חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רותם דוידסון

מנכ"ל דוידסון פתרונות פיננסיים בע"מ

שם ושם משפחה: רותם דוידסון

השכלה: תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, תואר שני בניהול טכנולוגיה, בוגר הכשרות בתחום הביטוח ויעוץ משכנתאות

חברה: דוידסון פתרונות פיננסיים בע”מ

אתר : www.davidsonltd.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

אל תתנו לפחד מפני הכשלון להיות גדול יותר מההתרגשות של ההצלחה”

הדרך לתפקיד

בשנת 2008 התחלתי את דרכי כשכיר בחברת הייטק. שנה לאחר מכן התרחשו שני אירועים משמעותיים. הראשון, קודמתי לתפקיד בכיר במקום העבודה. השני והיותר משמעותי, רכשנו (אני ואשתי) את דירתנו הראשונה.

באותו שלב נדרשנו להלוואת משכנתא ראשונה בחיינו. כאחד שמתיימר להבין בכספים, למדתי את התחום והתאהבתי בו. מיד אחרי שלקחנו אותה, שאלתי את אשתי שאלה. איך אנשים לא נעזרים ביועץ פיננסי? איך אנשים לוקחים התחייבויות ונכנסים להרפתקאות כמו פתיחת עסק בלי שיש יועץ מאחוריהם. החלטתי לעשות מעשה ולהתחיל לייעץ לזוגות צעירים בהלוואות משכנתא. לא חשבתי שיש כזה מקצוע או שניתן יהיה להפוך אותו לעסק.

עם השנים נהייה ביקוש מפה לאוזן והתחלתי לעשות קורסים והסמכות. בעצת אשתי, פתחתי את העסק הראשון “בשביל המשכנתא” כשזה התחיל מייעוציים לאנשים הקרובים. מהר מאוד זה גלש מפה לאוזן ולרשתות החברתיות שבאותן שנים צברו תאוצה. תוך שנתיים כמות הלקוחות כל כך גדלה שפשוט התפטרתי מעבודתי שבאותו זמן שימשתי כסמנכ”ל תפעול.

עם האוכל בא התיאבון וזיהיתי פוטנציאל נוסף. כזה שלקוחותיי צריכים ואנחנו כזוג מסוגלים לתת להם – שרותיי ראיית חשבון והחזרי מס. אשתי שעבדה כשכירה התפטרה והתחלנו בהפצת הבשורה – יש לנו מעטפת פיננסית לבית ולעסק. כזאת שיודעת לתת לכם מענה גם לצרכים פיננסיים בדיור וגם לעסק – הרמוניה עם כסף.

בשנת 2019 נפתחה החברה “דוידסון פתרונות פיננסיים בע”מ” שהתבססה על מאגר לקוחות קיים, ככל שעבר הזמן החברה גדלה ותוך 3 שנים כמות הלקוחות שולשה ובמקביל כמות העובדים. במהלך 2023 החברה עתידה להיכנס למתחם משרדים גדול ומרווח יותר כשמטרתנו ברורה יותר מתמיד – להוביל משפחות ובעלי עסקים להעצמה פיננסית והרמוניה עם הכסף.