חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלי ביצור פרנס

מנכ"ל קבוצת הייעוץ Tefen

שם ושם משפחה: מלי ביצור פרנס 

השכלה: מהנדסת תעשיה וניהול(Bsc.) אוניברסיטת תל אביב

מזל אסטרולוגי: סרטן

חברה: קבוצת הייעוץ Tefen

אתר: www.tefen.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

May The Best Win

הדרך לתפקיד

התחלתי את דרכי כעתודאית בחיל האוויר , הובלתי את המצוינות של החיל והיתה לי הזכות להקים את היחידה. השתחררתי לאחר כ- 6 שנים וכיהנתי כסמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי בחברות ייעוץ ושירותים שונות והובלתי פרויקטים של התייעלות והבראה בחברות וארגונים הגדולים בארץ . המשכתי בתפקיד של ראש אגף מצוינות בתעש מערכות כחלק מהפרטת החברה, ומ- 2017 אני מנכ”לית קבוצת Tefen שמונה כ-120 עובדים והינה חברת ייעוץ מהמובילות בישראל. בשנת 2019 נבחרתי בנוסף ,לשמש כיו”ר המכון לייצור מתקדם (מטעם הבעלים) שהוקם ע”י משרד הכלכלה כדי לחזק את התעשייה כחול לבן ולהביא את בשורת המהפיכה התעשייתית הרביעית לישראל.

על עצמי

מעולם לא הייתה לי תקרת זכוכית ולא תהיה לי אחת כזאת. יושרה, אמת ומקצועיות אלו התכונות שמובילות אותי. עבודה היא מרכז החיים שלי אך לא המהות . מבחינתי מהות החיים היא אושר ואהבת חינם לזולת ובמיוחד למשפחתי היקרה לי מכל.
המוטו שלי הוא לאהוב את עצמך ולעשות כמיטב יכולתך, כל השאר יבוא לבד.

עצה טובה שקיבלת

אחת העצות הכי טובות שקיבלתי ממנטור שאני מעריכה ואוהבת היא שציפיות יש רק בכריות העצה השנייה הייתה מאימי ז”ל שאמרה לי “תאהבי את עצמך כפי שאת, תעריכי את עצמך ותעשי רק מה שאת אוהבת”.

עצה טובה לתת

עצה מקצועית – מאמינה שכל שירות או מוצר נועדו כדי לתרום ללקוחות שלנו ולא משנה מה טיב הארגון. הסוד הוא לראות את הצד השני , את ההשתקפות שהוא רואה במראה ולקרוא את המפה הנכונה במטרה לענות לו על הצרכים בצורה הטובה ביותר.

עצה אישית – להתמקד באנשים ובדברים שאנחנו אוהבים כדי שלא נצטער ונתחרט על מה שלא עשינו או חווינו. אני מקפידה שההיסטוריה שלי תהיה מלא בזכרונות טובים מהאנשים הקרובים והאהובים ובאופן הזה אני מייצרת לעצמי גם את ההווה והעתיד שאני רוצה לחיות בהם. מציעה בחום לכל אחד ליישם את זה כדרך חיים.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  1. מה שלא נמדד לא יכול להיות מנוהל , לכן יש להגדיר את המדדים להצלחה וכן להגדיר תוכנית שינוי שאותה אתה רוצה לבצע. אני ממליצה לכל מנהל להקפיד לבצע את ההחלטות שקיבל למרות הקשיים שבוודאות יהיו בדרך.
  2. הקפד שבהנהלה שלך יהיו לפחות שניים או שלושה מועמדים שיכולים להחליף אותך כשאתה תקודם, הם יקודמו יחד איתך ואת זה יש לחבר לתרבות ארגונית של מצויינות בכל רבדי הארגון ללא פשרות.

  3. אל תשקוד על שמריך לעולם כשאתה מרוצה. וכשאתה לא מרוצה זהו זמן כפול לשינוי.

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

מנהיג נחוש, בטוח בעצמו ובמקצועיותו שמשרה בטחון על עובדיו ,לקוחותיו ובכלל סביבתו.

אופטימיות בעולם המכירות ,פסימיות בעולם העלויות ואופטימיות ריאליסטית בכל השאר.

חזון, השראה, מצוינות ותשוקה

המהלך הניהולי של השנה

קיבלתי החלטה אסטרטגית להיכנס לעולם של הטמעת תעשייה מתקדמת בארץ, באמצעות זכייה במכרז של ניהול המכון לייצור מתקדם, שהוקם על ידי מנהל תעשיות במשרד הכלכלה. מטרת המכון הינה הגדלת הפריון של מפעלי תעשייה בארץ וחיזוק תעשייה “כחול לבן” באמצעות הטמעת טכנולוגיה מתקדמת ואמצעי ייצור מתקדמים שיהפכו את התעשייה הישראלית למובילה עולמית של תעשייה 4.0.

נבחרתי ליו”ר הדירקטוריון של בעלי המכון וכך קבוצת Tefen  בשילוב עם משרד הכלכלה, והנהלת המכון והמכללה להנדסה אקדמאית אורט בראודה אנו מובילים מהפכה אמיתית. הפכנו את משבר הקורונה להזדמנות והגברנו משמעותית את קצב הכניסה של המפעלים בישראל לתהליך. הכפלנו את היעדים שהוצבו ובתוך זמן קצר נראה פה תעשייה ישראלית משגשגת וחכמה.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

מודל ההשראה שלי הוא אמא שלי ז”ל, לאה ביצור נקר, אישה סופר עוצמתית וחזקה שהאמינה בי תמיד ואמרה שהשמיים הם רק התחלת הדרך שלי.

הלמידה היומיומית שלי הינה בעיקר משני ילדיי אסף ועמית שכל יום מחדש מראים לי איך אפשר להשתפר ולהיות טובה יותר.

הדמויות ההירואיות שמהוות השראה מבחינתי הן מההיסטוריה של העם היהודי: יאנוש קורצ’אק, שרה גיבורת נילי, יאיר שטרן ומשה ורבנו.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

עמוד האש על תולדות ההיסטוריה של הציונות/ יגאל לוסין  – ספר מורשת לעם היהודי.

חשמלית ושמה תשוקה / ביבר הזכוכית – טנסי וויליאמס – מחזה לנשמה ולמען קבלת החריגים בחברה מחזמר 

המטרה /אליהו גולדרטספר מקצועי  למנהלים שמכוון למטרה ומתעלם מכל המכשולים בדרך

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד 

אני נמצאת כיום בג’וב חלומותיי ואני שואפת להמשיך ולהצמיח את קבוצת   Tefen, אני רוצה לשמר את מעמדה כמובילה אבסולוטית בשוק הייעוץ והניהול. כחלק מתהליך זה, הצטרפתי כשותפה לבעלות בקבוצה ובהמשך דרכי המקצועית ברצוני להמשיך ולהוביל את הארגונים המובילים בישראל, הן כיועצת והן כמנהלת.