חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרים דרוק

מנכ"ל חברת הנדל"ן jtlv

שם ושם משפחה: מרים דרוק                    

השכלה: תואר שני במנהל עסקים

מזל אסטרולוגי: עקרב

חברה: חברת הנדל”ן jtlv

אתר אינטרנט:  www.jtlv.co.il

תפקיד: מנכ”ל      

משפט מפתח

תיצור את המציאות שאתה חולם עליה

על עצמי

נולדתי בפ”ת וגדלתי במשפחות אומנה ובפנימיות ,בגיל 14 הגעתי לקיבוץ יקום במסגרת חברת נוער, מכאן בעצם זכיתי למסגרת משפחה וחינוך שהביא אותי להדריך בתנועת הנוער של השומר הצעיר, משם יצאתי לשנת שירות בכרמיאל ומשם לצבא , לאחר מכן למדתי תואר ראשון במנהל עסקים שזו בחירה מאוד משמעותית בדרך שסייעה לי להתפתחות המקצועית לאחר מכן, התחלתי בגיל 27 בניהול משאבי אנוש בתעשייה עם מנטורית מקצועית שהפכה לימים למנטורית לחיים עבורי.

הדרך שעשיתי בניהול

עסקתי בניהול משאבי אנוש בתעשיית הפלסטיק והתרופות במשך 18 שנים, בנקודת זמן של שינוי עשיתי קורס קואצינג, שבה מנהל הקורס כיוון את המסלול קריירה שלי למנכ”לות עסקית למרות שנטיית הלב שלי היתה מנכ”לות חברתית. זה היה נראה כמו רף גבוה ולא בר מימוש אבל לחיים יש סדר משלהם, ובסוף הפגישה עם המנטור שלי חזרתי לקיבוץ והיתה מודעה שמחפשים מ רכז משק / מנהל עסקי שתפקידו לנהל את כלל הפעילות הכלכלית של הקיבוץ. מסתבר שהמודעה פורסמה שלושה שבועות לפני וראיתי אותה יום לפני שהיא הוסרה.

ניגשתי לברר פרטים על המשרה וככל ששמעתי על המשרה יותר ברקו עיניי והבנתי שזה המאצ’ שלי ושזה הדבר שאני צריכה לעשות. הגשתי מועמדות שהפתיע את עצמי ואת הסביבה ולאחר תהליך סדור של ראיונות ומבחנים התקבלתי לתפקיד. תפקיד שהוא רב תחומי הכולל ניהול נדל”ן ,חקלאות, שירותים ותשתיות, אחריות מאוד גדולה לפעילות עסקית שהיא בעלת השפעה כלכלית משמעותית על הקהילה וחבריה. הדרך שלי לצלוח את זה היתה לגייס שותפים לדרך בעלי תפקידים שעשו זאת בעבר וניהול בצוותי חשיבה ועבודה שבסופו של יום ,לאחר 5 שנות קדנציה יכולתי להיות שמחה בחלקי על הישגים לא מבוטלים לקידום של הפעילות העסקית. התמנתי לשנתיים נוספות ,ושוב לחיים סדר משלהם מיד לאחר המינוי התפנתה משרה של מנכ”לות באיגוד התעשייה הקיבוצית, וידעתי שאני האדם הנכון במקום הנכון.

תפקיד שמשלב רקע ניהולי תעשייתי ,הובלת תהליכים ,שירות והשאר כבר היסטוריה, שנתיים בתפקיד ומרגישה שאני נמצאת באזור הייעוד שלי , משהו שהרגשתי גם לאורך כל השנים בתפקידים שעשיתי.

תובנות מהדרך

בחרתי לחיות את החיים באופן משמעותי ובעוצמה בכל רבדיי החיים, בחרתי על אף נתוני הפתיחה הלא פשוטים לקחת אחריות וליצור מציאות אחרת עבורי ועבור הסובבים אותי. חושבת מה אני עושה עבור הסביבה ולא מה עושים עבורי. והדרך למקום שאני נמצאת בו לא היתה מובנת מאליה והיתה רצופה בהרבה קשיים ואתגרים.

על אף האתגר לנהל קריירה וחיי משפחה אני חווה נחת משלושת המופלאים שבוחרים לחיות חיים משמעותיים כל אחד בדרכו.

עצה טובה שקיבלת

לספור עד עשר אז ספרתי עד מאה

עצה טובה לתת

חיה את החלום, שים לך מטרות ,תיצור את תמונת החיים שאתה רוצה לעצמך ותשקיע בשביל לממש את זה.
יש לנו משמרת אחת בוא נעשה אותה הטובה ביותר שאפשר.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  • ללמוד בכל שלב ושלב בקריירה , במהלך כל שנות עבודתי למדתי גם תואר שני ובנוסף לימודי העשרה שהרחיבו את תפיסת התפקיד שלי
  • לפתח חיים עשירים מעבר לתפקיד ,משלבת תמיד עבודה ויצירה במגוון תחומי אומנות מעצים ומשביח את כישורי הניהול והעשייה. כלים שלובים שיוצרים שלם אחד גדול יותר
  • לעשות את הדברים עם תשוקה ומכוונות להצלחה

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

  • חריצות
  • התמדה
  • יכולת למידה וגמישות

המהלך הניהולי של השנה

בתקופת הקורונה התאמנו את הארגון למתן מענה רלוונטי לתעשיינים בזמן אמת, צמצמנו את אי הוודאות והכאוס שהם פועלים בתוכו ויצרנו מרכיבי סיוע רבים.
לשמחתי, הצלחנו בכך.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

שמעון פרס אדם שחי והוביל והשאיר את חותמו בעולמות של חדשנות וקידמה
פרס האיש הפרטי, הוא איש היזמות ,חדשנות והעשייה

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

סרט הגשרים של מחוז מדיסון

ספר פריצת גבולות של אלון אולמן

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

להיות שרת הכלכלה והתעשייה