חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ענבר סיון-ברם

מנכ"לית משותפת ומייסדת שותפה Innovation Channel

שם ושם משפחה: ענבר סיון-ברם 

השכלה: MBA+MSc במנהל עסקים עם התמחות בשיווק

מזל אסטרולוגי: אריה

חברה: Innovation Channel

אתר אינטרנט: innovationchannel.org

תפקיד: מנכ”לית משותפת ומייסדת שותפה                                   

משפט מפתח

Enable Growth. Together

הדרך לתפקיד

בעשרים שנה האחרונות מילאתי שורה של מספר תפקידים מאתגרים במגוון תחומים: גיוס, ניהול פרויקטים, אקדמיה, BI , כאשר בכולן ניהלתי אנשים ויחידות רווח והפסד ועבדתי צמוד עם לקוחות. ברוב החברות האלו הקמתי משהו מ-0 -תחום, מיזם, יחידה -תמיד הייתי חלוצה ואהבתי את זה מאוד.

העשייה שלי ,בדומה לתשוקה שלי התמקדה בתפקידים שהיתה לי בהם יכולת  יצירה והשפעה על ועם אנשים וארגונים. ניהלתי חטיבות אסטרטגיות, פיתוח עסקי אסטרטגי, ניהול ערוצי הפצה גלובליים , שהיתי באנגליה כ-3 שנים במסגרת תפקיד זה ועבדתי עם נציגים מ-50 מדינות, ראיתי עולם והבנתי שיש כל כך הרבה שאני לא יודעת על תרבויות אחרות והדרך בה הן חושבות ומנהלות עסקים.

בתפקידי האחרון שמשתי כמנכ”לית חבר הון אנושי , תפקיד אותו לקחתי מתוך אמונה שנדרשת מהפכה דיגיטלית בעולמות הגיוס והאאוטסורסינג המסורתיים ולכן הקמתי את מעבדת חדשנות שהתמקדה בסטרטאפים בורטיקל ה  HRtech על מנת לשמש כשותף מעצב וכן לייצר מנועי צמיחה חדשניים לקהל הלקוחות הנאמן והוותיק של חבר הון אנושי ולמיזמים עצמם.

כאן למעשה הבשיל עבורי הרעיון הראשוני של Innovation Channel  ובהמשך עם יציאתי ממעגל השכירות, חברתי לשרון גילרן נוריאל וביחד הקמנו את החברה. הרעיון שלנו נסמך על ערכים משותפים וחזון משותף לגבי מנהיגות, משמעות ומוטיבציה משותפת ואדירה ביצירת אלטרנטיבה עבור אנשים בעלי רקע ניהולי ועיסקי , להם אנו קוראות Business Enablers, שתאפשר להם לצמוח, ללמוד, ליצור ערך והכנסות תוך אפשור הכנסת חדשנות באופן מואץ יותר לחיי הארגונים העסקיים בעולם.

כרגע אנחנו לקראת פיתוח פלטפורמה דיגיטלית שתחבר בין כל קהלי היעד והאנשים הפועלים במרחב של אפשור הטמעת חדשנות בעולם.

על עצמי

אני אדם שאוהב ללמוד, אוהב שינויים ואוהב אתגרים. שגרה זה אחד הדברים הלא אהובים עלי😊.

אני אוהבת להיות בעשייה רבה ולהרגיש שאני תורמת לסובבים אותי.

עצה טובה שקיבלת

לעיתים יש לתת לדברים לקרות מעצמם. לדברים לרוב יש דרך להסתדר מעצמם .

ההבנה שיכולת ההשפעה שלי לפעמים מוגבלת היא שיעור בצניעות וב”לשחרר” שלמדתי בשנים האחרונות. שמתי לב שכשפעלתי בדרך זו, לרוב הדברים הסתדרו לטובה (גם אם בתחילה זה לא נראה כך) וזה ייצר לי פחות מתחים ואנרגיות מבוזבזות ויותר פניות לעסוק בדברים נוספים.

עצה טובה לתת

כמו בחיים גם בעולם העיסקי הבסיס להצלחה ולעשייה משמעותית בנוי על היכולת לייצר יחסים אמיתיים וקרובים עם שותפים/לקוחות/קולגות/עובדים/ספקים המושתתים על הקשבה אמיתית, הבנה, איכפתיות, הכלה, שמובילים לדרגת אמון ושותפות גבוהות.

דבר שלמדתי על בשרי וחשוב לי ליישם בהמשך לעבוד עם אנשים שעושים לי טוב , אנשים בונים, אנשים שמעריכים את התרומה שלי, אנשים שרוצים בהצלחתי גם. אנשים שחולקים איתי ערכים ומטרות דומות ומשותפות.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  • תבנו משהו משמעותי שהחברה שלכם מביאה לעולם -אנשים רוצים להתחבר למשהו מעבר ליום יום.
  • תבנו תרבות ארגונית מצמיחה – תאיישו את תפקידי המפתח בחברה באנשים שמתחברים לחזון שלכם, תנו מקום וביטוי לשאיפות ולרצונות שלהם בתרבות הארגונית. בנו איתם מערכת יחסים של שותפות וערבות הדדית. כנ”ל לגבי לקוחות ושותפים עיסקיים.
  • תדייקו את הסיפור של החברה כל הזמן – תוודאו שאתם ממשיכים לייצר ערך מתמשך לכל בעלי המניות הרלוונטיים ( עובדים, לקוחות, בעלים, משקיעים).

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

הקשבה (צניעות)

יכולת לזהות כישרונות ולגייס את האנשים הטובים ביותר למשימות הנכונות וכן לחבר אותם ליחידה אחת שעובדת יחדיו.

זיהוי מגמות והזדמנויות משמעותיות והיכולת לפעולת במהירות. לראות רחוק, לדעת לבנות ולספר את הסיפור של החברה  כך שאנשים (עובדים, לקוחות, משקיעים) יבינו למה אנחנו עושים מה שאנחנו עושים, לאן אנו רוצים להגיע ולמה לנו להיות חלק מהדבר הזה. 

אמונה חזקה ומדבקת בחזון ובעשייה ויצירת מחויבות וחיבור לאנשים מסביב.

המהלך הניהולי של השנה

MVP רחב במסגרתו בדקנו את תהליך החיבור, הערכים והחוויות הנוצרים בעקבות חיבור בין טכנולוגיות חדשות (סטרטאפים ) לבין “מאפשרים” = Business Enablers, אנשים בעלי כישורים וניסיון בפיתוח עיסקי וכן רשת קשרים רלוונטית בהם הם נחשבים ל Trusted Advisor המעוניינים להתחבר לחדשנות, ללמוד וללוות פתרונות בהתקשרות  עם ארגונים הצריכים אותם ולאפשר להם להיחשף ולהטמיע פתרונות אלו בהצלחה. כאשר במסגרת זו הם זוכים ליכולת השפעה, משמעות, הכרה, הוקרה ותגמול.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

אורנה סגל, מנכ”ל מנפאואר לשעבר. היכולת שלה לזהות אנשים כישרוניים ולשים אותם בתפקידים נכונים שבהם הם יצליחו והחברה תצליח. החשיבות הבלתי מתפשרת שהיא שמה על גיוס מנהלים עם יכולת בין אישיות גבוהות הביאה את חברת מנפאואר ישראל בזמנו  להיות מקום שבו כולם ערבים אחד לשני.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

דן אריאלי, שווה לך -ההיגיון הסמוי שעומד בבסיס המוטיבציה שלנו.

מרתק וחשוב להבין כיצד המוטיבציה פועלת  וכיצד אם נבין את אופן פעולתה נוכל לשפר את חיינו בעבודה, במשפחה ועם חברים. אחד הדברים החשובים שם הוא הוא הקשר החזק בין משמעות למוטיבציה. הרבה מהדברים שקראתי שם אני משתדלת ליישם בכל מערכות היחסים שאני בונה -משפחה, חברים ועבודה.

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

אני עכשיו בעבודת חלומותיי -יוצרת, לומדת ומשפיעה!

אני בונה יחד עם שותפתי, חברה שתשפיע על  היכולת של הארגונים להטמיע טכנולוגיות חדשניות בהצלחה ובמקביל תאפשר לאנשים בעלי  מומחיות בפיתוח עיסקי ורשת קשרים ענפה למנף את היכולות והניסיון על מנת להשאיר חותם בעולם ובמקביל להשפיע ולקבל בתמורה משמעות הכרה, הוקרה ותגמול.