חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רון לנדסמן

מנכ"ל Landsman

שם ושם משפחה: רון לנדסמן

השכלה: תיכונית

חברה: Landsman

אתר (בהקמה): www.landsman-israel.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

מי שלא לוקח סיכונים, לא שותה שמפניה

הדרך לתפקיד

נכנסתי לתחום הנדל״ן בגיל 23, ללא רקע וללא ניסיון. הייתי יחצן וברמן ולא היה לי מושג מה זה עולם הנדל״ן.

כשנכנסתי לתחום מהר מאוד הבנתי שהגעתי למקום הנכון וראיתי שיש לי תשוקה עזה לתחום ומאותו רגע והלאה התחלתי להקדיש לנדל״ן את כל כולי.

נכנסתי לתחום עם מינוס בבנק וכדי להמשיך ולא לוותר המשכתי לעבוד במשך שנה וחצי ב2 עבודות במקביל בסופי השבוע. זה היה קשה, מאתגר אבל שווה את זה.

השנתיים הראשונות היו מאוד קשות, פיזית ומנטלית, ורציתי לפרוש במהלך התקופה הזאת מספר פעמים. לאחר כשנתיים התחלתי להצליח בתחום ורציתי להגדיל את היקף העבודה שלי לכן החלטתי להוסיף 2 עובדים ושם התחלתי בעצם לפתח את יכולות המנהיגות והניהול שלי לראשונה.

מהר מאוד צמחנו ולאחר 5 שנים בתחום הפכתי לאחד מבין חמשת המתווכים המובילים בישראל ובאותו רגע הבנתי שאנחנו עושים משהו שונה, הצוות שלי מייצר תוצאות שאחרים לא מצליחים לייצר ובזמן קצר יותר מהשאר – ואז החלטתי שאני רוצה להעביר את הידע וה- system שלי הלאה.

לא להשאיר אותה אצלנו אלה להעביר אותה לכמה שיותר אנשים ובאותו רגע החלטתי שאני פותח סוכנות משלי.

ביוני 2020 בשיא תקופת הקורונה פתחתי את המשרד שלי, התחלתי עם 6 אנשים בצוות ותוך פחות משנתיים הפכנו לאחד המשרדים הגדולים בישראל עם למעלה מ-70 עובדים.

כשאתה עושה צעד נכון, היקום עוזר לך להצליח.

בנוסף כחלק מהמטרה שלי לשפר את תחום תיווך הנדל״ן בישראל החלטתי להוציא ספר שייתן כלים וידע פרקטי למתווך החדש והספר הראשון שלי ״המתווך״ יצא לאור בשנת 2020.