חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוסי יהודאין

מנכ"ל ReutOne A.Y

שם ושם משפחה: יוסי יהודאין

השכלה: תואר ראשון במחשבים

חברה: ReutOne A.Y. Ltd

אתר: www.reutone.com

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

Fail to plan is plan to fail

הדרך לתפקיד

לקראת השנה השנייה בלימודים התקבלתי לתפקיד Dispatcher בחברת “ניקוב”, שהייתה אחת מלשכות שירותי מחשב הגדולות בישראל. למי שלא יודע מה זה לשכת שירות ומה התפקיד שעשיתי לא נורא כי שניהם מונחים שנכחדו מהעולם. רק בכדי לסבר את האוזן – מדובר בחברה שהיה לה “מחשב” גדול, שהשתרע על שטח של אולם חתונות, והיו מדפסות בגודל מכונית וכונני סרטים שהיו מרכיבים עליהם סרטים לגיבוי, ואני אחד העובדים שהפעיל את המפלצת הזאת.

שם התחיל סיפור אהבה שלי עם עולם המחשבים. העבודה בלשכת שירות הייתה במשמרות, לרוב בלילה, ושם אני ואחד העובדים חשבנו על לפתוח בית תוכנה לבד. אז לא קראו לזה סטארט אפ, המונח עדיין לא היה קיים.

פרשתי עם החבר ופתחנו בית תוכנה שעסק בפיתוח מערכות tailor made (ייעודיות) למגזר העסקי. עבדנו שלוש שנים ביחד ואז נפרדו דרכינו. מייד לאחר מכן פתחתי בית תוכנה עם אשתי זיוה, שסיימה אז את לימודיה כמתכנתת. זה היה בתקופה שמחשבים אישיים החלו לצוץ על שולחנות של בעלי עסקים קטנים כפטריות אחר הגשם. שם הנחתי את אבן הפינה לחזון התוכנה לניהול קשרי לקוחות, מה שבמשך השנים קיבל את השם CRM. התחלנו לפתח את מערכת ה־Followup CRM, שהייתה התוכנה הראשונה על טהרת ה”כחול לבן” בתחום ה־CRM. החברה התפתחה ובמשך השנים הפכה לחלוצה ולוותיקה ביותר בישראל בתחומה, ולה למעלה מ־1,200 לקוחות ולמעלה מ־15,000 משתמשים.

על עצמי

כמו מרבית המנכ”לים אני מוצא את עצמי כ־Workaholic. התחביב העיקרי שלי זה בישול, זה מרגיע אותי בצורה בלתי רגילה. עוסק ביוגה וקצת במוזיקה, מעבר לזה הכול שגרתי.

עצה טובה שקיבלת

קיבלתי הרבה עצות טובות, רק חבל שלרוב הן הגיעו מאוחר מדי. אם המושג “מנטור” היה קיים לפי שלושים שנה אני מניח שהכול אצלי היה נראה אחרת.

העצה הכי טובה שקיבלתי – לפני כל החלטה לראות איך עשו את זה אחרים, ובעצם ללמוד מניסיונם של אחרים אבל לעשות את זה יותר טוב מהם.

עצה טובה לתת

אם אתה שכיר וחושב להיות עצמאי תחשוב שוב ושוב ושוב

מהניסיון העשיר שלך, שלושה טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  • תמיד לפני קבלת החלטה חשובה תתייעץ עם שני אנשים, אחד שמומחה בתחום ואחד שלא מבין בתחום אבל יש לו הגיון בריא
  • יש הבדל בין ניהול לבין מנהיגות. ברגע שתבין את ההבדל תצליח לנהל טוב יותר.

אילו תכונות נדרשות למנהל מצליח

  • לבחור את הטובים ביותר שיעבדו בשבילך
  • תקשורת טובה עם העובדים
  • להפסיק לפחד להאציל סמכויות
  • למנוע תחרות הרסנית בין העובדים
  • להכיר היטב את המתחרים ואף לשאוף לשתף פעולה איתם. כן כן, זה אפשרי.
  • לקוחות הם הנכס היקר ביותר של החברה, וצריך לדאוג לשמירה מתמדת ושיטתית עליהם.
  • דוגמא אישית

המהלך הניהולי של השנה

מיד עם תחילת הקורונה, כשעוד הכול היה לוט בערפל, ההחלטה לשחרר את שלושת העובדים הטובים ביותר הביתה לפיתוח מערכת חדשנית, שהייתה תוכנית מגירה במשך מספר שנים. עכשיו יש לנו מוצר מנצח.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

אין לי מודל לחיקוי

ספר או סרט / סדרה שהשפיעו עליך

ספר : תורת המשחקים

מהו ג’וב חלומותיך בעתיד

להיות שף במסעדה משלי