חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר רון עזריה

מנכ"ל די. אר. מרכזים רפואיים בע"מ

שם ושם משפחה: ד”ר רון עזריה  

השכלה: דוקטור לרפואה

חברה: די. אר. מרכזים רפואיים בע”מ

אתר אינטרנט: www.ronazaria.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

סוּר מֵרָע, וַעֲשֵׂה-טוֹב;    בַּקֵּשׁ שָׁלוֹם וְרָדְפֵהוּ. תהילים ל”ד, פסוק ט”ו

הדרך לתפקיד

בסיום בית הספר לרפואה ע”ש סאקלר בתל אביב, הרצון שלי להתמחות בכירורגיה פלסטית הייתה ברורה ועקבית לאורך שנות הלימוד וההתנסות הקלינית. אולם, הליך הקבלה להתמחות אינו פשוט כלל ומספר המועמדים גדול בהרבה ממספר התקנים הקיימים בכלל בתי החולים בארץ.

כבר בזמן הלימודים בבית הספר לרפואה הבנתי שעל מנת להתקבל להתמחות עלי להתבלט מעל המתמודדים האחרים. הבנתי בשלב מוקדם את החשיבות של מחקר קליני ופרסומים מדעיים בכתבי עט נחשבים. למעשה עם סיום בית הספר לרפואה כבר היה בידי מספר פרסומים נכבד למדי. כמו תמיד, להיות במקום הנכון ובזמן הנכון עם קורות חיים כתובים היטב וסילבוס מחקרי ששונה משאר המתמודדים, אפשר לי להתקבל לאחד המרכזים הרפואיים הגדולים באזור המרכז.

לאחר סיום תקופת התמחות של שש שנים ומבחנים לא פשוטים, הגיע הצומת הבאה. היה עלי להחליט באיזה אופן אמשיך את הקריירה שלי, האם במסגרת ציבורית אקדמאית או במסגרת פרטית עם אופי כלכלי ברור. הבחירה לא הייתה פשוטה ולמעשה די נעשתה בשבילי על ידי מנהל המחלקה שבה התמחיתי. אכן, בראה לאחור, צומת דרכים זו הביאה אותי למקום שבו אני נמצא היום.

על עצמי

חשיבה מחוץ לקופסא

מסתכל ולומד מהחלטות ותוצאות של אחרים. מברר מה היו הסיבות להצלחה או כישלון מה הייתי עושה אחרת.

מעמיד עצמי תמיד במקום שבו המטופל או הלקוח יושב. מנסה לחשוב כיצד הוא רואה או מבין אותי וכיצד אני משפיע עליו במעשיי או בדבריי. כך גם לגבי התגובות, שביעות הרצון או הביקורת שתופנה מצד המטופל כלפינו.

עצה טובה שקיבלת

לא להילחץ, לנשום אויר ולא להיגרר לתגובות ספונטניות

עצה טובה לתת

להתכונן ליום גשום. במרוץ המהיר כלפי מעלה, אנו חייבים להסתכל לצדדים ולמנוע זליגה החוצה של עקרונות מנחים, אישיות ושאיפות עצמיות.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  1. תשים עצמך מצידו השני של השולחן. בכל מצב, נסה להסתכל על עצמך דרך העיניים של היושב מולך.
  2. האנשים שמתחתיך הם החשובים. למד אותם ולמד להשתמש ביתרונות שלהם. תרגיש מספיק בטוח לאפשר להם לעשות את העבודה במקומך.
  3. לזכור שהתשובה “המתבקשת” היא לא תמיד התשובה הנכונה.

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

יצירתיות מחשבתית, פתרונות יצירתיים, הסתכלות יצירתית.

מחשבה מהירה, גמישה שאינה מקובעת ויכולה להתאים עצמה לכל סיטואציה

הבנה של האחר, והיכולת לראות דרך “העיניים” שלו.

לימוד, כל יום משהוא חדש

ניסיון של אחרים או שלך.

המהלך הניהולי של השנה

לעזוב הכל וליסוע לסיישל לשלושה שבועות

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

בהביטי מסביב, איני יכול לקבוע שקיים אדם אחד או ארגון אחד שמהווה מודל חיקוי בשבילי. האמת יותר מורכבת. הרבה מאוד אנשים או ארגונים שהכרתי מהווים מודל השראתי לטוב או לרע. מכל אחד לקחתי משהו לדרך. האנשים היחידים שהם ה- מודל בשבילי כאדם, הם זוג הורי. אין ספק שתפקידם של ההורים בגיבוש ועיצוב אישיותו של האדם ומהותו, חשובה ולעיתים מכרעת. 

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

הדרך חזרה (2010). סרט מסע רגלי של אסירים נמלטים מגולג סובייטי בסיביר ועד להודו. מעבר לנופים, התרבויות והאנשים, הסיפור על מאבק אנושי מול אתגרים “עשה” בשבילי את הסרט

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

נראה לי שלהיות דייג על שובר הגלים ברידינג יכול לעבוד בשבילי….