חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניר אהרוני

מנכ"ל ש.ד.י אהרוני ובניו בע"מ

שם ושם משפחה: ניר אהרוני 

השכלה: תיכונית 12 שנות לימוד , בגרות מלאה

אתר: www.aharonisdi.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

אין דבר העומד בפני הרצון, לפני שלקוח שואל האם ניתן לייצר, דבר ראשון תמיד תגיד שניתן לייצר , כי באמת ניתן לייצר כמעט הכל, זה תלוי בך.

הדרך לתפקיד

בתחילת התפקיד הייתי עובד פשוט מן המניין שזה אומר קבלת הארונות לאחר ייצור, בדיקה ומיון לפי שם, העמסה על המשאיות להובלה לחנויות, תפקיד שאותו ביצעתי  קרוב לשנה  (אבא שלי רצה שאלמד את כל התהליך), באותו זמן  למדתי בנוסף את נהלי העבודה, צורת העבודה מבחינת תהליך ייצור, האנשים שמנהלים את הסידור ולמרות שלא הסכמתי עם  נוהל העבודה העדפתי לשתוק וללמוד.

לאחר שנה בתפקיד הפכתי להיות מנהל הייצור ושם ביצעתי שינויים הן בקוו הייצור והן בתהליך התפעול תוך כדי הזזה של מספר אנשים בעלי תפקידים בכדי לייעל את פס הייצור, במסגרת הפקיד הנ”ל יצרתי קשרים עם בעלי החנויות, לקוחות ואדריכלים שהיו איתי בקשר מבחינת אספקות וייצור, בהמשך הייתי אחראי על כל נושא הרכש בחברה ומתן הצעות מחיר לארונות לפי מידה בהתאם לבקשת הלקוח.

לאחר שהחברה התפתחה נכנסתי לתפקיד המנכל ובו ניהלתי בעצם את כל התפקידם הללו מול האנשים שגייסנו לחברה והתחלתי ללמוד את כל נושא מערך ההכנסות וההוצאות של החברה הן מבחינת הספקים והן מבחינת הלקוחות איתם עבדנו.

בהמשך גייסתי יועץ עסקי בשם אסף זיו (בחור מקסים משכמו ומעלה, ממליץ לכל חברה באשר היא שיהיה לה יועץ עסקי) והתחלנו לייעל את העסק מבחינת הוצאות מול הכנסות כגון הכנסת תוכנת תזרים אשר נותנת לנו מידע בגין הכנסות והוצאות עם צפי לכמה חודשים קדימה, דבר זה גרם להתייעלות גדולה בעסק ונתן לי את האפשרות ביחד עם היועץ העסקי לחשוב על דרכים נוספות לקדם את העסק כגון חשיבה על אפיקים חדשים בתחום הנגרות שנכנסנו אליהם וקידמנו עוד יתר החברה .