חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיכל מור

מנכ"ל Smart Shooter

שם ושם משפחה: מיכל מור

השכלה: MsC בפסיכולוגיה תעשייתית והנדסת אנוש, הפקולטה להנדסת תעשיה וניהול, הטכניון

חברה: Smart Shooter

אתר: smart-shooter.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“להאמין באמת באמת שבכל מצב תמיד יש מספר אפשרויות לפעולה או לפתרון ולפעול כל הזמן כדי לגלות אותן וכדי לייצר עוד ועוד אלטרנטיבות. לעולם לא לוותר”.

הדרך לתפקיד

התחלתי את דרכי כפסיכולוגית בעולם טכנולוגי ביטחוני. ניהלתי צוותים שהם צוותי פיתוח מקצועיים, הקשורים לתחום בו התמחיתי בטכניון – הנדסת אנוש. שם הבנתי לראשונה שהיכולת לנהל אנשים ולהוביל אופרציה, אינה קשורה בהכרח לתחום מקצועי מסוים.

את הארגון המאוד טכנולוגי בו התחלתי את צעדי הראשונים בקריירה עזבתי בצער לאחר שהבנתי שלעולם לא יתנו לי שם ההזדמנויות הניתנות למהנדסים. גם הנטייה האישית שלי לכיוון ניהול, תהליכים ואנשים גברה והתחזקה, וכך עברתי לתחומי ניהול המוצר והשיווק בתחום הדפוס. בפרק זה למדתי מקרוב כיצד נראה סטארט-אפ. החוויה בארגון קטן, דינאמי, הנלחם לפלס את דרכו בין ענקיות טכנולוגיות השולטות בתחום הייתה מרתקת בעיני. לאחר שקיבלתי שם שיעור מאלף במאזני הכוחות שבין הגורמים הפיננסיים לבין מייסדי החברה החלטתי להמשיך הלאה.

הצעד הבא היה לפתוח את החברה שלי, שתהיה בדיוק כמו שחשבתי שחברה אמורה להיות – שלוב אמיתי של מקום העבודה כחלק משמעותי ומשתלב עם כל שאר תחומי מהחיים. כך הוקמה סמארט שוטר, חברת סטארט אפ ביטחונית, המביאה טכנולוגיות טילאיות מהפכניות לחייל החי”ר, שעד כה לא זכה לעדנה טכנולוגית, וכן מקיימת עבור כל עובדיה, משקיעיה ולקוחותיה מקום מקצועי ומאוזן שאפשר להתגאות בו.