חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דנה לוין

מנכ"ל א.ס לידר בע"מ

שם ושם משפחה: דנה לוין

השכלה: תיכונית מקצועית

חברה: א.ס לידר בע”מ

אתר: www.aslider.co.il 

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“אפשר להגשים כל חלום, וזו הנקודה אם מאמינים בעצמכם ויש לכם חלום אפשר להגשים כל דבר”


אפשר לקחת לכל מקום את המשפט, גם לחיים האישיים וחיים מקצועיים.

הדרך לתפקיד

אני רב תחומית, ממש עברתי שלב, שלב בשביל להגשים את עצמי.

סיימתי בית ספר לאחיות, קיבלתי תעודה וכמעט לא עבדתי בתחום, ראשית פניתי לתחום מכירות – התקבלתי לחנות וכבר מגיל צעיר התקדמתי בתפקיד, בגיל 20 כבר הייתי קופאית ראשית בחנות זאת.

אחרי זה התקדמתי לתחום נוסף : פקידת הוצאה לפועל – התקבלתי למשרד עורכי דין, במקביל עשיתי קורסים שבו מלמדים לעשות גבייה.

משם גלשתי לתחום  מכירה בחנות חיות, רציתי לצאת לעצמאות ופתחתי חנות חיות בחיפה.

במקביל התחלתי לעזור לבן זוגי שהתחיל את התחום שלו בכ”א, עזרתי לו בעניין אדמיניסטרטיבי והייעוץ. לאט לאט לאחר תקופה שבה היו כמה שותפים אשר החליטו להיפרד, אני נאלצתי לעזוב את החנות חיות. מכרתי אותה, והתחלתי לעבוד עם בעלי בתחום כ”א ובתחום העסקי עצמאי לגמרי.

הייתי כבר מוכנה גם נפשית ומקצועית! ב- 2014 פתחנו משרד של כ”א, סיפקנו עובדים בתחום הבנייה ומאותו רגע, הייתי שם בשביל הפיתוח העסקי, היה מדובר אז ב – 27 עובדים תחתינו במשך התקופה.  אני עבדתי באדמיניסטרציה ובעלי היה איש שטח, לקוחות, עובדים וכו’.

הקריירה התחילה ממשהו קטן, באיזשהו שלב ראיתי שאני יכולה לנהל ולהתפתח, להפוך למשהו גדול. ככה התחלנו לגייס עוד עובדים ועוד לקוחות . הגלגל הסתובב והינו צריכים להניע אותו.

התחלתי להעסיק עובדות, פקידות, מגייסות כ”א, מנהלי אזור ועוד… התחלנו לכבוש את כל חלקי הארץ, באיזשהו שלב ראיתי שאני מסוגלת לנהל עוד מחלקה שלא קשורה לבנייה והיא קשורה לאספקת עובדים לבתי אבות. הניסיון שלמדתי בבית ספר לאחיות הוא השאיר לי את הרצון להרגיש אחות ורציתי להרגיש קשורה לתחום.

כאן התחלתי לממש את החלום שלי : להיות קשורה למוסד רפואי- אני לא שם ממש אבל אני קרובה ועשה לי סיפוק טוב.
ב – 2019 נפתחה החברה שלי כ”א א.ס. לידר בע”מ וקיבלה אישור ממשרד הכלכלה להתנהל כקבלן כ”א וזו אחריות גדולה מאוד, אני גם הבעלים וגם המנכ”לית.
כאן אני הרגשתי שיש לי אחריות יותר גדולה ממה שהייתה לי בעבר, כאן התחלתי להרגיש משהו יותר עמוק.