חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שרונה רומנו לזר

מנכ"ל אורגניקזון בע"מ

שם ושם משפחה: שרונה רומנו לזר

השכלה:

  • תואר ראשון ושני במנהל עסקים, התמחות בשיווק בינלאומי, המכללה למנהל
  • תעודת הוראה לתיכון, בית ברל
  • יועצת סביבה וקיימות, מכללת כרכור

חברה: אורגניקזון בע”מ

אתר: www.organiczone.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“Work hard party harder”

הדרך לתפקיד

המסלול העסקי שלי החל בעת שהייתי סטודנטית לתואר ראשון במנהל עסקים והתחלתי לעבוד במשמרות בבית המרקחת בניופארם ( שהפך כיום ל- BE ) . המשרה הזמנית הזו הפכה בעצם לאבן היסוד בהכשרה שלי ותוך כדי העבודה כעוזרת בבית המרקחת, ראיתי את הפוטנציאל של הרשת ואת האפשרות שלי להתקדם עד  לתפקיד ניהול סניף. עבדתי בחריצות ולאחר שנה קודמתי למנהלת מחלקת הקוסמטיקה בהמשך למנהלת מסחרית ולבסוף למנהלת סניף .

שעות העבודה הרבות על “רצפת המכירה ” והקשר הישיר עם הלקוחות מצד אחד והספקים מצד שני נתנו לי ידע רב ומעמיק לגבי הסיסטם של הקמעונאות והצרכנות .

לאחר 4 שנים בניופארם וסיום לימודי התואר בהצטיינות קיבלתי הזדמנות מופלאה להיות מנהלת המותג של קליניק ישראל. קפיצת המדרגה בקריירה הייתה משמעותית והמפגש עם מותג בינלאומי הייתה מאתגרת ומעניינת. השקעתי את נשמתי בעבודה ובפיתוח המותג בארץ ובתקופה זו קליניק צמחה בצורה משמעותית ואני במקביל שכללתי את  יכולות הניהול
(120 עובדים בגיל 30) יכולות השיווק , היכולות העסקיות והיכולות בהתנהלות עסקית בינלאומית.

במקביל לעבודה האינטנסיבית בקליניק למדתי לתואר שני במנהל עסקים וגם הפכתי לאמא לראשונה . רק בדיעבד אני מבינה כמה אינטנסיבית ועמוסה הייתה התקופה הזו.

לאחר 4.5 שנים בניהול המותג , עם לידת ביתי השנייה מעיין , החלטתי שאני צריכה הפוגה מהאינטנסיביות ושעות העבודה המרובות ועזבתי.

לאחר שנה, החלטתי ללמוד הוראה בבית ברל במחשבה לתרום למערכת החינוך וללמד מתוך ניסיון מקצועי ולא רק תיאורטי .בסוף הלימודית בזמן הסטאג’ להוראה הבנתי שהנוער חכם ומלא פוטנציאל אבל אין סיכוי שאשרוד את חדר המורים…. אז חיפשתי שוב עבודה בתחום השיווק והתחלתי לעבוד בתפקיד מנהלת שיווק של ג’ק קובה הלבשה תחתונה פוטנציאל הצמיחה היה עצום אבל הרגשתי שאני לא מצליחה להשפיע מספיק וזו הייתה הנקודה בה קיבלתי החלטה להתפטר ולהקים עסק משלי כדי שאוכל לתעל את הידע הכישורים והאנרגיות שלי במקום שאני משפיעה ומקדמת את העסק למיצוי מלוא הפוטנציאל שלו ושלי.

חיפשתי תחום שאני אוהבת ומאמינה בו מצד אחד ויכולה למצות את הידע והכישורים שלי מצד שני . כיוון שבאופן אישי הייתי כבר אז צרכנית אורגנית ואקולוגית והאמנתי בליבי שהעתיד הוא ירוק … החלטתי שזה התחום שאני רוצה לעסוק בו . נסעתי לתערוכה הראשונה שלי בביופאך גרמניה בפברואר 2008 כשאני בהריון בבת השלישית שלי והריון של עסק חדש.

כשחזרתי מהתערוכה עם מזוודה עמוסה בדוגמאות למוצרים ומותגים , התחלתי בחקר שוק ומגעים עם הספקים כדי להחליט מה לייבא . ORGANYC, היגיינה נשית מכותנה אורגנית  היה המותג הראשון שהגיע לארץ ממש בסמוך ללידת ביתי יסמין .

היום , לאחר כ- 13 שנה לאורגניקזון  9 מותגים, חלקם ייבוא וחלקם פיתוח שלנו , המותגים נמכרים ב 500 חנויות בישראל ומותג הדגל שלנו ecoLove    נמכר גם ב- 300 חנויות בארה”ב כולל הולפודס, אמזון ואייהרב.