חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוני רויטמן

מנכ"ל הקבוצה Intensity Global Group

שם ושם משפחה: רוני רויטמן

השכלה: מהנדס תעשייה וניהול

חברה: חברת הסייבר Intensity Global Group

אתר: www.intensity-global.com

תפקיד: מנכ”ל 

משפט מפתח

תהיה איש של אנשים ותעשה עסקים

הדרך לתפקיד

כאיש חיל האוויר ששירת בטייסת מסוקים מבצעית למדתי מה זה ערכים, מצוינות, דבקות במטרה, להפיק לקחים גם מכישלונות וגם מהצלחות; תמיד ללמוד ולהשתפר, להיות הכי טוב במה שאתה עושה ולשאוף להגיע הכי גבוה. בשנת 2000, לאחר סיום לימודי הנדסה באוניברסיטה, התקבלתי למשרה הראשונה בחברת הייטק כמנהל מכירות.

התחלתי מלמטה, איש שטח, מכיר כל תהליך מכירה, פריסייל, וכל בעיה אצל הלקוחות, מעורב בפרטים הקטנים. בניית קשרים אישים זה המוטו. אני איש של אנשים, הרבה עבודה קשה וחשיבה לטווח רחוק. תמיד היה לי חשוב להשפיע ולהוביל מהלכים, לא להיות מובל.

בשנת 2008 התמניתי לסמנכ”ל מכירות בחברת One1, חברה של אלפי עובדים, ומשם התקדמתי להיות מנהל חטיבת התוכנה והמוצרים וחבר הנהלה בקבוצה. לאחר מכן הקמתי בפעם הראשונה חטיבה חדשה – אבטחת מידע וסייבר. עבדתי עם חברות סטארט אפ בראשית דרכן, בניתי להן תוכניות עבודה, שיווק, מכירות וחדירת שוק (בייחוד לשוק הישראלי).

בשנת 2014 התמניתי למנכ”ל חברת אינטנסיטי, ולאחר שנה הקמתי את חברת אינטנסיטי גלובל, חברה שמתמחה בסייבר התקפי והגנתי, אבטחת מידע וייעוץ אסטרטגי לארגונים. השאיפה הייתה כמו תמיד “לפרוץ גבולות”, לחשוב בגדול ולמקסם את ההצלחה כמה שיותר. “להעתיק את ההצלחה” של מה שנעשה בישראל לחו”ל ולהיות חברה בינלאומית.

הקמתי את הסניף הראשון במלבורן אוסטרליה, והיום יש לנו סניפים בארה”ב ונציגויות ביפן ובאיחוד האמירויות. גם לשם אנו מביאים את טובי אנשינו וטכנולוגיות מתקדמות בתחום הסייבר.

על עצמי

יזם, “אדריכל ניצחונות”, לוקח רעיון והופך אותו למוצר, מאמין בלעשות עסקים בצורה ישרה והוגנת; איש של אנשים, תמיד אוהב ללמוד דברים חדשים וכמובן חדשנות, תעופה ובמיוחד מסוקים זה בנשמה; לא מפחד מהמילה “לא”.

עצה טובה שקיבלת

אל תתפשר, תהיה ישר והוגן בעסקים, תעריך את מקום העבודה שלך.

בחר לידך את האנשים הטובים ביותר – אל תתפשר על בינוניות, כי בינוניות תיקח אותך למקומות נמוכים. דבוק במטרה ואל תפחד מהמילה “לא”.

“אל תדחה דברים חשובים למחר, עשה זאת היום”, תהיה בפרטים הקטנים, תוביל מהלכים.

יצירתיות היא מילת המפתח בעסקים ובהקמת חברות. חשיבה מחוץ לקופסא ורעיונות פורצי דרך הם שישנו את המהלכים.

עצה טובה לתת

ההצלחה של החברה שלך ושל העובדים שלך, זאת ההצלחה שלך. תפרגן על הצלחות ותתחקר שגיאות כדי ללמוד איך להצליח בפעם הבאה.

תחלום, תכוון גבוה ותזכור מהי המטרה. התכנון אל המטרה מתחיל מהסוף אל ההתחלה – מה אתה רוצה, לאן אתה רוצה להגיע ומה אתה רוצה להשיג, ולאחר מכן “הדרך”, איך אתה מממש ומתכנן את ההגעה למטרה.

כדי להצליח בחר לידך את האנשים הטובים ביותר. אסור להתפשר על בינוניות, חשוב שיהיו לידך אנשים אמינים ומקצועיים קודם כל, עם אינטגריטי אליך ולחברה. בלי זה אל תצא עימם “למסע”. אנשים עם שאיפות גבוהות ושמחת חיים, עם הרבה מוטיבציה, יצירתיות, וחשיבה מחוץ לקופסא. אנשים שיודעים מה המשימה שלהם ויודעים לנהל את הזמן שלהם, לנהל את סדר היום שלהם, וכמובן לתכנן את המהלך הבא; לדעת לעבור את המכשולים בצורה עצמאית ברגע שיש כאלה, ומצד שני להיות אנשי צוות ולתרום חתיכה בפאזל הגדול שמשלים את התמונה.

תהיה פרזנטור טוב בעסקים ודוגמה אישית לילדים ולמשפחה שלך, לעובדים, תהיה מודל לחיקוי.

אין קיצורי דרך. עבודה קשה, אינטגריטי מקצועי ואישי ודבקות במטרה – זה סוד ההצלחה.

מהניסיון העשיר שלך, שלושה טיפים שיעזרו למנהל להצליח

בחר צוות טוב, מקצועי ואיכותי לידך, אסור להתפשר על בינוניות.

תכוון תמיד למעלה ליעד הבא שלך.

היעד הראשון להצלחה בכל חברה זה מכירות ושיווק.

קבע יעדים ריאליים וברי השגה, יעדים שאתה היית יכול להשיג. אל תיתן יעדים שאתה לא היית מצליח לממש.

תשקיע ותטפח את העובדים, יחס אישי טוב – בסוף כולנו בני אדם.

תזכור תמיד שכמנכ”ל אתה הוא ה”מצפן” של החברה.

אילו תכונות נדרשות למנהל מצליח

מנהל שרוצה להצליח חייב להיות עם מוטיבציה גבוהה להצלחה, לחשוב איך הוא יכול להצליח יותר, ולהיות כריזמטי בעל תושייה, אחד שרץ למרחקים ארוכים.

חשיבה מחוץ לקופסא ועמידה בלחצים זאת דרישת סף.

אמינות ואינטגריטי זה הכול, זה הבסיס, בלי זה אין מה להתקדם.

תוביל ואל תהיה מובל במהלכים עסקיים, תיזום אתה את המהלך והצעד הראשון, תהיה בפרטים הקטנים ואל תוותר לעצמך – הפרטים הקטנים מתגלים כדברים הגדולים. “כך תשנה את חוקי המשחק העסקיים ותשלוט בהם.”

המהלך הניהולי של השנה

הקמת עוד סניפים בחו”ל, יצירת מתודולוגיה ייחודית של החברה מול הלקוחות, ובידול שלנו מהמתחרים. הבאת מוצר חדש לשוק אבטחת המידע והסייבר, הרחבת שת”פ שלנו עם חברות מתחרות שלוקחות את שירותי הסייבר שלנו, וקיבוע מעמדנו כחברת מומחי סייבר בישראל ובעולם.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

יש שני אנשים שאני רואה מודל לחיקוי, הראשון אבא שלי, איש עבודה ומשפחה עם ערכים גבוהים, עבד קשה בשביל להשיג דברים ובלי קיצורי דרך,  אדם ישר עם מוסר עבודה גבוהה, והאדם השני.

השחקן טום קרוז – יזם בנשמה, מפיק ומביים את ההצלחות שלו, עושה את כל סצנות המשחק בעצמו ללא כפיל, סוחף את הקהל, עושה את הבלתי אפשרי לאפשרי. הכול בזכות עצמו, והלמידה האישית שלו מביאה את ההצלחות הגדולות.

ספר או סרט / סדרה שהשפיעו עליך

“אהבה בשחקים” – ראיתי אותו בגיל 14. סרט שנתן לי מוטיבציה להיות הכי טוב, יש בו הכול “לעולם העסקים” – כריזמה, הצלחה, כישלון, מוטיבציה להצליח יותר, חשיבה על המהלך הבא, להיות הטוב ביותר, לדעת מה זו חברות ומה זו יריבות, לא להתפשר ולא לוותר לעצמך, לשאוף הכי גבוה ולהצליח בכל מצב, גם כשקשה, גם שחושבים “שהכול מתרסק”. אפשר ללמוד מטעויות, לקום ולתכנן את הדברים מחדש ולהמשיך קדימה.

מהו ג’וב חלומותיך בעתיד

אני אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה ויוצר ביומיום, מהלכים עסקיים, הצלחות. השאיפה היא להמשיך לגדול, ובמקום לשאוף להיות מנכ”ל מיקרוסופט או IBM נביא את עצמנו יום אחד להיות חברה גלובלית של אלפי עובדים.