חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דן קצנובסקי

סקאלה ומרכז הנדל"ן

שם ושם משפחה: דן קצנובסקי 

השכלה: תואר ראשון מנהל עסקים בתקשורת, מימון נדלן ושמאות אוניברסיטה העברית.

חברה: סקאלה ומרכז הנדל”ן

אתר אינטרנט: www.nadlancenter.co.il

תפקיד: מנכל ובעלים  

הדרך לתפקיד 

הקמתי את אגודת הסטודנטים של מנהל עסקים באוניברסיטה העברית.
במקביל ניהלתי במזרחי טפחות בתחום המשכנתאות, התחלתי כמוקדן טלפוני כסטודנט.
לאחר סיום הלימודים, הדיקן של מנהל עסקים הציע לנהל את מרכז פישמן לנדל”ן ולהיות אחראי על מחקר והוראה בתחום הנדל”ן בביה”ס במנהל העסקים. במקביל הקמתי חברה משלי בתחום המשכנתאות ולאחר מכן גויסתי להיות מנכ”ל מיטב דש מבית השקעות הגדולים בישראל בגיל 29.

המשכתי להתפתח בתחום הפיננסי והיתה לי חברה גדולה בתחום המשכנתאות ובמקביל מרכז פישמן לנדל”ן התפתח לפעילויות כלכליות יחד עם גלובס.

ב- 2015 מיכאל אסף ואני הקמנו את חברת מרכז הנדל”ן, מיכאל הוא חבר מהצבא, ידענו תמיד שנעשה משהו יחד , יש לנו ראש עסקי ויזמי. עזבנו פעילויות ועבודות לטובת הקמת מרכז הנדל”ן.

בתוך מספר שנים בודדות מרכז הנדל”ן הפך להיות לגורם המרכזי בענף, בתוכן מקצועי והכשרות לגורמים השונים שפועלים בענף (אדריכלים, יזמים, עו”ד), בנוסף המרכז מדרג את היזמים ,עו”ד הגדולים אחת לשנה , בתחום התחדשות עירונית. אתר חדשותי, תוכן מסחרי בנדל”ן, שיתופי מדיה משמעותיים.

על עצמי

משימתי מאוד, מבין את המטרה ומפרק למשימות ופרטים קטנים, נטול אגו, בעל חוש הומור מפותח, איש של אנשים, קשוב, מונע מהיגיון ולא מסמכות.

עצה טובה שקיבלת

חשוב יותר להגיד לא מאשר כן, יש הרבה פיתויים בדרך במיוחד כיזם וזה גורם להתפזר להרבה כיוונים, אני נשאר ממוקד מתוך מיקוד במטרה.
חשוב מאוד במיוחד ביזמות.

עצה טובה לתת

כל פעולה שבוחרים לעשות יש לה הרבה משמעויות, חשוב להסתכל מהמאקרו למיקרו איפה אני צריך להיות עוד שלוש שנים, שנה ומחר בבוקר להבין איך ללכת בשביל, לראות משימה גדולה ולפרק אותה לפרטים קטנים.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  1. לשים את האגו בצד, הצלחה של מנהל תלויה בצוות שעובד איתו.
  2. הכרחי לתת ביטוי לעובדים שירגישו שהם חלק מהארגון, המנהל חייב לשמוע את כל הדעות.
  3. תמיד לקוות לטוב ולהתכונן לגרוע מכל.

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

  1. מנהיג שרותם אנשים סביבו
  2. אדם פרקטי מאוד, יודע להסתכל על הפרטים הקטנים, הכרחי להיות בפרטים הקטנים בביצוע.
  3. יזם – אדם שיודע לייצר יש מאין.

המהלך הניהולי של השנה

הקורונה פגשה אותנו במצב לא פשוט כי חלק מהכנסות העסק מתבסס על פעילות פיזית כנסים וקורסים לאנשי מקצוע. היה צריך להיות כנס גדול שבוע אחרי שכל המדינה נכנסה לבידוד.
כרטיסים וחסויות נמכרו מראש, אנחנו משנים מאוד מהר את הפעילות של העסק לאון ליין ובגלל מהירות התגובה בתקופה שאף אחד לא פרסם אנחנו היינו היחידים לפרסם וידענו למקסם את השיווק כך שההכנסות והרווח היו גבוהים יותר טרם תחילת הקורונה, ומצד שני עברנו לאירועים שמכילים אלפי אנשים און ליין מה שאפשר להגדיל כמות משתתפים ואת החשיפה, ולא מוגבל לאילוצים של מקום .

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

אבא שלי, עלה מברית המועצות כמהנדס בתקופת הקומוניזם, למד עסקים 3 חודשים רק תקנות וחוקים בישראל ופתח עסק, עיתון בשפה הרוסית בירושלים שנקרא נש ירושלים. להרים כאן עסק כשאתה לא מכיר את השפה והתרבות זה שינוי מטורף.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

מטריקס – השפיע עליי, מגרה את החשיבה, הדברים לא תמיד נראים כמו שבפרונט ולהבין שלכל דבר בחיים יש רבדים.

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

אני יזם בנשמה, כשאהיה גדול הייתי רוצה להיות משקיע בעסקים שונים ולעזור וללוות חברות להתפתח ולמקסם את היכולות שלהם.