חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ננה חן

מנכ"ל ראדקו התחדשות עירונית ומשנה למנכ"ל קבוצת רפאלי

שם ושם משפחה: ננה חן   

השכלה:  תואר ראשון במדעי המדינה, אונ’ בר אילן

מזל אסטרולוגי: סרטן

חברה: ראדקו מקבוצת רפאלי

אתר אינטרנט: www.radco.co.il

תפקיד: מנכ”ל ראדקו התחדשות עירונית ומשנה למנכ”ל קבוצת רפאלי                                   

משפט מפתח

כל דבר הגיוני הוא אפשרי ואם הוא לא הגיוני הוא חדשני

הדרך לתפקיד

כאמא צעירה לקחתי חלק בפעילות אינטנסיבית בוועד ההורים בבתי הספר של ילדיי, פעילות שארכה מעל 15 שנה, לרבות יו”ר ועד וועד הורים עירוני.

הפעילות בוועדי ההורים הובילה להתמודדות למועצת העיר אור יהודה. כיהנתי כחברת מועצת העיר בין השנים 2003-2018, חלקן כחברת הנהלת העיר בתפקידים מגוונים ובהן ועדות סטטוטוריות כגון וועדת תנועה ותחבורה, וועדת משנה לתכנון ולבנייה.

צברתי ניסיון ציבורי רב ובאותה עת השלמתי לימודים אקדמיים.

כאשר נקרתה בדרכי האפשרות לשמש כמנהלת פיתוח עסקי של חברת השקעות בנדל”ן הייתה זו נקודת מפנה מקצועית בעבורי. חשיפה לשוק מקצועי חסר פשרות ולפעילות כלכלית בינלאומית.

המקצוע בחר בי ואט אט שקעתי אל נבכי פעילות יזמית אדירה, חובקת יבשות ולצדה פעילות עסקית של התחדשות עירונית הנוגעת בבני אדם. מצאתי עצמי, מטפלת בנכס היחיד שיש לאנשים שרמת החשש שלהם לגביו, עצומה אך עם הזדמנות חד פעמית לשיפור איכות חייהם. השילוב בין פעילות עסקית אינטנסיבית קשוחה לבין השגת פתרון שיש לו משמעות חברתית – היוותה הזדמנות להגשמת חלום בעבורי.

נכון להיום, החברה מקדמת יותר מ- 20 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, בשלבים שונים של בשלות (חלקן כבר בתהליך בנייה) ואשר נבנו וייבנו בהם אלפי יחידות דירות.

על עצמי

סבתא לשלושה נכדים אהובים, אמא לשלושה בנים מקסימים וכמובן רעייתו של רוברט. אני מלאת תשוקה להמשיך ולקדם את החברה תוך ראייה חברתית משמעותית והשילוב בין השניים גורם לי לסיפוק גדול. אני משתדלת להיות הוגנת עם לקוחותיי ונעימה לעובדיי.

 לצד זה הקמתי ומכהנת כיו”ר עמותת אחת אחת אשר מטרתה לקדם עצמאות כלכלית לנשים.

עצה טובה שקיבלת

איך אומר נשיא החברה שלנו מר יצחק רפאלי? “תרוויחו פחות, העיקר שהלקוח יהיה מרוצה”. משפט שהתווה את חזון החברה ודפוסי הפעילות שלה.

אז הסוד שלנו גלוי לעין כל וכולם מוזמנים לנהוג כך. בחלוף 12 שנים בחברה אני יכולה לומר שזו כנראה, כל התורה על רגל אחת.

ובאופן אישי, לא קיבלתי עצות – ספגתי אותן. בבית בו חונכתי גדלים לתוך תפיסת עולם שבלונית. תפיסה אחת עוצמתית שאפשר להיפרד ממנה אם רוצים אך היא לא תיפרד ממך לעולם – היא הופכת להיות חלק מהזהות שלך. החובה לומר אמת גם כשהיא כואבת. ההתנהגות בכבוד לכל אדם באשר הוא אדם. ההתמסרות למשפחה והמחויבות לשמירה על קוד התנהגותי. כל אלו הן אינן עצות או מטבעות לשון – אלו קעקועים הנצרבים בנפש ואשר עומדים למבחן בכל פעם מחדש.

עצה טובה לתת

אמצו את המהות שלכם, תהיו ישרים וישירים עם עצמכם ועם הסביבה והיפרדו מכל העטיפות המרשרשות והריקות.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  • להכיר את העובדים ברמה האישית ולהכיר את משפחותיהם. למדתי שההיכרות הזו מייצרת חום אנושי וסביבה נעימה לעבוד בה וכן נאמנות ומחויבות לחברה.
  • ללמוד כל הזמן, לרצות ללמוד כל הזמן- אין שבוע שאני לא לומדת משהו. קורס, סדנא, זום, מפגש, הרצאה וכל דרך אחרת להרוות צימאון לידע חדש.
  • להקשיב לאחרים. אין רעיונות לא הגיוניות. אין רעיונות לא ניתנים ליישום. אני מחייבת עצמי להקשיב לאחרים – ללמוד את ההיגיון בדפוסי החשיבה שלהם .

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

מולטי טסק – לעשות מספר פעולות באותו פרק זמן. להיות ערני, זמין וקשוב בעת ביצועם.

רגישות – מאפשרת לזהות את האינטרסים או הצרכים של האחר. לא תמיד מדובר בכסף או מעמד לעיתים צריך רק אוזן קשבת או עצה טובה כדי לשנות גישה של עובד כלפי החברה.

יכולת להאציל סמכויות  – לבחור איש טוב, לתת לו אפשרות לבצע ולתת מרחב השפעה.

לבטוח באנשים ולחילופין לרכוש את אמונם, אך תמיד להישאר עם “יד על הדופק”.

המהלך הניהולי של השנה

השנה בחרנו להטמיע תהליך איזו   9001  – תקינה בינלאומית לשיפור מתמיד של תהליכים עסקיים בחברה. אני רואה בזה חובה להמשיך ולצעוד אל הקידמה,  לפרוץ גבולות טכנולוגיים וחברתיים ולתת לציבור הלקוחות שלנו את הדירות הטובות ביותר לצד שירות מיטבי.

ההחלטה על הרחבת הפעילות של החברה  גם לעיר ירושלים, מרגשת במיוחד ברמה הלאומית ציונית.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

חיים כהן, שף

אדם שלא מוכן להתפשר על מקצועיות,  ולצד זה שומר על כבוד האדם, גם כאשר הוא מעביר ביקורת הוא עושה זאת בחן ובנועם.

איש שלום, אוהב אדם ומאחד בין אנשים וקבוצות. ובנוסף גם מבשל בחסד😊.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

הסרט “מטריקס”, תסריט ובימוי של האחיות וצ’אוסקי.

כאשר תסריט טוב מלוהק היטב עם תוכן שמעורר מחשבה לאורך זמן הוא בהחלט משפיע – אני חושבת ש”מטריקס” הוא סרט מסוג זה !!!

הספר הקטן גדול “מי הזיז את הגבינה שלי” מאת ספנסר ג’ונסון

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

אין לי חלום לתפקיד ספציפי, יש לי חלום להשפיע על איכות החיים של אנשים ונראה לי שאת החלום הזה אני יכולה להגשים בכל תפקיד ובכל תחום – כל עוד יש לי את היכולת להביא את עצמי למימוש ולבצע אותו באהבה ותשוקה.