חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיכל סוויד

מנכ"ל פיצה מרקט

שם ושם משפחה: מיכל סוויד

השכלה: 12 שנות לימוד, מנהלת חשבונות 1+2

חברה: פיצה מרקט, חברת נדל”ן ORMI, חברת ארנה (ייצור בצקים ולחמים מיוחדים)

אתר: www./pizzamarket.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

 “דע מאין באת ולאן אתה הולך” – מאוד חשוב לראות את המקום הפשוט, אני באה מהבית פשוט חם ואוהב, הפשטות הזאת מיד גורמת לי להסתכל אחורה ולא לעבור על דעתי תמיד להישאר על הקרקע.

הדרך לתפקיד

אני באה מבית חם ואוהב שמושתת על מסורת ישראל, דווקא המשפטים שאמא שלי שיננה לי באוזן – הרעיון הוא – לא משנה איפה תגיעי בחיים אף פעם אל תשכחי מאיפה באת, תמיד לתת יחס לחברה, לחלש ממך, תמיד לזכור את המקום שהגעת ממנו. הפשטות הזו והאהבה הזו, נכון שלא היה מותרות אלה היה חום ואוהבה, ואני מאמינה שהבסיס הזה מאוד חזק ויציב כשיש תמיכה מאחורייך. אני למעשה נתמכת ממה שרכשת בילדות.

בתחילת הדרך הייתי מנהלת חשבונות בכל מיני חברות, אחר כך עבדתי בחברת ההייטק בתחום הלוגיסטיקה ותפעול הייתי אחראית על שירות לבתי חולים במרכזים רפואיים בארץ. עבודה תובענית, מסביב לשעון ובאיזשהו שלב חברתי לעסקים יחד עם הבעל שלי.
הוא עשה עסקים בחו”ל כמה שנים וכשהוא עשה עסקים בחו”ל אני נכנסתי לעסקים שנשארו בארץ ופה צמחתי. הייתי לבד ולא היו לי הרבה ברירות והייתי צריכה לשחות בים הזה לבד, והצלחתי.

הקמתי את פיצה מרקט מאפס, כדי לתת מענה ללקוחות שלא רוצים להיות מותג של רשת פיצה פצץ, אומנם פתחתי את זה כדי לתת מענה לרשתות של פיצריות אני מוצאת את עצמי היום עושה אחסנה, לוגיסטיקה, מכירה לבתי קפה ומסעדות, אני לא עושה רכש רק לפיצריות אלא גם למסעדות ובתי קפה, אני מוכרת כל מה שחי זז ונושם ויש לי מקום לזה.

השם פיצה מרקט לא באמת מייצג את מה שאני עושה, אבל אני בן אדם שקשה לו עם השינוי והתחברתי לשם הזה ולא שיניתי אותו למרות שהוא לא באמת משקף את החברה שלי, ולמרות זאת אני נשארת תחת השם הזה. אני עובדת אך ורק לפי הרגש, את כל העסקים שלי אני עושה לפי הרגש והאינטואיציה שלי בלבד! אם טוב לי עם עסק מסוים אני הוכלת עליו, ואם לא מרגיש לי לא נכון אני לא עושה את זה, אני נתקלת בתגובות ממנכ”לים שזו חשיבה נשית, ואני עדיין דבקה באינטואיציה שלי.

אני עובדת אך ורק לפי אינטואיציה שלי וככה אני מקבלת החלטות! רק ככה!
תמיד זה מחזיר אותי הביתה, לאמא שלי, למשפטים שלה מהתנ”ך, החשיבה שלי וגם ההחלטות שלי נקבעות ביושר ובאמונה.

את פיצה מרקט הקמתי ב- 2009 ומאז אני ומתמיד אני הבעלים המנכ”לית.

התחלתי את פיצה מרקט, אני, מחסנאי ונהג – ולאט ולאט גדלנו. כמובן שבעלי נותן לי את ההשראה, כיוון, דרך והוא המצפן שלי בחיים.