Search
Close this search box.

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: סולר דלקים בצוברים

מחירו של הסולר מורכב מכמה מרכיבים:

  • שער בסיס – ע”פ המפורסם באתר בתי הזיקוק – מחיר שונה מחברה לחברה.
  • בלו – ע”פ פרסומי משרד האוצר
  • הובלה ואשראי – עלות ההובלה של הספק ועלות ימי האשראי שהלקוח מעונין לקבל ( שוטף 60/30 ככול שהשוטף נמוך יותר כך עלות האשראי נמוכה יותר.
  • מרווח שיווק – אותו מרווח שחברת הדלק מעוניינת להרוויח על כל ליטר סולר
  • מע”מ –  נקבע ע”י משרד האוצר.

כיצד נקבע מי לקוח בהנחה ומי לקוח במרווח שיווק:

לקוחות שרוכשים למעלה מ-4,000 ליטר סולר בחודש יש לבחון אפשרות למעבר למרווח שיווק.

כיצד נזהה שהלקוח מקבל סולר במרווח שיווק:

  1. בכל ראשון לחודש מקבל הלקוח (צריך בכל אופן) את מחיר הסולר אותו הוא ישלם לפי ההסכם עם חברת הדלק.
  2. כאשר אנחנו נבחן את החשבונית אנו נראה כי ההנחה משתנה מחודש לחודש ואינה קבוע כמו בהתקני תדלוק.
  3. מחירון הסולר בצוברים שונה ממחירון הסולר בהתקני תדלוק.

כאשר אנו מנהלים משא ומתן במרווח שיווק אנו נדבר בשפה של מחירי נטו ללקוח או ירידה לפרטי מבנה המחיר הקיים/ ההצעה שקבלנו ללא מע”מ.

חשוב מאוד כשאנחנו פונים לספק הקיים/ לספק חדש אנו נציג פניו את המחיר נטו לחודש הנוכחי ולא מחיר לחודש לפני מכיוון שהמחירון שונה מחודש לחודש.

עוד מאמרים בנושא…

 התמחות
סגנונות תקשורת - להתקשר ולהשפיע

עיקרון ההשפעה – לעקוב ולהוביל בכל ארגון ישנם תפקידים רבים אשר נדרשים להשפיע על אחרים ולהוביל אותם דרך...

ceo34
המדריך להתמודדות עם בדידות המנכ"ל

כאשר אנו חושבים על תפקיד המנכ”ל אנחנו רואים לנגד עינינו את היוקרה של התפקיד: תנאים מפליגים, שכר...

 ארגוני
למה חובה לבצע אבחון ארגוני אחת לשנה כל שנה?

  אבחון ארגוני אבחון ארגוני הוא צילום תמונת מצב ארגונית שמאפשרת למקבלי ההחלטות להבין ולזהות תהליכים מרכזיים...

תוכן עניינים

תוכן עניינים

קבלת פגישת ייעוץ חינם

פורום המנכ"לים

שלח/י אלינו את המאמר

פורום המנכ"לים

העלאת קבצים: פורמט word בלבד