חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רועי וישנוביצקי

מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן

שם ושם משפחה: רועי וישנוביצקי                   

השכלה: תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים, התמחות בחשבונאות

חברה: קבוצת חג’ג’ ייזום נדל”ן

מספר עובדים: 50

אתר אינטרנט: www.Hagag-Group.co.il

תפקיד: מנכ”ל

       

משפט מפתח

“Never say never because limits like fears are often just illusions”
(Michael Jordan)

הדרך לתפקיד

התחלתי את דרכי במשרד רואה החשבון EY. התקופה במשרד הייתה מלאת עשייה ולימוד, התמזל מזלי לעבוד עם אנשים נפלאים שמלווים אותי עד היום גם בפן האישי וגם בפן המקצועי. לאחר שש וחצי שנים החלטתי לחפש את האתגר הבא ועברתי לאלקטרה M&E. מייד עם הגעתי הודיע לי סמנכ”ל הכספים דאז שהוא עוזב ונאלצתי להתמודד, ללא הכנה מוקדמת, עם כל האתגרים הכרוכים בניהול מערך הכספים בחברה. זו הייתה תקופה מורכבת אך מעשירה. הקושי בבניית ״תורת לחימה״ לארגון ללא ידע מקדים הוא גם האקסלרטור ללמידה מהירה ויסודית.

היעד הבא, שהיה מאתגר לא פחות, החלטתי לחבור למחלקת הכספים של קבוצת דורי, החברה שבתקופתי ב- EY שימשתי כמנהל צוות הביקורת שלה. לאחר כשנה, החברה נרכשה על ידי עמוס לוזון ומאותו הרגע התרחב התפקיד שלי וכלל ניהול רוחבי של כל תחומי הפעילות של החברה.

בינואר 2017 עברתי לברלין, גרמניה לעבוד כסמנכ”ל הכספים של חברת הניהול בקבוצת Around Town. לאחר כשנה מוניתי גם לדירקטור המנהל של כלל פעילות החברה ולאורך השנים מילאתי תפקידי ניהול נוספים והייתי חלק ממערך הניהול הבכיר של הקבוצה.

בתפקידי האחרון בקבוצה מוניתי כמנכ”ל TLG Immobilien AG, חברת נדל”ן ציבורית גדולה מהגדולות והמוכרות בגרמניה, שם חוויתי, בנוסף לאתגרים הכרוכים בניהול חברה ציבורית עם מאות עובדים, גם התמודדות מול ועד עובדים גרמני עם מנטליות שונה מזו שהכרתי.

לקראת סוף שנת 2021 משפחתי ואני החלטנו לחזור ארצה. חבר משותף הכיר לי את צחי ועידו חג’ג’ שהחליטו לראשונה למנות מנהל כללי לחברה הציבורית שבשליטתם. החיבור ביננו היה מהיר וברור ולאחר כמה פגישות החלטנו לחבור יחד.

על עצמי

נשוי לגילי, אב ליולי, יהונתן ואדם. חובב ספורט ככלל וכדורסל בפרט. מאוד אוהב ומוקיר זמן איכות עם המשפחה והחברים הקרובים.

עצה טובה שקיבלת

במהלך שהותי בגרמניה הכרתי חבר שהפך לאחד מחברי הקרובים ביותר. לפחות אחת לשבוע נהגנו להיפגש לשיחה ארוכה על כלל נושאי החיים, חלקם אישיים וחלקם עסקיים. בכל פעם שהייתי משתף אותו בלבטים שלי ומספר לו על הדעות השונות שאספתי הוא היה אומר: “תקשיב לבטן ולא לסביבה”.

זה טוב לשמוע ולאסוף דעות שונות וכן ללמוד מניסיונם של אחרים אבל לבסוף ההחלטה הנכונה תלויה בנסיבות המקרה הספציפי והתשובה טמונה בנו.

עצה טובה לתת

הקושי הניהולי, כמו בחיים הוא לא השגת המטרה אלא הצבת היעדים. תמיד הציבו יעדים, את הדרך להשגתם תמצאו בהקפדה על משמעת והתמדה. לעולם אל תתנו לפחד מכשלון לנהל אתכם, כוונו הכי גבוה שניתן, חשבו מחוץ לקופסא ולעולם אל תתייאשו.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  • דאגו שלכל מנהל בחברה יש ערך מוסף בתחומו מעבר למה שאתם יכולים לספק כאינדיבידואל
  • אל תטפלו רק בבעיה נקודתית, נסו לפתור את הבעיה בתהליך
  • תשקיעו במנהלים ובעובדי החברה, הם המנוע והדלק של העסק
  • תשקיעו בפגישות אישיות אחת לתקופה עם הכפופים לכם
  • תמיד תציבו יעדים ומטרות עם לוחות זמנים ברורים

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

ביטחון עצמי גבוה, תקשורת בינאישית גבוהה, אמביציה, יכולת לנהל כמה משימות במקביל

המהלך הניהולי של השנה

קבוצת עזריאלי רכשה חברת חוות שרתים בכ- 2.8 מיליארד ש”ח. עזריאלי זיהו את תחום ה- Data Center לפני תקופה ובאמצע 2021 ביצעו השקעה מהותית כדי להרחיב את הפעילות לאירופה.  עולם הנדל”ן עובר שינויים רבים ומצריך יצירתיות וחדשנות. מאחר ותחום חוות השרתים הינו תחום משיק לתחום הנדל”ן ויחד עם הקדמה הטכנולוגית והצורך הבלתי נגמר באחסון נתונים, לדעתי זה תחום שעוד יתפתח רבות בשנים הבאות.

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

בתי – יולי היא מקור השראה עבורי.

כשעברנו לגרמניה יולי עוד לא היתה בת 4, בטווח גילאים שבו בקושי מבינים מה קורה ובטח לא יודעים כיצד להתמודד.

ההתאקלמות במדינה זרה לא היתה קלה, היא היתה צריכה להתמודד עם שפות חדשות, חברים שלא הכירה, מסגרות לימודיות עם דרישות ונורמות התנהגותיות שונות ממה שהכירה.

עם כל הקשיים היא מעולם לא ויתרה, לא נכנעה למוסכמות חברתיות ותמיד עמדה על שלה.

בכל פעם שאני חושב עליה אני מלא גאווה.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

The last dance

כחובב כדורסל ואוהד שיקאגו, הסדרה התיעודית על הקבוצה ההיסטורית הייתה מרתקת.

העובדה שגדול השחקנים בהיסטוריית המשחק נמדד לא רק על בסיס ההישגים האישיים שלו אלא על מנהיגותו יוצאת הדופן, לקיחת האחריות והעובדה שהפך את השחקנים סביבו לטובים יותר, מהווה עבורי השראה.

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד 

הדבר שכי מושך אותי בעבודה הוא יצירה ופיתוח עסקי. אני חושב שאין יותר כייף מלצמוח יחד עם חברה לממדים גדולים יותר ולתחומי פעילות חדשים.

הגעתי לקבוצת חג’ג’ עם רצון וחזון משותף לקדם ולפתח את החברה וזה בדיוק מה שאני אוהב לעשות.