בעידן הנוכחי, הטכנולוגיות ודרישות הלקוחות משתנות בקצב מסחרר • ארגון חפץ חיים חייב לעודד קבלת החלטות מהירה, ולהבין שטעויות וכישלונות הם לא משהו שצריך לפחד ממנו • חצי שעה של השראה.
לפני כמה שבועות, התארחו אצלי בבית 18 מנכ”לים מהחברות המובילות בישראל. כאשר שאלתי אותם מה לדעתם האתגר הניהולי הכי גדול שלהם, התשובה הייתה די מפתיעה. לא המיתון המתקרב, לא המהפכה המשפטית ואפילו לא האינפלציה הדוהרת – האתגר המשמעותי ביותר עליו דיווחו היה “מה מונע מהארגון שלי להיות יותר מהיר?”.
הסכמנו שבקצב ההתפתחות המטורף של העולם כיום, המהירות הפכה להיות צורך קיומי. החל בהתקדמות טכנולוגית ועד לדרישות משתנות תדיר של לקוחות, ארגונים נאלצים להתמודד עם קצב השינוי הבלתי פוסק. אימוץ הדחיפות הזו אינו רק חשוב, זה עניין של הישרדות. כדי להבין את הצורך לזוז מהר מספיק להסתכל על עלייתה המשבשת של הבינה המלאכותית (AI). המסע המטורף של ChatGPT, שבמהירות שיא הגיע ל-100 מיליון משתמשים, הוא רק דוגמה אחת. לכן ניסינו לזהות את החסמים שמונעים מארגונים להיות יותר מהירים, ויותר חשוב – איך מתמודדים איתם.
פורסם בגלובס
לכתבה המלאה לחצו כאן