חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנחם מילר

מנכ"ל מילר ספרים ואומנות ביודאיקה

שם ושם משפחה: מנחם מילר

השכלה: תיכונית וישיבה

חברה: מילר ספרים ואומנות ביודאיקה

אתר: www.millerbooks.co.il

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“אם העובדים מרוצים אז אתה תהיה מרוצה”

הדרך לתפקיד

העסק למעשה קיים 70 שנים, סבא שלי זכרונו לברכה הקים את העסק מקום המדינה. הוא היה בחור צעיר ששרד את השואה והוא בא לבד לארץ.

הוא התחיל לכרוך דברים בעצמו ולאט לאט עם השנים הלך והתפתח. לאחר שהבנים שלו גדלו הם נכנסו לעסק כשותפים, פיתחו והרחיבו את העסק לממדים גדולים במשך עשרות שנים.

ואז הגיע דור הנכדים ואני נכנסתי לעסק. כיום אנחנו עם הרוח צעירה המשכנו לפתח את העסק, הגדלנו והרחבנו תחומים.

עד לפני שנתיים עבדתי כשכיר בעסק במשך 18 שנים. לפני כשנתיים דוד שלי החליט למכור את החלק שלו ואני קניתי. כך שהיום אני שותף של אבא שלי בעסק והפכתי להיות גם בעלים וגם מנכ”ל, באותו זמן נשארנו רק אני ואבא לנהל את העסק.

באותו שלב, עשיתי הרבה שינויים שהובילו לצמיחה אדירה בחברה. בנינו תכוניות ל-7-8 שנים קדימה בכל תחומי העסק. חודש לאחר שקניתי את העסק נחתה הקורונה ואז ראיתי למעשה – שאנחנו לא מתכננים כלום.

ברגע הראשון נכנסתי לסוג של משבר. החלטתי שאני עושה שינוי, ראיתי פוטנציאל במנהל המחסן שלי, שמבחינת האופי שלו יש לו ראש גדול והאמנתי בו שהוא יכול לנהל את השיווק. האמנתי בו שיצליח, הוא הוביל אותנו לשיווק דיגיטלי וזה משהו שלא הכרנו, בתוך יומיים נכנסנו לתחום הדיגיטל! קיבלנו חשיפה גדולה ובזמן שכל החנויות היו סגורות הטלפונים אצלנו לא הפסיקו לצלצל.

כל סוכני המכירות שלי שהיו פנויים בזמן הזה עשו משלוחים לכל רחבי הארץ וזו הייתה טבילת האש הראשונה בצליחת משבר ראשון בעסק וצלחנו אותו בענק.
כמו כן תגמלתי את העובדים על בסיס יעדים והשגתי עובדים מרוצים, כשעובד מרוצה התפוקה שלו יותר גבוהה. החלטתי שאני מתגמל את האנשים שלי שיהיה להם כיף, הם מתפרנסים כמו שצריך והם עושים את העבודה בצורה הטובה ביותר, משקיעים ונותנים מעל ומעבר.

כך ההשקעה חוזרת אליי, אם העובד שלך יהיה מרוצה גם אתה תהיה מרוצה.