חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עמית לנג

מנכ"ל שח"מ מקורות ביצוע בע"מ

שם ושם משפחה: עמית לנג 

השכלה: BA בכלכלה וניהול, MBA התמחות במימון, MA במדיניות ציבורית

חברה: מקורות – חברת המים הלאומית

אתר אינטרנט: www.mekorot.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

 If you want to shoot – shoot, don’t talk

הדרך לתפקיד

לאחר קריירה בתחום הספורט ההישגי בענף הג’ודו, שכללה מלבד הישגים נאים בזירה הבינלאומית גם את ייצוג ישראל באולימפיאדה, פניתי ללימודים אקדמיים בתחום הכלכלה והניהול.

לאחר השלמתם התקבלתי לאגף התקציבים באוצר, שם כיהנתי בתפקידים שונים במשך כ־11 שנים. תפקידי האחרון שם היה סגן הממונה על התקציבים לתחומי התשתיות (תחבורה, אנרגיה, מים ועוד). משם עברתי לנהל את חטיבת הכלכלה, הפיתוח העסקי וקשרי החוץ של חברת פרטנר (אורנג’ בזמנו) ולאחר שסיימתי את תפקידי שם מוניתי לתפקיד מנכ”ל משרד הכלכלה והתעשייה.

לאחר 4 שנים ו־5 שרים החלטתי שאני מעוניין לחזור לתחום התשתיות שאותו אני אוהב מאוד, מכיר ומוקיר. התמודדתי וגם זכיתי בתפקיד המנכ”ל של חברת שח”מ מקורות ביצוע בע”מ, חברת בת של מקורות. החברה אחראית על הקמתם של המפעלים והפרויקטים הגדולים בתחום המים בישראל. נוסף על כך החברה מייצרת ציוד שאיבה, ציוד אלקטרוני מתקדם לתחום הפיקוד והבקרה והיא חוד החנית של תעשיית המים הישראלית.

בתאריך 1/5/22 התחלתי את תפקידי בתור מנכ”ל כל קבוצת מקורות שהיא החברת מים הלאומית שבישראל, הכוללת שתי חברות בנות ולא מעט שותפויות כאלה ואחרות הקשורות לעבודות מים.