חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עופר גל

מנכ"ל קבוצת הדיה

שם ושם משפחה: עפר גל    

השכלה: לימודי שיווק ומנהל עסקים

חברה: קבוצת הדיה

אתר: www.heidia.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“בולטים יותר מוכרים יותר”

לייצר לרשתות קמעונאיות פלטפורמה ליצירת ממשקים חווייתיים עם הקונים בסמוך לנקודת ההחלטה.

או:

לחלום תמיד בגדול ולהגשים בענק” (להשתפר תוך כדי הגשמה)

הדרך לתפקיד

מילדותי אני יוזם ושם לעצמי מטרות מורכבות וקשות להשגה. לאחר שירות צבאי בקבע ולאחר שירות של עוד 4 שנים במשרד ראש הממשלה בחו”ל, חזרתי לארץ ובלט לי לעין תחום הקמעונאות והייתה לי תחושה שיש בו הרבה מקום לעשייה ושינוי. תוך כדי לימודי, התברגתי במעריב  ותוך תקופה קצרה הקמתי עם העיתון את מחלקת המוספים המיוחדים. בתקופה זו ייצרנו מאות עמודי פרסום בחודש במעריב.

בכדי להתחבר לרעיון הקמעונאי, הפרויקט הראשון שלי היה יצירת חוברת מתכונים שבה כתבו  השפים המובילים של רשתות בתי המלון . בין המתכונים שילבתי מודעות פרסומת של המוצרים שהיו כלולים במתכון. החוברת הוצעה לרשת קו אופ וגם לרשת שופרסל. החוברת אפשרה לי להתחבר לאנשי השיווק המובילים ברשתות השונות.

בהמשך, נחשפתי למוצר בשם “הדיה” שהיה שלט פרסום המסוגל להציג 6 שקפים איכותיים של מודעות פרסומת, כל אחת מהם מופיעה מספר שניות על המסך. את השלט הצגתי לכל הרשתות ויצרתי מערך של הסכמים שיאפשרו לי להגיע לכל רשתות השיווק עם הסכם לניהול הפרסום בסניפי הרשת. בתוך שנתיים פרסנו למעלה מ- 500 שלטים בכל הרשתות ויצאנו למכירת מדיה פרסומית בשוק המזון המאורגן במדינת ישראל..

מכאן המשכנו לפתח את מגוון אפשרויות הפרסום שיש לספקי הרשתות וכן פלטפורמה של כל אמצעי הפרסום ויצרנו שפה של סימנים ויזואליים, זוהי השפה הבינלאומית לנראות קמעונאית, אשר רשמנו עליה מדגם רשום. במשרדיה החדשים של החברה בפ”ת הוקם מרכז החוויה הקמעונאית, אשר מאפשר לכל קמעונאי באשר הוא לתכנן באופן מדויק את הנראות הקמעונאית שלו ואת העברת המסרים מבעוד מועד לפני ההורדה לשטח. לאחרונה רכשנו חלק מחברת התוכנהScreens

בהדיה קיים מרכז השקעות בסטרטאפים ישראלים הנוגעים בענף הקמעונאות, אשר אותו מנהלת הנהלת החברה, אנו בוחנים כל מיזם ומיזם לגופו.

הקבוצה כוללת כמה חברות:
הדיה שילוט חוצות שהוקמה בשנת 2008 , חברה נוספת גל-אור פתרונות תאורה סולאריים שהוקמה ב- 2018, וחברה נוספת שהוקמה ב- 2018 יחד עם שותפים, נקראת Ottopark החברה ישראלית לפתרונות חניה.

לאן פנינו – היעד הבא של החברה לחבר בין החנות הפיזית לחנות הדיגיטלית, בפרויקט אב לו קראנו  “פיגיטל”.

חלומי, שבפורטל של הדיה ישולבו כל החברות, הידע והמחקרים הקיימים בעולם והפורטל ישמש ויקימדיה לעולם הקמעונאות.