חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דף הבית » מאמרים » מהו מנכ”ל ומה תפקידו בחברה?

מהו מנכ”ל ומה תפקידו בחברה?

בעולם העסקים המתפתח ללא הרף, זה לא נדיר לשמוע את המונח “מנכ”ל”.

אבל מה בדיוק טומן בחובו התואר הזה ומדוע הוא כל כך מכריע להצלחת החברה?

היום, אנו מתעמקים בדברי המנכ”ל כדי להבין את התפקיד המרכזי שהם ממלאים בנוף הארגוני.מנכ”ל, קיצור של Chief Executive Officer, הוא המנהל הבכיר ביותר בארגון.

הם אלו שמנווטים את הספינה, ומקבלים החלטות קריטיות שמעצבות את עתיד החברה. אבל להיות מנכ”ל זה לא רק להיות בעל תואר מפואר ומשרד פינתי – זה דורש סט ייחודי של מיומנויות, תכונות ומאפיינים שמבדילים אותם מהשאר.

אחת המיומנויות המרכזיות שמנכ”ל חייב להחזיק היא היכולת לנווט דרך אי ודאות ואי בהירות. בשוק המשתנה במהירות, שבו אתגרים והזדמנויות חדשים צצים מדי יום, מנכ”ל טוב צריך לעמוד על הרגליים במהירות ולהסתגל.

הם חייבים להיות בעלי חזון לצפות מגמות, האומץ לקחת סיכונים מחושבים, וחוסן לחזור מכישלונות.אבל זה לא נעצר שם. מנכ”ל חייב גם להיות בעל כישורי תקשורת ומנהיגות מצוינים. הם חייבים להיות מסוגלים לבטא את החזון שלהם ביעילות, לעורר השראה בצוות שלהם ולרכז את כולם לקראת מטרה משותפת.

מנכ”ל טוב יודע לבנות צוות חזק ומגובש, להאציל משימות ולהעצים את העובדים למיצוי הפוטנציאל שלהם.אז מה בעצם תפקידו של מנהל בחברה ובמה הוא שונה מזה של מנכ”ל? בעוד ששתי התפקידים עשויים לחלוק קווי דמיון מסוימים, המנכ”ל אחראי בסופו של דבר לאסטרטגיה והכיוון הכוללים של החברה, בעוד שמנהלים מתמקדים יותר בתפעול היומיומי ובהבטחת ביצוע המשימות ביעילות. הבנת ההבחנה בין תפקידים אלו חיונית לניהול ארגוני יעיל.

הצטרפו אלינו כשאנחנו צוללים עמוק יותר לתוך עולם המנכ”לים, בוחנים את המאפיינים הספציפיים שהופכים מנכ”ל טוב, ובוחנים תפקידים אחרים בחברה שחולקים תכונות דומות. התכונן לקבל תובנות חשובות והערכה חדשה לדברי המנכ”ל.

בנוסף לקביעת הכיוון הכולל, למנכ”ל יש גם תפקיד מכריע בקבלת ההחלטות. הם עושים בחירות קריטיות שמשפיעות על עתיד החברה, כמו כניסה לשווקים חדשים, השקת מוצרים חדשים או רכישת עסקים אחרים. ההחלטות שלהם מבוססות על ניתוח קפדני של מגמות שוק, נוף תחרותי והביצועים הפיננסיים של החברה.

חשיבותו של המנכ”ל בהצלחת החברה

המנכ”ל ממלא תפקיד מרכזי בהצלחת החברה. כמנהל הבכיר ביותר, המנכ”ל אחראי על קבלת החלטות אסטרטגיות, הנעת צמיחה והבטחת הרווחה הכוללת של הארגון.

אחת התפקידים העיקריים של מנכ”ל היא לספק מנהיגות והכוונה לחברה. הם קובעים את החזון, המשימה והיעדים, ופועלים ליישור הארגון כולו לקראת השגתם. על ידי קביעת יעדים ואסטרטגיות ברורות, המנכ”ל יוצר מפת דרכים להצלחה ומנחה את החברה לקראת התוצאות הרצויות שלה.

בנוסף לקביעת הכיוון הכולל, למנכ”ל יש גם תפקיד מכריע בקבלת ההחלטות. הם עושים בחירות קריטיות שמשפיעות על עתיד החברה, כמו כניסה לשווקים חדשים, השקת מוצרים חדשים או רכישת עסקים אחרים. ההחלטות שלהם מבוססות על ניתוח קפדני של מגמות שוק, נוף תחרותי והביצועים הפיננסיים של החברה.

יתר על כן, המנכ”ל אחראי על בנייה וטיפוח של תרבות ארגונית חזקה. הם יוצרים סביבה שבה העובדים מרגישים מוטיבציה, מוערכים ומועצמים לתרום כמיטב יכולתם. על ידי טיפוח תרבות עבודה חיובית, המנכ”ל מקדם מעורבות עובדים, פרודוקטיביות, ובסופו של דבר, הצלחת החברה.

היבט מרכזי נוסף בתפקיד המנכ”ל הוא ייצוג החברה בפני בעלי עניין חיצוניים. זה כולל משקיעים, לקוחות, שותפים והציבור. המנכ”ל משמש כפנים של החברה, ומעביר את ערכיה, ייעודה והישגיה. הם בונים ומתחזקים קשרים עם מחזיקי עניין מרכזיים, ומבטיחים אמון ואמינות לארגון.

יתרה מכך, המנכ”ל אחראי למשיכת ושימור כישרונות מובילים. הם שוכרים מנהלים ומנהלים בעלי הכישורים והמומחיות הדרושים כדי להניע את החברה קדימה. על ידי בניית צוות מנהיגות חזק, המנכ”ל מבטיח שלחברה יהיו האנשים הנכונים בתפקידי מפתח, המסוגלים לבצע את האסטרטגיות של החברה ביעילות.

לסיכום, המנכ”ל הוא גורם מרכזי בהצלחתה של חברה. הם מספקים מנהיגות, מקבלים החלטות אסטרטגיות, מעצבים את התרבות הארגונית, מייצגים את החברה כלפי חוץ ומושכים כישרונות מובילים. תפקידם הוא קריטי בהכוונת הארגון להשגת יעדיו והנעת צמיחה ארוכת טווח.

המיומנויות והתכונות העיקריות של מנכ”ל מצליח

למנכ”ל מצליח יש מגוון רחב של מיומנויות ותכונות המאפשרות לו להוביל ולנהל ביעילות חברה. אנשים אלו אחראים על קבלת החלטות אסטרטגיות, הנעת צמיחה והבטחת ההצלחה הכוללת של הארגון. הבה נבחן כמה מהמיומנויות והתכונות העיקריות שתורמות להצלחתן.

בראש ובראשונה, מנכ”ל מצליח חייב להיות בעל כישורי מנהיגות חזקים. הם צריכים להיות מסוגלים לעורר השראה ולהניע את הצוות שלהם, להגדיר חזון ברור לחברה ולקבל החלטות קשות בעת הצורך. מיומנויות תקשורת אפקטיביות הן גם חיוניות, שכן מנכ”לים צריכים להיות מסוגלים לבטא את החזון והמטרות שלהם בצורה ברורה לבעלי עניין פנימיים וחיצוניים כאחד.

בנוסף לכישורי מנהיגות ותקשורת, מנכ”לים חייבים להיות בעלי הבנה עמוקה של התעשייה בה החברה שלהם פועלת. זה כולל הישארות מעודכנת במגמות בשוק, ניתוח מתחרים ותקנות בתעשייה. על ידי ידע רב בתעשייה, מנכ”לים מצוידים טוב יותר לקבל החלטות מושכלות שמניעות את החברה קדימה.

חשיבה אסטרטגית היא מיומנות מפתח נוספת שיש למנכ”לים מצליחים. יש להם את היכולת לנתח מצבים מורכבים, לזהות הזדמנויות ולצפות אתגרים פוטנציאליים. זה מאפשר להם לפתח ולהוציא לפועל אסטרטגיות יעילות המתאימות למטרות ויעדי החברה.

יתר על כן, כושר הסתגלות חיוני להצלחתו של מנכ”ל. הנוף העסקי משתנה כל הזמן, ומנכ”לים חייבים להיות מסוגלים להסתגל לטכנולוגיות חדשות, תנאי שוק והעדפות לקוחות. הם צריכים להיות פתוחים לרעיונות חדשים ומוכנים לאמץ שינויים כדי לשמור על החברה שלהם לפני המתחרים.

יושרה והתנהגות אתית הם גם תכונות חשובות של מנכ”ל מצליח. אנשים אלו משמשים מודל לחיקוי עבור עובדיהם ונותנים את הטון לתרבות החברה. על ידי הפגנת כנות, שקיפות והגינות, מנכ”לים יוצרים סביבת עבודה חיובית ובונים אמון עם הצוות שלהם.

לבסוף, למנכ”לים מצליחים יש כישורי קבלת החלטות חזקים. הם מסוגלים לאסוף ולנתח מידע רלוונטי, לשקול את היתרונות והחסרונות ולבצע בחירות מושכלות. החלטיות היא הכרחית בסביבה עסקית בקצב מהיר, שכן מנכ”לים צריכים להיות מסוגלים לקבל החלטות בזמן שיש להן השפעה משמעותית על הצלחת החברה.

לסיכום, להיות מנכ”ל מצליח דורש שילוב של מנהיגות, תקשורת, ידע בתעשייה, חשיבה אסטרטגית, התאמה, יושרה וכישורי קבלת החלטות חזקים. על ידי טיפוח מיומנויות ותכונות אלו, מנכ”לים מסוגלים לנווט ביעילות את הארגונים שלהם לעבר צמיחה והצלחה.

ניווט באי ודאות ויכולת הסתגלות

ניווט באי ודאות ויכולת הסתגלות היא מיומנות חיונית עבור כל מנכ”ל. בנוף העסקי המהיר והמשתנה של היום, מנכ”לים צריכים להיות מסוגלים לצפות אתגרים בלתי צפויים ולהגיב אליהם. יכולת זו להסתגל ולנווט באי ודאות יכולה לגרום או לשבור את הצלחתה של חברה.

אחד התפקידים העיקריים של מנכ”ל הוא לספק כיוון אסטרטגי לחברה. הם אחראים על קביעת החזון והיעדים, והתוויית המסלול לארגון. עם זאת, בסביבה לא ודאית ומתפתחת, היצמדות לתוכנית נוקשה לא תמיד היא הגישה הטובה ביותר. מנכ”לים צריכים להיות גמישים ופתוחים לשינויים, מסוגלים להתאים את האסטרטגיות והתוכניות שלהם כאשר מתעוררים מידע ונסיבות חדשות.

הסתגלות היא לא רק תגובה לשינוי, אלא גם חיפוש יזום של הזדמנויות לנוכח חוסר הוודאות. מנכ”לים צריכים להיות יזמים וחדשניים, ולבחון כל הזמן רעיונות ואפיקי צמיחה חדשים. עליהם לעודד תרבות של ניסויים ולמידה בתוך הארגון, להעצים את הצוותים שלהם לקחת סיכונים מחושבים ולחשוב מחוץ לקופסה.

ניווט באי ודאות מחייב גם מנכ”לים להיות אנשי תקשורת מצוינים. בזמנים של אי בהירות, עובדים מסתכלים על המנהיגים שלהם כדי לקבל הדרכה והרגעה. מנכ”לים צריכים להיות מסוגלים לבטא בצורה ברורה את החזון, הערכים והמטרות של החברה, תוך שמירה על עדכון הצוותים שלהם לגבי כל שינוי או אתגרים שעלולים להתעורר. תקשורת פתוחה ושקופה בונה אמון ומטפחת תחושת אחדות ומטרה בתוך הארגון.

היבט חשוב נוסף של ניווט באי ודאות וכושר הסתגלות הוא טיפוח תרבות של חוסן. מנכ”לים חייבים להוות דוגמה ולהפגין חשיבה חיובית מול מצוקה. עליהם לעודד את הצוותים שלהם לאמץ שינוי ולראות אתגרים כהזדמנויות לצמיחה. חוסן זה חיוני לבליית סערות, להתאושש מכשלונות, ובסופו של דבר להשיג הצלחה ארוכת טווח.

לסיכום, ניווט באי-ודאות ויכולת הסתגלות היא מיומנות קריטית עבור מנכ”לים בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו. על ידי אימוץ שינוי, טיפוח חדשנות וטיפוח חוסן, מנכ”לים יכולים להדריך את החברות שלהם בתקופות אי-ודאות ולמצב אותן לצמיחה מתמשכת והצלחה.

תקשורת ומנהיגות אפקטיבית

תקשורת אפקטיבית ומנהיגות הן שתי מיומנויות חיוניות שהולכות יד ביד כשמדובר בניהול חברה. כמנכ”ל, חשוב להבין את המשמעות של תקשורת אפקטיבית וכיצד היא יכולה להשפיע לטובה על הארגון.

כשאנחנו מדברים על תקשורת אפקטיבית, זה חורג מעצם העברת מידע. זה כרוך ביכולת להקשיב בתשומת לב, להביע רעיונות בצורה ברורה ולהבטיח שהמסר מובן על ידי הנמענים המיועדים. תקשורת אפקטיבית מטפחת שקיפות ואמון בתוך הארגון, ומאפשרת לעובדים להרגיש מוערכים ומובנים.

כמנהיג, באחריותך לתת את הטון לתקשורת אפקטיבית בתוך החברה. ניתן להשיג זאת על ידי יצירת מדיניות דלת פתוחה, עידוד עובדים לחלוק את מחשבותיהם ודאגותיהם, והקשבה פעילה למשוב שלהם. על ידי טיפוח תרבות של תקשורת פתוחה, אתה יוצר סביבה שבה רעיונות יכולים לזרום בחופשיות, מה שמוביל לחדשנות וצמיחה.

תקשורת אפקטיבית ממלאת גם תפקיד מכריע בבניית קשרים חזקים עם מחזיקי עניין. בין אם זה משקיעים, לקוחות או שותפים, היכולת לבטא את החזון והמטרות שלך בצורה ברורה היא חיונית. על ידי תקשור יעיל של יעדי החברה שלך, אתה יכול ליישר את כולם לקראת מטרה משותפת ולהניע הצלחה.

בנוסף למיומנויות התקשורת, מנהיגות יעילה חשובה לא פחות. מנכ”ל מצליח מבין את החשיבות של השראה והנעה לצוות שלו להגיע לגדולות. הם מובילים בדוגמה, מציבים סטנדרטים גבוהים ומפגינים יושרה במעשיהם.

למנהיג חזק יש גם את היכולת להסתגל לשינוי ולקבל החלטות קשות בעת הצורך. זה דורש שילוב של חשיבה אסטרטגית, כישורי פתרון בעיות ויכולת לנהל סיכונים ביעילות. על ידי הפגנת תכונות מנהיגות חזקות, מנכ”ל יכול להדריך את החברה דרך אתגרים ולנצל הזדמנויות.

יתר על כן, מנהיגות יעילה כרוכה בהעצמת עובדים וטיפוח תחושת בעלות. על ידי האצלת משימות ואחריות, מנכ”ל יכול לבנות צוות בעל ביצועים גבוהים עם מוטיבציה להשיג מטרות משותפות. זה לא רק מגביר את הפרודוקטיביות אלא גם מטפח סביבת עבודה חיובית ושיתופית.

לסיכום, תקשורת ומנהיגות יעילה הן מיומנויות חיוניות למנכ”ל. על ידי שליטה במיומנויות אלו, תוכל ליצור תרבות של תקשורת פתוחה, לשפר את היחסים עם מחזיקי עניין ולעורר השראה בצוות שלך להשיג הצלחה גדולה.

ההבחנה בין מנהל למנכ”ל

ההבחנה בין מנהל למנכ”ל יכולה להיות די משמעותית בסביבה ארגונית. בעוד ששתי התפקידים ממלאים תפקידי מנהיגות בחברה, האחריות, הסמכות והיקף העבודה שלהם שונים באופן משמעותי.

בבסיסו, מנהל אחראי לפיקוח על צוות או מחלקה בארגון. הם בדרך כלל אחראים על התפעול השוטף, ומבטיחים שהמשימות יושלמו ביעילות ועמידה ביעדים. מנהלים מתמקדים בביצוע ויישום אסטרטגיות שנקבעו על ידי הגורמים הגבוהים יותר, ולעתים קרובות הם מדווחים ישירות למנהל בדרג גבוה יותר, כמו מנכ”ל.

מצד שני, מנכ”ל הוא המנהל הבכיר ביותר בחברה. הם אחראים לקביעת החזון הכולל, הכיוון והיעדים ארוכי הטווח של הארגון. המנכ”ל עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הדירקטוריון כדי לפתח אסטרטגיות, לקבל החלטות קריטיות ולהוביל את החברה להצלחה. בניגוד למנהלים, למנכ”לים יש היקף סמכויות רחב יותר והם אחראים על הביצועים וההצלחה הכוללים של הארגון כולו.

בעוד שלמנהלים עשויה להיות הסמכות לקבל החלטות תפעוליות בתוך המחלקות שלהם, מנכ”לים הם מקבלי ההחלטות האולטימטיביים עבור החברה כולה. יש להם את הכוח לעצב את תרבות החברה, לקבל החלטות פיננסיות גדולות ולייצג את הארגון בפני בעלי עניין, משקיעים והציבור.

הבדל מרכזי נוסף בין מנהל למנכ”ל טמון ברמת המעורבות שלהם במשימות היומיומיות. מנהלים מעשיים יותר, מפקחים ישירות על צוותים, מחלקים עבודה ומבטיחים שהפרויקטים יסתיימו בזמן. מנכ”לים, לעומת זאת, מתמקדים בתכנון אסטרטגי, פיתוח שותפויות ובניית קשרים עם מחזיקי עניין מרכזיים. תפקידם אסטרטגי וחזון יותר, להנחות את החברה לעבר יעדיה ארוכי הטווח.

חשוב לציין שלא כל המנהלים שואפים להיות מנכ”לים, ולא כל המנכ”לים מילאו בעבר תפקידים ניהוליים. בעוד שלמנהלים מסוימים יש שאיפה לטפס בסולם התאגידים ולקחת על עצמם תפקידים ברמה גבוהה יותר, אחרים עשויים למצוא מילוי באחריות הניהולית שלהם. מנכ”לים, לעומת זאת, עשויים לבוא מרקעים שונים, כולל יזמות, פיננסים או אפילו תעשיות אחרות.

לסיכום, ההבחנה בין מנהל למנכ”ל היא משמעותית מבחינת אחריות, סמכויות והיקף העבודה. בעוד שמנהלים מתמקדים בתפעול השוטף ובהבטחת תפקוד יעיל של המחלקות שלהם, למנכ”לים יש תפקיד אסטרטגי וחזון, הקובע את הכיוון והיעדים ארוכי הטווח של הארגון כולו. שני התפקידים ממלאים תפקידים קריטיים בהצלחת החברה, אך תפקידיהם ותחומי ההתמחות שלהם שונים מאוד.

חקר תפקידים אחרים עם תכונות דומות

כאשר בוחנים את תפקידו של מנהל בחברה, זה יכול להיות מועיל לחקור תפקידים אחרים עם תכונות דומות. על ידי בחינת התפקידים הללו, נוכל לקבל הבנה טובה יותר של האחריות והמשימות השונות שמנהלים עשויים לקחת על עצמם. ידע זה יכול להיות בעל ערך בזיהוי תחומים פוטנציאליים לצמיחה ושיפור במסגרת התפקיד הניהולי.

תפקיד אחד שחולק קווי דמיון רבים עם מנהל הוא תפקיד של ראש צוות. הן המנהלים והן ראשי הצוותים אחראים להנחות ולתאם קבוצת אנשים לקראת מטרה משותפת. הם מפקחים על התפעול השוטף, מספקים תמיכה והכוונה לחברי הצוות, ומבטיחים שהמשימות יושלמו ביעילות וביעילות.

תפקיד נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא תפקיד של מנהל פרויקטים. בעוד שמנהלים בדרך כלל מפקחים על הפעולות של מחלקה או צוות, מנהלי פרויקטים מתמקדים בפרויקטים או יוזמות ספציפיות. הם אחראים לתכנון, ארגון וביצוע פרויקטים, תוך הקפדה על השלמתם בזמן ובמסגרת התקציב. מנהלי פרויקטים גם משתפים פעולה עם בעלי עניין שונים ומנהלים משאבים להשגת יעדי הפרויקט.

בנוסף לתפקידים אלה, זה יכול להיות מועיל לחקור את תחומי האחריות של מנהל. מנהלים, כמו מנכ”לים, הם בעלי היקף רחב יותר של סמכויות ולעתים קרובות מקבלים החלטות אסטרטגיות המשפיעות על הארגון כולו. בעוד שמנהלים מתמקדים בתפעול השוטף, למנהלים יש פרספקטיבה ארוכת טווח וקובעים את הכיוון הכולל של החברה. הבנת האחריות של מנהלים יכולה לספק תובנות לגבי החלטות ברמה גבוהה יותר שמנהלים עשויים להיתקל בהן.

חקר תפקידים אחרים בעלי תכונות דומות יכול לשפוך אור על ההיבטים הרבים של תפקידו של מנהל בחברה. על ידי בחינת האחריות והמטלות של ראשי צוותים, מנהלי פרויקטים ומנהלים, נוכל לקבל הבנה מקיפה של ההקשר הרחב יותר בו פועלים מנהלים. ידע זה יכול לעזור למנהלים לשפר את כישוריהם, לזהות תחומים לצמיחה ולתרום להצלחתו הכוללת של הארגון.

תובנות

כמנכ”ל חברה, יש חשיבות מכרעת להבנה מעמיקה של הארגון ופעולותיו. תפקידו של מנכ”ל חורג מעצם היותו דמות ראשונית; זה כרוך בקבלת החלטות קריטיות, קביעת כיוון אסטרטגי והבטחת הצלחת החברה.

אחת מהאחריות המרכזיות של מנכ”ל היא לספק מנהיגות והכוונה לחברה. עליהם להיות בעל חזון ברור לארגון ולתקשר אותו ביעילות לעובדים. על ידי הגדרת יעדים ויעדים ברורים, המנכ”ל יכול ליישר את החברה כולה לקראת מטרה משותפת.

בנוסף למתן כיוון, למנכ”ל יש גם תפקיד מכריע בהערכת ביצועי החברה. יש להם גישה לשפע של נתונים ותובנות שיכולים לעזור להם להעריך את הבריאות הפיננסית של החברה, מעמדה בשוק והביצועים הכוללים. על ידי ניתוח מידע זה, המנכ”ל יכול לזהות תחומים הדורשים שיפור ולקבל החלטות מושכלות כדי להניע את החברה קדימה.

יתר על כן, המנכ”ל אחראי על בנייה ותחזוקה של קשרים עם מחזיקי עניין מרכזיים כגון משקיעים, לקוחות ושותפים. מדובר ביצירת קשרים, ניהול משא ומתן על עסקאות וייצוג החברה בפורומים שונים. על ידי ניהול יעיל של קשרים אלה, המנכ”ל יכול ליצור הזדמנויות לצמיחה ולהניע את הצלחת החברה.

כמקבל ההחלטות האולטימטיבי, המנכ”ל נושא גם באחריות לניהול סיכונים והבטחת עמידה בחוקים ובתקנות. עליהם לקבל החלטות מושכלות, תוך התחשבות בהשפעה הפוטנציאלית על המוניטין והיציבות הפיננסית של החברה. על ידי ביצוע הערכות יסודיות והערכות סיכונים, המנכ”ל יכול להפחית סיכונים פוטנציאליים ולשמור על האינטרסים של החברה.

לסיכום, תפקידו של מנכ”ל הוא רב-פנים ודורש מערך מיומנויות מגוון. הם מספקים מנהיגות, מעריכים את ביצועי החברה, בונים קשרים עם מחזיקי עניין, מנהלים סיכונים ומקבלים החלטות קריטיות. התובנות וההערכה של המנכ”ל מסייעות בעיצוב עתיד החברה והנעת הצלחתה.

אולי יעניין אותך גם.....

מנכל
מעל 1,500 מנכ"לים מעריכים: מצב הכלכלה העולמית ישתפר ב־2024 - פורסם בגלובס

לפי סקר המנהלים הגלובלי של פירמת PwC, ייתכן כי למרות אתגרי השנה האחרונה, 2024 צפויה להיות שנה של צמיחה...

עכשיו 14
שלוש השיטות לניהול זמן שיהפכו אתכם לאפקטיביים במיוחד - פורסם בעכשיו 14

או שתנהלו אותו – או שהוא ינהל אתכם: הזמן. הוא חמקמק, לא עוצר לרגע ואף פעם לא חוזר אחורה. מה בכל...

9
סקר מנכ"לים בינ"ל: הטכנולוגיות המשבשות הזוכות לתשומת לב ממנכ"לים - פורסם ב Telecom News

סקר על 10 טכנולוגיות משבשות מדגיש את אלו, שהכי סביר, שתשפענה על עסקים והשקעות ב-12 החודשים הבאים. מהן...

3
איך פותרים את הבעיה שהכי מטרידה מנכ"לים היום?

בעידן הנוכחי, הטכנולוגיות ודרישות הלקוחות משתנות בקצב מסחרר • ארגון חפץ חיים חייב לעודד קבלת החלטות מהירה,...

8
תואר אקדמי וניסיון: תנאי הסף למינוי מנכ"ל - פורסם בכלכליסט

ועדת המינויים הפועלת בשירות המדינה, בראשות הנציב פרופ’ דניאל הרשקוביץ ושני נציגי ציבור, היא זו...

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שלח/י אלינו את המאמר

פורום המנכ"לים

העלאת קבצים: פורמט word בלבד