חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיכל מלומד

מנכ"ל מעבדות ד"ר מלומד – החטיבה המקצועית

שם ושם משפחה: מיכל מלומד

השכלה: ד”ר מהנדסת כימיה (B.Sc.)

חברה: מעבדות ד”ר מלומד – החטיבה המקצועית

אתר: www. drmprof.com

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“אין דבר העומד בפני הרצון”

אבל מה שחשוב הוא לדעת לזהות מהו אותו רצון, לדעת לדייק אותו ואז לפרוט אותו לתוכנית שמובילה אותך לעשיה, ומשם אל המטרה, ולזה אני קוראת הצלחה.

כשאנו מגשימים את הרצון האמיתי שלנו, יוצאת לאור השליחות לשמה הגענו לעולם הזה, והעולם מתרגם אותה להצלחה. לזה אני קוראת מימוש, וכשיש מימוש מגיע הסיפוק, המתבטא בהמון אושר פנימי. ומה שיפה בכל הסיפור הזה הוא שהצלחה אחת גוררת הצלחה נוספת, וכך הלאה. 

הדרך לתפקיד

מאז שנולדתי אבי עסק בתחום הקוסמטיקה. למעשה זה משהו שעובר אצלנו במשפחה מדור לדור.  גם סבא שלי היה רוקח וגם סבא רבא. חוץ מתחום התרופות הם עסקו גם בתכשירים קוסמטיים.

אני האחות הצעירה מבין שתיים, ותמיד גדלתי בתחושה שבבית יש עוד אח – מפעל הקוסמטיקה, שתפס מקום גדול בחיים שלנו. את המפעל ההורים שלי הקימו יחד, כשאני הייתי בת שש, אך גם לפני הקמת המפעל אבי עסק בתחום.

כילדה נהגתי להתלוות לאבי אחרי הצהריים ובחופשים להרצאות שלו בקוסמטיקה, ביולוגיה, כימיה, כימיה קוסמטית ותכשירים. מגיל צעיר מאוד הורי נהגו לעדכן ולהתייעץ איתי ועם אחיותי בנושאים שונים הקשורים למפעל הקוסמטיקה שלהם. היינו עוזרות להם בחופשים, כי זה היה ממש מעניין, מיוחד וכיפי, וגם מצטרפות לאירועים כמו הרצאות וכנסים בארץ ובחו”ל.

למעשה אני חיה ונושמת את עולם הקוסמטיקה מינקות, כעולם יפה שכולו טהור וטוב.

גם בכל הקשור לפיתוח מוצרים ולמחקרים מדעיים זכיתי להיות יד ימינו של אבי מגיל מאוד צעיר, כל הידע הזה שיגר אותי אל עבר ההצלחה שאני חווה היום.

ככל שהזמן עבר עסקתי בתחומים שונים בחברה. החל מעבודות אריזה, מילוי, הכנת הזמנות, מכירות, שיווק, הרצאות, לימוד, שיווק, ניהול פיתוח עסקי, מעבדה, אחראית על פסי מילוי וייצור ועל עובדי היצור והמילוי, עבדתי מול גורמים רבים כמו ספקים ולקוחות בארץ ובחו”ל. הדרך שלי הייתה, לכאורה, ברורה וסלולה, ותמיד הייתי “הבת של”.

התכונות הדומיננטיות שלי כילדה היו עקשנות, מנהיגות, פדנטיות, רגישות ומצוינות.

הקו שהנחה אותי מאז ומתמיד היה שלמרות שאני “הבת של”, בעיקר בתקופה שבה החברה הייתה הגדולה ביותר והמפורסמת ביותר בארץ גרמו לי להחלטה העקשנית שאני אוכיח מי אני, לא אקבל תפקיד רק בגלל שאני הבת של, ולא אקח דבר שלא מגיע לי.

היה לי חשוב להוכיח את עצמי ולקבל רק מה שמגיע לי אחרי שהוכחתי את היכולת, כמי שהרוויחה את תפקידה ביושר. היום, אחרי עשרות שנים של עבודה בחברה, ואחרי תקופות בהן הצלחתי להרים פרויקטים מעוררי השראה, לעסוק בכל כך הרבה דברים ולקצור כל כך הרבה הצלחות – אני יודעת שאני תותחית, ושהרווחתי את התפקיד הזה ביושר.

למעשה נכנסתי לתפקיד אחרי תפקידים רבים שביצעתי, אחרי שכנראה העולם משך אותי לבצע את השליחות שלי, שהיא להחזיר את החברה לימי הזוהר שלה בתחום, להחזיר את אבי, ד”ר מלומד אל קדמת הבמה, כמי שבנה את התחום המקצועי בישראל, ועליו מבוסס משנת התחום החל מהספרות המקצועית בתחום, דרך תכנית הלימודים ועד לתכשירים ולחידושים שהמציא, כולל ההכרזה על התחום כעל דיסיפלינה מדעית.