חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רן אקרמן

מנכ"ל זוגלובק

שם ושם משפחה: רן אקרמן

השכלה: בוגר חשבונאות אוניברסיטת חיפה ורואה חשבון מוסמך, בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת דרבי

חברה: זוגלובק

אתר: www.soglowek.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

כל בוקר שקמים להודות על מה שיש ולזכור מאיפה באת ולאן אתה הולך.

הדרך לתפקיד

גדלתי ולמדתי בעכו ולאחר שירות צבאי הלכתי ללמוד ראית חשבון שחלק ממנה הוא תקופת התמחות במשרד רואי חשבון לא גדול. בסיום תקופת ההתמחות התקבלתי לעבודה בחברת שטראוס כעוזר סגן החשב לאחר כשנתיים עברתי לחברת אלובין כחשב החברה.

לאחר כשנתיים הגיעה פניה משטראוס לחזור ולהוביל את הצד הפיננסי בהטמעת מערכת SAP שרק התחילה להיכנס לארגונים בארץ בסיום הפרויקט נשארתי עוד כשנתים כמנהל תחום הפיננסים והרכש במערכות מידע, ואז התמניתי לתפקיד של מנהל כספים מחלבות שטראוס ולאחר המיזוג לסמנכ”ל כספים של שטראוס מחלבות תפקיד בו נחשפתי לעבודה מול דנונה שהינה חברה גלובלית והחזיקה בשטראוס מחלבות 20%.

לאחר ששטראוס רכשה את חברת סברה בארה”ב  נשלחתי לארה”ב למשך מספר שנים במהלכם הייתי מנהל הכספים של סברה ובין היתר הייתי שותף למיזוג בין חברת פריטולי לחברת סברה. לאחר המיזוג המשכתי בתפקיד של פיתוח עסקי של שטראוס בצפון אמריקה.

בסיום  התפקיד בארה”ב חזרתי לארץ לתפקיד של סמנכ”ל כספים ומערכות מידע בחברת זוגלובק. בהמשך קיבלתי אחריות על שרשת אספקה והתפעול וזאת בנוסף לתפקיד כסמנכ”ל כספים ולפני כשנתיים התמנתי ע”י אלי זוגלובק שהיה המנכ”ל ויו”ר הדירקטוריון לתפקיד המנכ”ל כשהוא נשאר כיו”ר פעיל.