חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דף הבית » אבי רוזנבאום – יו”ר ברוקר סוכנות לביטוח

אבי רוזנבאום – יו”ר ברוקר סוכנות לביטוח

אבי רוזנבאום

יו"ר ברוקר סוכנות לביטוח

שם ושם משפחה: אבי רוזנבאום 

השכלה: תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, סוכן ביטוח פנסיוני מורשה, בוגר בחינות יעוץ השקעות וניהול תיקים מטעם רשות ניירות ערך, בוגר קורס חשבי שכר בכירים, בוגר קורס דירקטורים וקורס גישור.

מזל אסטרולוגי: גדי

חברה: בעבר מנכ”ל כלל פנסיה וגמל, כיום איש עסקים, שותף ובעלים של סוכנויות ביטוח.

אתר אינטרנט: www.broker-ins.co.il

תפקיד: יו”ר ברוקר סוכנות לביטוח                            

משפט מפתח

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

הדרך לתפקיד

בשנת 2003 התגלגלתי לעולם הביטוח בעקבות מודעת דרושים קטנטנה באחד מהעיתונים.

את התחום למדתי במבטח סימון סוכנות לביטוח מקבוצת מגדל, שם התחלתי כסוכן ביטוח פנסיוני והתקדמתי במהרה בסולם התפקידים בארגון עד לתפקיד אותו הגדרתי כמטרה בתחילת דרכי והוא מנהל המטה המקצועי, תחום פרישה ולקוחות חשובים.

בשלהי שנת 2012 מר איזי כהן מונה לתפקיד מנכ”ל כלל חברה לביטוח והוא הציע לי להצטרף לחברת כלל לתפקיד סמנכ”ל בכיר, מנהל מטה החטיבה לחסכון ארוך טווח.

לאחר מסע שכנועים מאסיבי קיבלתי את הצעתו כך שבתחילת שנת 2013 התחלתי לעבוד בחברת הביטוח כלל.

בתחילת 2015 הוצע לי לנהל את החטיבה לחסכון ארוך טווח ואת תפקיד מנכ”ל חברת הבת כלל פנסיה וגמל אותו מילאתי עד לשלהי שנת 2018 אז החלטתי לסיים את תפקידיי בחברה ולצאת לדרך חדשה ועצמאית.

על עצמי

איש של אנשים, מסתכל ומדבר בגובה העיניים, משתדל להשאיר את האגו בחניה לפני שאני נכנס למשרד.  חד מחשבה, חושב מחוץ לקופסא ותמיד כמה צעדים קדימה,שנון, מעיין שופע של רעיונות ויזמויות,

עצה טובה שקיבלת

אמא שלי תמיד אמרה לי שאין דבר שלא אוכל לעשות או להשיג וכל תפקיד שארצה אוכל להיות בו, זה היה מאוד משמעותי עבורי לחיזוק תחושת הביטחון העצמי שלי ולמיצוי היכולות והכישורים שלי.

אבא שלי תמיד אמר לי שגם אם קשה אסור לוותר אלא אם זה משהו שהחלטת שאתה לא רוצה אותו יותר. זה היה מאוד משמעותי עבורי במקומות בהם התעקשתי ולא ויתרתי עד שהגעתי לתוצאה הרצויה ובמקומות אחרים בהם ידעתי מתי להפסיק ולהחליט לוותר על התוצאה המבוקשת.

אשתי תמיד אמרה לי שאני צריך ללכת רק בדרך שלי ולא לבחור תמיד בדרך שכבר נסללה לפני. זה היה מאוד משמעותי עבורי בצמתים שונים בחיי בהם לפעמים קיבלתי החלטות לא שגרתיות שהפתיעו את החברים והמשפחה הקרובה.

עצה טובה לתת

  1. תחביב – מצא לך תחביב שעושה לך טוב ותתמיד בו – זו דרך נפלאה לנקות את הראש, תעצור מדי פעם לנשום ולחשב מסלול מחדש – המרוץ העסקי לא תמיד מאפשר לנו לקחת רגע פסק זמן ולבדוק אם נדרש לעשות שינויים בדרך.
  2. אל תצבור – תחושת הבדידות בתפקידים הבכירים שכיחה מאוד. חוסר יכולת השיתוף של דברים שעוברים עליך והצורך לדאוג לכולם כל הזמן עלולים לפגוע בסופו של יום בך. קח לך מנטור מחוץ לארגון (פסיכולוג, יועץ או כל בעל תפקיד אחר) איתו תוכל להרגיש בנח לדבר על הכל, לפרוק ולשתף.
  3. איזונים – הזמן עובר מהר ואת הנעשה אין להשיב. נסה ליצור שעות וימים מוגדרים בהם יש הפרדה מוחלטת בין העבודה לבין החיים האישיים והמשפחה.

מהניסיון העשיר שלך, 3 טיפים שיעזרו למנהל להצליח

  1. שדרת ניהול חזקה – המפתח להצלחה שלך הוא האנשים שיקיפו אותך. אל תתפשר באיכות האנשים סביבך, כל אחד מהם צריך להיות מוכשר וטוב ממך בתפקיד הספציפי שייעדת אותו אליו.
  2. ללמוד כל הזמן – אל תפסיק אף פעם ללמוד ולהיות עדכני בתחומי הפעילות שלך. חדשנות והובלה הן מילות מפתח להמשך הצמיחה של העסק שלך.
  3. LIVE – זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי! אל תאבד את עצמך לדעת לטובת העבודה. תחייה חיים מלאים, זה יתרום לך יותר ממה שאתה חושב גם בעבודה וגם יחזק אותך כלפי עצמך והסובבים אותך.

אלו תכונות נדרשות להיות מנהל מצליח

מסירות – מנהל מצליח חייב להיות מסור לעבודה שלו, למנהלים ולעובדים בחברה שלו.

ידע – מנהל מצליח חייב להבין לעומק את הסביבה העסקית בה הוא פועל ואת העסק שלו מלמטה למעלה.

יכולת להוביל– מנהל מצליח לדעת להוביל את בעלי תפקידים וההנהלה סביבו, לדרבן אותם, להוות מודל לדוגמא.

ניהול זמן – מנהל מצליח חייב לדעת לנהל בצורה אופטימאלית את הזמן שלו וחשוב מכך לא לבזבז זמן מיותר של חברי ההנהלה שלו ובעלי תפקידים אחרים בישיבות מיותרות ומרובות משתתפים.

המהלך הניהולי של השנה

למרות ששנת 2020 היתה שנה קשה מבחינה עסקית, החלטנו להשקיע יותר בעסק שלנו. לא הוצאנו עובדים לחל”ת ואף הגדלנו את ההוצאה שלנו והקמנו מוקד פנימי לתיאומי פגישות מתוך מטרה לצמוח למרות משבר הקורונה וכך היה. כמו כן, בתחילת 2020 צירפנו אלינו שותף נוסף כמנכ”ל משותף , תת אלוף במילואים עופר לוי שהגיע אלינו עם המון ניסיון ניהולי ורוח עשייה

מודל לחיקוי או מקור להשראה עבורך

אין לי מישהו ספציפי שאני יכול לסמן אותו כמודל לחיקוי או מקור השראה.

במהלך הקריירה שלי נחשפתי להמון מנהלים , שותפים וקולגות שמכל אחד מהם למדתי מה לקחת אלי ומה לא לקחת. אני מעריך מאוד את אריק יוגב (כיום מנכ”ל אילון) שהיה המנהל שלי ממנו למדתי המון על ניהול אנושי, על תבונה ורגישות. גם מיוני קופרמן שהיה המנהל שלי למדתי המון על תהליך קבלת החלטות ועל ניהול יעיל של עסק.

ספר או סרט / סדרה שהשפיע עליך

“בלוז לחופש הגדול” – סרט המלווה חבורה של שבעה נערים ונערות בחופש הגדול האחרון לפני הגיוס לצה”ל.

הסרט נוגע בתהליך ההתבגרות ובקבלת החלטות שיעצבו ויקבעו את הדימוי העצמי ועתידם של כל אחד מהחבורה.  החופש האחרון בו מנסה כל אחד לעצמו, וכולם ביחד, להפליג בחלומות יחד עם ניסיון לשנות את המציאות הפנימית והחיצונית.

מהו ג’וב חלומותייך בעתיד

בעתיד מאמין שארצה להשתלב בתחום האקדמיה כמרצה וכחוקר בתחומי חסכון ארוך טווח, תכנוני הפרישה, הגיל השלישי והחינוך הפיננסי וזאת יחד עם השתלבות בנושאים אלו בתחום המדיה והתקשורת.

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שלח/י אלינו את המאמר

פורום המנכ"לים

העלאת קבצים: פורמט word בלבד