חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נטע שרייבר גמליאל

מנכ"ל Safe-Up

שם ושם משפחה: נטע שרייבר גמליאל

השכלה: תואר ראשון בפסיכולוגיה וכלכלה ומנהל מדיניות ציבורית באונ’ בן גוריון

חברה: Safe-Up

אתר: www.join.safeup.co

תפקיד: מנכ”ל

משפט מפתח

“כשאתה מתעסק בבעיה שלא וכאבת לך מבפנים וזה לא בוער בך, זה לא מספיק חזק זה לא יצליח”.

הדרך לתפקיד

בתור נערה הייתי בצופים, בצבא הייתי קצינת תש, בכל עולמות היזמות החברתית. אני לא באתי מעולם הטכנולוגי.

כשלמדתי באונ’ הצטרפתי לתוכנית – צהרים לשלטון המקומי. הייעוד של התוכנית הזו הוא להכשיר סטודנטים מלאי מוטיבציה ויכולות ולהכניס אותם לתפקידים בעלי יכולת השפעה ברשויות המקומיות, כלומר הון אנושי ואיכותי לרשויות המקומית בכדי לייצר שינוי חברתי. זה מאוד משקף את האישיות שלי ואת מה שרציתי לעשות בחיים.

נכנסתי מלאת אנרגיה לעבודה ברשויות המקומיות ונתקלתי בכל האתגרים שהמגזר הציבורי מביא איתו. לכן, התחלתי לחשוב על התקדמות אחרת. ביחד עם חברה שהכרתי בתכנית החלטנו לנסות לבנות משהו יחד, פיתחנו סטרטאפ שנקרא – Bookit  אפליקציה שמחברת בין לקוחות וספקיות בתחום לייף סטייל נשים.

זה הייתה “קפיצת הראש” הראשונה שלי לתוך קפיצת עולם היזמות. מכאן הוקסמתי מהתחום היזמי בארץ, והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות.

עשיתי את זה כשכירה במקביל וידעתי שאחרי אני לא חוזרת לרשות המקומית. בשלב זה יצאתי לחופשת לידה, רציתי להשקיע את כל כולי באפליקציה והיו כמה נורות אדומות.

הדבר המרכזי היה שלא התחברתי לבעיה עצמה – אני לפני שהקמתי את Bookit לא הלכתי בחיים לקוסמטיקאית. לכן, היה לי קשה להזדהות עם הספקיות והלקוחות, הרגשתי שזה לא מספיק.

השתתפנו בתוכנית הכרישים בעונה הקודמת – עם Bookit, קיבלנו גם הצעה, אבל בסוף החלטנו שאנחנו לא מקבלות את ההצעה. אני חיפשתי את הדבר הבא .
אני חיפשתי מיזם להצטרף אליו, אבל לא היה לי אומץ להתחיל את המיזם שלי על החלום של SAFE UP. התחלתי לעבוד על 3 מיזמים, תקופה של גילוי.
כל זה אני בחופשת לידה! בזמן זה החלטנו שאנחנו סוגרות את המיזם של Bookit.

ואז חיפשתי את הדבר הבא, פגשתי את טל זוהר שהוא השותף שלי היום וכבר בשיחה הראשונה שלו הוא סיפר לי על הויז’ן שלו, בניית עולם בטוח לבנות שלו ועל תנועת ה – Mee too.

היה לי ברור שאני רוצה שותף / שותפה שמביא המון ניסיון לשולחן.

בתחילת הדרך ששאלו אותי למה דווקא המיזם הזה?
הייתי עונה שלכל אישה הייתה חוויה אישית לא נעימה וכל אחת יכולה להתחבר. אני חוויתי חוויה אישית בשנות ה – 20 שלי. יצאתי עם חברות למסיבה, ושמתי לב שאחת החברות נעלמה.

אחרי כמה זמן מצאנו אותה בתוך החדר במצב של חסר אונים מוקפת בשני גברים, שישר ברחו כשנכנסו. באותו רגע זה היה רגע מכונן שעיצב אותי ושינה לי את ההבנה שיש לי כוח לשמור על חברות שלי ולהן יש כוח לשמור עליי. הבנתי מה זה אחוות נשים, איך ניתן לשמור אחת על השנייה.

חשבתי איך אפשר ליצור מצב שלכל אחת תהיה את התמיכה הזו.
פתחנו בפברואר 2020, ומאז אני המנכ”לית של החברה. המוטיבציה של שנינו היא מאוד חזקה ופנימיות וזה ממש עוזר בהשקעה, זה של כל מי שחלק מהדבר הזה.

באיזה שלב, התחלנו לעבוד על הפרויקט ונראה לאן זה מתפתח, התחלנו לעבוד על הפרויקט. אחרי 3 חודשים שקיבלנו אישור מהשוק שהרעיון הוא טוב, פתחנו את החברה בפברואר 2020,

החזון שלי היה לבנות רשת חברתית של נשים ונערות בכל העולם שעוזרות אחת לשנייה ותומכות אחת בשנייה כדי להרגיש בטוחות יותר, כמובן שעד היום זה החזון.