חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דורון מאירסדורף

מנכ"ל סטורדוט

שם ושם משפחה: דורון מאירסדורף                          

השכלה: דוקטורט (טכניון)

מזל אסטרולוגי: מאזניים

חברה: סטורדוט

אתר: www.store-dot.com

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

אם אתה רוצה לשנות את העולם – תחלום בגדול, אבל תנהל בדברים הקטנים

הדרך לתפקיד

אחרי סיום לימודי הדוקטורט עברתי עם כל משפחתי הכוללת את דנה אישתי, ילדה בת שנתיים וילדה בת חודשיים לעמק הסיליקון. מעבר זה קרה בתחילת מהפכת האינטרנט והבועה שהתנפחה והתפוצצה בהמשך, המעבר היה בי”ס מצוין לעולם המסחרי. ניהלתי פרוייקטי ייעוץ מול יצרניות השבבים הגדולות והייתי מעורב בתכנונם של כ-40 מפעלי סמיקונדוקטור ברחבי העולם. לאחר מכן הקמתי וניהלתי שני סטרטאפים בעולם האינטרנט , אבל פיצוץ הבועה בשילוב שיקולים אישיים זירז את חזרתנו לארץ לאחר 10 שנים מלאות עשייה. עם חזרתי הצטרפתי כסמנכ”ל תפעול וטכנולוגיה של msystems  תחת דב מורן. לאחר הרכישה ע”י סנדיסק ,ניהלתי את פעילות כונן מצב מוצק Solid State Drive  לעולם הלפטופים. בהמשך נרכשה סנדיסק ע”י Western Digital תמורת 19 מיליארד דולר. עם העזיבה החלטתי לפתוח סטארטאפ שישנה סדרי עולם  בתחום האנרגיה, ובמיוחד בסוללות. ראיתי שאפשר באמצעות חומרים חדשים לאפשר טעינה מלאה של סוללה בחמש דקות ואפילו בדקה. כך נולדה סטורדוט שממוקדת בפיתוח סוללות לרכבים חשמליים, ובעצם באה לפתור את חווית הטעינה שהיא הבעיה העיקרית מעבר לרכבים חשמליים.

על עצמי

חובב צילום וטיולים במקומות מיוחדים, רצוי בשילוב אופני הרים ותוואי שטח מאתגר.

עצה טובה שקיבלת

Think big or go home

עצה טובה לתת

תחשבו על הדורות הבאים. כסף לבדו הוא לא היעד העיקרי והוא לא יעשה אתכם מאושרים.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

חדשנות היא תהליך חזרתי ופעמים רבות סיזיפי. תלכו עם הלב שלכם, ההצלחות הגדולות שהייתי עד להן באו למרות דעות של מומחים רבים שאולי יודעים יותר מכם בתחום כלשהו, אבל אין להם את התעוזה, הכשרון או המוטיבציה שלכם. ההצלחה במיזם שאפתני אינה מובטחת כלל, ולכן חשוב להפנים שההנאה האמיתית היא מהדרך.

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

ראשית נחישות מתלהבת. יהיו הרבה תקלות וחסמים בדרך וצריך להיות מסוגלים להתמיד ולדחוף קדימה בכל מחיר. מנגד, יהיה צריך לא פעם לשנות כיוון ולא להיות מאוהבים יותר מדי בפתרון או במוצר אליו כיוונתם. גמישות מחשבתית ויכולת התאמה לשינויים טכנולוגיים , עיסקיים או תחרותיים היא קריטית.

המהלך הניהולי של השנה

זיהוי פוטינציאל בשוק המתפתח במהירות של עולם הרחפנים וההבנה שאפשר להציע להם מודל עלויות אטרקטיבי באמצעות טעינה מהירה. לטובת התחום ,בנינו בזריזות רחפן הדגמה אוטונומי שנטען בחמש דקות ומייתר את הצורך באדם המחליף סוללות ובצורך לסוללות נוספות בכלל.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

לגדול יחד עם דב מורן היתה חוויה מעצימה. החל מהחזון שאפשר מישראל לכבוש את העולם עם רעיון ייחודי (דיסק און קי) וכלה ביכולת להתחבר לייצרנים הגדולים ולנהל קרב מול מעצמות טכנולגיות מעמדה של חוזקה.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

סדרת הספרים של אלי גולדרט The Goal, The critical chain, It’s not luck

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

חינוך. לבנות מסגרת חינוכית לדור הצעיר,  שתחליף את העולם הוותיק של בית הספר מצד אחד, אבל גם לא מתמכרת כולה לעולם הווירטואלי מצד שני. לאפשר לדור הצעיר לפתח יכולות שיהיו חשובות לעתידו ולא מקצועות צרים שמישהו פעם החליט שהם חשובים עבורו ולבסוף מתבררים כמיותרים.