חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקוחות ממליצים

עלתה בחלקי הזכות לקבל מ- Avi Peretz שהוא מקור השראה ומנטור עבורי, את הספר עליו עבד זמן רב- ‘סודות ההצלחה’.
 
ספר שמגולל את סיפורי ההצלחה של אלו שהצליחו בגדול, מנכ”לים מכל התחומים. אבי בספרו מנגיש לקוראים סיפורים אמיתיים מהשטח מעיר הולדתם, מספסל הלימודים, מהצבא ומהטיול הגדול.

“מטרת העל של אבי בספרו שבכל עמוד שתפתחו את הספר תלמדו משהו חדש, שהספר יעזור לגלות מה נחוץ לכל אחד מאיתנו כדי להנגיש את החלום שיש לרבים מאיתנו להתפתח, להתקדם, לחלום חלומות ברי השגה, לעבוד קשה ולהשיג אותם, תוך כדי מתן השראה ודוגמה לילדים שלנו והמון כבוד ואהבה לבני הזוג ולהורים שלנו.” (אבי פרץ)

חייב לציין שאבי הצליח לרגש אותי בזמן שהקריא לי את ההקדשה שכתב לי ויותר התרגשתי להגיע הביתה והדבר הראשון לקרוא את מילות התודה שכתב אבי לכל אחת ואחד שבורא עולם זימן לו בחיים…אכן בורא עולם זימן לשנינו חברות כה מיוחדת וכנה.

אבי הוא מתנה אלוקית לחברות, הוא תמיד שם כשצריך. אני תמיד נהנה לשבת איתו ופשוט להקשיב וללמוד. כל כך הרבה תובנות, כל כל הרבה חוכמה והכל נעשה באהבה ובענווה ובעיקר מתוך רצון כנה לעזור ולסייע תמיד.

ברגע שמתחילים לקרוא קשה מאוד להפסיק, זאת הסעבה לשעה המאוחרת שהפוסט מפורסם. אני כבר החלטתי שבשבוע הבא אקח איתי את הספר לטיול בארה”ב. בדיוק הפסק זמן שאני צריך עם הספר הכי נכון.

תודה לבורא עולם על המתנה.
תודות ל- Amir Nizam על תיעוד הרגע.

אילן יאיר בן-סעדון