חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צחי אסיף

מנכ"ל מייסד, שותף יוביטק סולושנס בע"מ מקבוצת וואן טכנולוגיות

שם ושם משפחה: צחי אסיף

השכלה: תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותקשורת

חברה: יוביטק סולושנס בע”מ מקבוצת וואן טכנולוגיות

אתר אינטרנט: u-btech.com

תפקיד: מנכ”ל, מייסד, שותף                       

משפט מפתח

הֱיֶה אופטימי, אמץ את השינוי וראה בו הזדמנות

הדרך לתפקיד

דרכי לתפקיד החלה בחברת אינטגרציה, שם פגשתי את רונן גבאי ואלעד חיון שהפכו בהמשך הדרך לשותפיי בחברת יוביטק.

בחברה הקודמת הייתי מנהל המכירות ושני שותפיי פעלו בצד הטכני. ההחלטה להקים את החברה נבעה מהשילוב של שלושתנו ומהניסיון והיכולת להביא מגוון של כישורים שתרמו להצלחתה.

עם הקמת החברה שלנו החלטתי שמטעויות בדרך ומניסיון של אחרים צריך ואפשר ללמוד. החברה שבה עבדנו קודם נמכרה בשל כשלים ניהוליים והחלטות עסקיות שגויות, ומשום כך לא היה יום שלא חשבתי על הטעויות שבוצעו בחברה הקודמת, הן עמדו מול עיניי והנחו אותי בהחלטות גורליות שקיבלתי. זה לא אומר שלא עשיתי אני טעויות, אבל רובן ככולן היו ברות תיקון ולשמחתי לא פגעו פגיעה קריטית בתפקוד החברה.

בכל יום שעבר למדתי, התפתחתי, חידדתי וצמחתי ביחד עם תפקיד המנכ”ל. התחלנו והקמנו את החברה ללא מימון וללא הון וצמחנו אט אט. ביצעתי כל תפקיד שנדרש – ניהול הלקוחות, הוצאת חיובים, טיפול בספקים, תיאומים, הנהלת חשבונות ותפקידי מנהלה אחרים – נחשפתי לעולמות חדשים שלא הכרתי והרחבתי את מעגל הידע שלי ואת ההבנה כי עסק צריך להתנהל גם דרך הבנת הפעילות העסקית של הספקים שלו. היה לי חשוב להיות מעורב בכל אספקט בחברה, שאבין את הפרטים הקטנים ואת התהליכים, שאהיה קרוב לשטח ושקבלת ההחלטות תיעשה ממקום של הכרה ושל הבנה.

אנו שמחים ונרגשים לחגוג 14 שנים. לפני כשנתיים נרכשה החברה על ידי חברת וואן טכנולוגיות, כיום בחברתנו 80 עובדים והמחזור שלה למעלה מ־200 מיליון שקלים.

אנו נחשבים כיום לאחת מחברות הענן המובילות בתחום מיקרוסופט ומגיעים כל שנה להישגים ולשיאים חדשים.