חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלון אולמן

בעלים קוד המנצח בע"מ

שם ושם משפחה: אלון אולמן

השכלה: שני תארים בהצטיינות בכלכלה ומנהל עסקים

חברה: קוד המנצח בע”מ

אתר:  www.winnerscode.co.il

תפקיד: בעלים

משפט מפתח

הייעוד והשליחות שלי הם לעזור לאנשים ולחברות להשיג את  המטרות שלהם בעוצמה ובמהירות שהם לא הכירו.

הדרך לתפקיד

בשנת 2006 חיי השתנו. שם, על קו הסיום של תחרות האיירונמן הראשונה שלי הבנתי, איך אפשר לחיות את החיים. באותו הזמן הייתי סגן אלוף בחיל הים. ולמרות שפקדתי על ספינת טילים והייתי המפקד הראשי של קורס חובלים ואפילו בוגר בהצטיינות יתרה של הצי הבריטי וכשברשותי שני תארים בהצטיינות בכלכלה  – את התחושה העזה שאחזה בי על קו הסיום של התחרות באריזונה – טרם חוויתי.

מאז חיי השתנו ללא היכר. אני טוען שאדם צריך פלטפורמה פיזית כדי לצאת ממצרים ועבורי תחרות איש הברזל הייתה הפלטפורמה. מאז חרשתי את כדור הארץ כדי למפות, למדל ולהבין את ה-DNA של הצלחה.

בשנת 2007 השתחררתי מצה”ל לאחר 23.5 שנים והתחלתי להרצות בפני אנשים וארגונים שונים את “סיפורו של איש הברזל” הרצאה שעד מהרה הפכה להרצאה מבוקשת מאוד.

בשנת 2009 קיימתי את סדנת קוד המנצח הראשונה. שנתיים לאחר מכן, הקמתי את חברת ההתפתחות האישית ‘קוד המנצח’ שלימים הפכה לחברת ההתפתחות האישית הגדולה והחשובה בארץ.

מאז הקמתי כבר 5 חברות ויחד עזרנו ללמעלה מ-400,000 איש ולכ-400 ארגונים ועסקים להשיג את המטרות שלהם. בין היתר הספקתי גם להיות מאמן המנטאלי של נבחרת ישראל בכדורגל, להרצות יחד עם טוני רובינס בהיכל מנורה מול כ-7,500 איש, בהרצאת ההתפתחות האישית הגדולה ביותר שהתקיימה בארץ. כתבתי ספר שהפך במהירות לרב מכר וכיום הוא דאבל פלטינה. את כל המתודולוגיה שלי הימרתי גם לתוכנית ילדים דיגיטלית שמאושרת משרד החינוך ונלמדת בבתי ספר רבים.