חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שי אלעזר

מנכ"ל קליסטו טכנולוגיות בע"מ

שם ושם משפחה: שי אלעזר 

השכלה: תיכונית 12 שנות לימוד

חברה: קליסטו טכנולוגיות בע”מ (בכללי בעלים של מספר חברות בתחום האונליין)

אתר: www.callistogroup.org

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

­“עבודה קשה תמיד משתלמת”

הדרך לתפקיד

בגיל מאוד צעיר היה לי את היכולת להבין עסקים ולנהל אותם בעצמי , תכונה שהפכה אותי לעצמאי בגיל ממש צעיר , אני חי ונושם את זה ולא מכיר משהו אחר , אחרי מספר שנים בחו”ל חזרתי לארץ והחלטתי להקים אופרציה גדולה יותר ממה שהכרתי לפני וכך היה , שלב אחרי שלב , לבנה אחרי לבנה (והרבה מאוד עבודה קשה) הצלחתי להקים חברה בינלאומית נהדרת.

את השותף שלי אני מכיר שנים בתור חבר של המשפחה אך מעולם לא היה בנינו יחסים עסקיים.
תוך כדי אירוע משפחתי שנפגשנו ואני בדיוק חזרתי מהעסקים שלי מדרום אפריקה, היה בנינו קליק מדהים שיצר שותפות בריאה וארוכת טווח.

הבנה מקצועית שהתחום שלי הוא המכירות ופיתוח עסקי והתחום שלו זה טכנולוגיה ושיווק דיגיטלי הביאה אותנו לתוצאות מדהימות ביחד.

בחנו מספר פעילויות ולבסוף בחרנו בתחום שירותי ההגירה, עשינו מחקר שוק של חצי שנה והחלטנו להקים את המוצר המרכזי שלנו : שירות הגירה לקנדה.

הקמנו את החברה בינואר 2015, מאז אני ואלירן המייסדים והמנכ”לים המשותפים של החברה.

אנחנו עושים את כל התהליך עבור אנשים מכל העולם שרוצים להגר לקנדה, התחלנו בשת”פ עם משרד עורכי דין קטן בקנדה וכיום אנחנו עובדים עם הפירמות הגדולות ונותנים פתרון A Z ללקוחות  הכולל את כל תהליך הטפסים , מציאת עבודה, מגורים וקבלת הוויזה לקנדה שהיא העיקר. כיום יש לנו סניפים בארץ, באירופה ואפריקה וכ- 220 עובדים.

תוך כדי התהליך החלטנו לפתח פלטפורמה טכנולוגית שתעזור ללקוחות לבצע את התהליך בצורה יותר עצמאית, מה שהפך אותנו לחברה טכנולוגית.

אני ואלירן יזמים בנשמה, לאורך השנים הקמנו מספר מיזמים נוספים בתחום הSAAS שכל אחד מתפתח בקצב שלו