREA.COM , WWW.CAESAREA-ASSETS.COM

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

WE DON’T HOPE, WE DO!

הדרך לתפקיד

בשנת 1999 לאחר סיום תואר ראשון במנהל עסקים ומערכות מידע העולם כולו היה ב”חרדת” באג 2,000. כמעט והתפתיתי להיכנס שהיו לכמעט כל מי שהבין משהו בשפות מחשב בזמנו להצטרף לעולם התכנות תמורת משכורת שאז נראו לי דמיוניות ולעסוק בהסבת תוכנות הכתובות בשפות מחשב תחתיות לשפות עיליות.

הפיתוי הכספי  למי שרק סיים את לימודיו היה גדול אך הוא התנגש עם  הרצון האישיותי שלי  לעסוק דווקא בניהול  כללי, בהובלת פרויקטים אנשים ותהליכים ולא בתוכנה.

למזלי,  חבר משותף מקורס פיקודי בכיר בצבא הציע לי להצטרף תחתיו לצוות בניהולו בקבוצת חברות לניהול וייזום פרויקטים מגוונים והנדסיים  בהיקף גדול  – בעיקר ברשויות מקומיות ומשרדי ממשלה.

התחלתי בתור רכז פרויקטים זוטר עם צוות מצומצם בהובלת פרויקטים הנדסיים קטנים, במהרה  קודמתי למשרת מנהל פרויקטים הנדסיים מורכבים יותר, אחר כך למנכ”ל חברת בת ובסוף   לסמנכ”ל הקבוצה כולה. משם הדרך למשרת המנכ”ל בחברות שאותן יש לי הזכות לנהל היום הייתה יחסית קצרה.

על עצמי

איש משפחה, חבר טוב לחברים טובים, עצמאי והישגי, תוצאתי ושואף למצוינות , מסוגל לקבלת החלטות קשות ומתפקד הכי טוב תחת לחץ.

עצה טובה שקיבלת

לעולם אל תהפוך את עצמך לחשוב מדי . לא משנה כמה התקדמת בחיים, שמור על צניעות ועל  רגליים, עיניים ואוזניים על הקרקע (בשביל שהראש יוכל להיות בעננים).

עצה טובה לתת

אם רוצים להגיע מהר – רוץ לבד, אם רוצים להגיע רחוק – רוץ בצוות!

מנה מסביבך ומתחתיך אנשים הכי טובים שאפשר (מספרי 1), תן להם מרחב וכר להביא את יכולתם המקצועית והמנהיגותית לידי ביטוי. חבר אותם לחזון ולמצפן הארגוני שלך ושאף לניהול “אלכימי” – כזה שמתקיימת בו “תרבות של משמעת”  הבנה “טבעית ”   אחד את השני ואין  צורך לבזבז תשומות רבות מדי על היררכיה, הסברים מיותרים ואגו.   

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  1. צוות, צוות, צוות!
  2. המצא לארגון “מצפן ארגוני”: המרכיבים ה”קשים” של המצפן: ממשל תאגידי ונהלים פנימיים, אסטרטגיות לפעילויות, מבנה ארגוני, תכניות עבודה שנתיות/ רב שנתיות. המרכיבים ה”רכים” של המצפן הארגוני : ערכי ליבה, האנשים “הנכונים”, ה DNA   הארגוני, רוח צוות!
  3. מה קורה בארגון כשאתה לא נמצא? אם תצליח לקיים בארגון תרבות “טבעית” של משמעת יתאפשר לך לצאת לחופשה/ למילואים או סתם להעדר מהעבודה לתקופה מסוימת בשקט נפשי.

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

  1. מנהיגות מעצבת
  2. מערכתיות והעדרה של “ראיית קשית”.
  3. קור רוח, עמידות בלחצים ובבדידות התפקיד.
  4. יכולת גבוהה מאוד להפעיל ולנהל מומחים (כולל כאלה שיותר מנוסים וחכמים ממך בתחום מומחיותם).
  5. יכולת גבוהה מאוד לתעדף משימות ומשאבים ולבירור בין עיקר לטפל בכל רגע נתון.

המהלך הניהולי של השנה

סיימנו את  תהליך המכירות של שכונת הענק (כ- 4,000 יחידות) חדשה בישראל והתחלנו בה את עבודות הפיתוח בהיקף של כחצי מיליארד ₪. יצרנו מותג חזק ומוצלח שכל שוק הנדל”ן מדבר עליו ואופציית מגורים איכותית למשפחות צעירות באור עקיבא – בשרון הצפוני של מדינת ישראל.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

אבי ואמי, שחוו משברי משפחה שכולה וקשיים כלכליים ולמרות זאת נתנו לנו כל מה שהיה ביכולתם לתת.

אשתי היקרה רונית שמג’נגלת למופת בין קריירה בהיי טק , גידול 3 ילדים ותמיכה וקבלה של חולשותיי.

חברי היקר  מהצבא מנו (ואשתו כמובן) – גם מתנדב לעשרות ימי מילואים בשנה גם, עובד בעבודה תובענית באפל וגם מגדל ילד מדהים  על הספקטרום – גיבור וחבר אמיתי! 

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

ספר – ללא ספק- מובי דיק! קראתי אותו בנשימה אחת בתור ילד במושבה שבה נולדתי, הרבה לפני זמן האינטרנט והקינדל.

סדרת  המופת שלי היא  BAND OF BROTHERS על פלוגת צנחנים אמריקאית במלחמת העולם השנייה מיום הפלישה ועד יום סיום המלחמה – סדרת מופת מנהיגותית וריאלית ביותר.

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

כל מקום שבו אפשר לבוא לידי ביטוי להטביע חותם, להשאיר מורשת לדורות הבאים וליהנות מהעבודה הוא “ג’וב חלומות”. רואה עצמי רק במקומות כאלה.