חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיימון אמסיס

מנכ"ל אמסיס יזום והשקעות נדל"ן בע"מ

שם ושם משפחה: סיימון אמסיס

השכלה: מתואר ראשון אדריכלות ועיצוב פנים, מורשה נגישות מתו”ס )מבנים תשתיות וסביבה(,

חברה:

  • אמסיס סיימון הנדסה בע”מ
  • אמסיס יזום והשקעות נדל”ן בע”מ
  • אחים אמסיס בע”מ.

אתר:  www.amsis.mozello.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

להיות איש מעשים ולא רק דיבורים.

ההתמודדות במכשולים הינה דרך להצלחה .

כלום לא עומד כנגד הרצון להצלחה .

דרך ההצלחה הינה לא להאשים אף אחד אלא את עצמך, כי בדרך ההצלחה ישנם המון ירידות לכן, התמדה ואחריות הינה סוד ההצלחה .

הדרך לתפקיד

בגיל צעיר וחופשות בית הספר עבדתי בכדי ליצור לעצמי עצמאות כלכלית ולא להיות תלוי באחר. אבא אליאס עבד בתחום הבנייה והייתי עוזר לו בעבודות הבנייה והסבלות בכל זמן פנוי אחרי שעות הלימודים בבית הספר. כששאלתי את אבא למה הוא עובד קשה מתחת לשמש תשובתו הייתה:

“אבא אנחנו בונים את המדינה כי בנייה זו התחדשות, יצירה, והצלחה שהדבר מביא לסיפוק מהמעשים”.
סיימתי את לימודיי בתחום האדריכלות והעיצוב פנים, עבדתי שנה במשרד  אדריכלות ולאחר מכן פתחתי עסק כעצמאי לתכנון הנדסי מהבית.

כשעבור שנה התחלתי לערוך תכניות לרישוי עסקים ותוספות בנייה ולאחר מכן החלטתי ללכת בדרך של אבא שאת מה שאני מתכנן אני רוצה לבצע.  כך התחלתי לבצע עבודות ביצוע בנייה לעבודות שאני מתכנן במשרדי.

לאחר צבירת הניסיון בתכנון ובנייה התחלתי לעבוד כקבלן בחברות הגדולות בכדי לצבור יותר ניסיון בבניה בשטח מהמהנדסים ומפקדי העבודה, ולאחר עשור של עבודות תכנון ובנייה הבנתי שכלום לא יכול לעמוד כנגד הרצון וכל מה שחסר בכדי לבנות בניין זה כסף. ואז החלטתי לצאת לדרך לגיוס אשראי והקמתי חברה שתעסוק ביזמות נדל”ן בתחום המגורים.

וכשהבנתי כי יחד, זמן ותקציב זה מוביל אותי להצלחה. לכן היעד הראשון שלי היה להקים בניין בוטיק אשר בו אנסה להשקיע את כל הידע בתכנון וכן כל הידע שצברתי בבנייה וכן, להשקיע בגיוס אשראי עד שמצאתי את עצמי יזם נדל”ן שבונה בניינים ובעל משרד לתכנון אדריכלי וקבלנות בניין ויזמות נדל”ן.